לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


If you can dream it - you can do it.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2015

זכרונות מהעבר


אני לא מאמינה..פשוט בהלם מעצמי 

עברו ארבעהה חודשים מאז הפרידה ואני עדיין מזילה דמעה על כל פעם שאני נזכרת בו 
עברתי לבית ספר שלו..בחודש הראשון זה היה ממש סיוט
לראות את האקס שלי שעדיין יש לי אליו משו (ולו אין טיפת רגש אליי כבר ביררתי )
לראות אותו צוחק עם בנות , מחייך אליהם את החיוך הכובש שתמיד גרם לי לחייך בחזרה גם עם דמעות בעיניים

צוחק איתם מדבר איתם יותר ממה שהוא מדבר איתי למרות שאנחנו רואים אחד את השני
לא הרבה , אבל גם כשרואים זה יבש. אין אפילו חיבוק.

זה נוראי , זה קשה..לא מגיע לי את זה
אני משתדלת לשכוח ממנו. אני שוחכת ממנו במיוחד אחרי איך שהוא מתייחס אליי
אבל באמת שקשה לי לא לבכות כשאני נזכרת בדברים שהיינו עושים

וגם כשחשבתי שאני ממשיכה הלאה עם מישהו , אותו מישהו שיחק בי כמו כלבה קטנה.

כאילו דיי!! אני מתחננת אלייך אלוהים אני בן אדם טוב , אני דואגת לכולם ומתחשבת
אז למה לי מגיע לסבול כל כך הרבה ?
קשה לי לאהוב אחרי האקס שלי, ובדיוק שחשבתי שאני מתחילה לשחרר ומתאהבת במישהו אחר
הוא משחק בי ? גורם לי להתחיל להתאהב בו ואז אומר שהוא בעצם דלוק על מישהי אחרת 

 אם אני ירזה ואהיה ממש סקסית , אני חושבת ששניהם ירדפו אחריי 
אני בעצם כמו דובי
אני מרזה טיפה ואין יותר כוסית ממני בשכבה
 

אני מתחילה שבוע הבאה תוכנית אימונים בעזרת השם
אני יכנס לזה בככללל הכוח שיש לי העיקר להוכיח לשניהם מה שהם הפסידו 
שיכולתי להיות שלהם אבל בעצם הם פיספסו ! ובגדול 
כי כשאני רציתי אותם הם כבר לא רצו.. נראה איך שהגלגל יסתובב לו ...
 

נכתב על ידי ~xoxo~ , 8/1/2015 16:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ~xoxo~

בת: 25




1,127
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~xoxo~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~xoxo~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)