לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז כן, גם אני החלטתי לכתוב בלוג. זאת התוצאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

יום האהבה משני הצדדים


אין לי בעיה עם ולנטיין דיי. 


ולא תצליחו לשנות את דעתי וכל מי שניסה ביומיים האחרונים לא הצליח במיוחד. לא שאני חובבת אמיתית של החג, אני ממש גרועה במחוות רומנטיות. אבל שונאת? לא, למה? אז יש פה ושם קצת אנשים שניסו לשכנע אותי והנה טיעונייהם (והתשובה שלי) - 


1. אבל את לבד השנה. 


אני בת 12, אני שמחה שאני לבד. 


2. אבל זה חג לועזי. 


גם הסילבסטר. 


3. את בת 12. 


אני לא חוגגת את החג, רק אמרתי שאין לי בעיה אתו. 


4. אבל זוגות שמתנשקים זה כזה דוחה. 


לא יותר מג'סטין ביבר.


5. אבל שוקולד זה משמין ועושה חצ'קונים. 


איך שוקולד קשור ליום האהבה? לא באופן ישיר. אז בבקשה - אם מישהו יאכל שוקולד שהיה לו לבריאות. זה טעים. 


 


אבל אז הגיע תורם של אלו שטענו בעד יום האהבה וגם פה אני לא הסכמתי - 


 


1. יום האהבה זאת הזדמנות מצויינת להראות למישהו מיוחד את האהבה שלכם כלפיו. 


אני לא חושבת שצריך ימים מיוחדים לדברים מיוחדים. אתם אוהבים מישהו, פשוט תגידו לו. 


2. יום האהבה זה כזה מתוק! 


גם שוקולד, לא שמעתם שזה משמין? (סתם תירוץ, זה באמת יום מתוק) 


3. אז מה אם אנחנו בניי 12. 


אז אנחנו ילדים, זה הכל. מותר לכם לאהוב זה פשוט לא בשביל כולם.


 


אז אם הוויכוח הלא ממש וויכוחי הזה אני אשאיר אותכם לחשוב ואני אשמח אם תכתבו עוד חומר למחשבה. 


רותי. 

נכתב על ידי poof , 12/2/2013 21:21  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  poof

בת: 24



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
6,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpoof אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על poof ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)