לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז כן, גם אני החלטתי לכתוב בלוג. זאת התוצאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

המטרה האמתית של עבודות שורשים


המטרה האמיתית של עבודות שורשים היא... 

ברצינות, מה? אני יושבת מול המחשב שעות על גבי שעות ומורחת דברים משעממים. זה לא שזה עזר לי במשהו, זה לא שלמדתי משהו חדש. אז מה המטרה האמיתית של עבודות שורשים? 

ואני שואלת ברצינות, מי שיודע את התשוב מוזמן להגיב. 

נכתב על ידי poof , 31/3/2013 14:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוזרים ללימודים


ואני מנסה להיות אופטמית.

10 סיבות להיות אופטמית מהחזרה ללימודים - 

1. חברים.

2. שעורי דרמה.

3. ספריה. (אני חננה, מותר לי)

4. שחושבים על זה - השנה מתקצרת.

5. הסוף לימים חסרי מעש (אמרנו להיות אופטמית, אני נכשלת במשימה)

6. הסוף למצות!!!11אחדאחדאחד 

7. יש תירוץ ללמה לא כתבת יותר משבוע בבלוג.

8. מורים מגניבים.

9. הפיצות הלא כשרות לפסח חוזרות.

10. האנשים שמסתכלים עליך מוזר שאת אוכלת פיתה הולכים.

נכתב על ידי poof , 29/3/2013 17:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שהייתי שמחה להגיד (אבל משום מה אני לא מסוגלת)


דברים שהייתי שמחה להגיד (אבל משום מה אני לא מסוגלת)


 


1 - "צאו לי מהצלחת." באמת - אני צמחונית, לא מתתי, תתעסקו בעניינים שלכם.



2 - "תתעסקו בעניינים שלכם."



3 - "כן, אני אוהבת את הסדרה של שקרניות ויפות, מודה באשמה."



4 - "אני לא באמת אוהבת את דה וויס, זה פשוט הורג זמן."



5 - "סתום את הפה שלך, לא יוצאים ממנו דברים חכמים."



6 - "אני בן אדם, אוקי, גם אני טועה."



7 - "אני מודה! ראיתי האוס. עדיין רואה. אני מודה! מודה!" 



8 - "אני לא באמת שונאת קולה, רק את הגזים." 



9 - "אני בת 12, 21. מותר לי להיות ילדה לפעמים." 



10 - "אני מודה! אני כתבתי את זה רק כי לא הייו לי רעיונות!" 


נ.ב - 1 -

מהפוסט הבא אני מוחקת תגובות לצורך פרסומות. זוהי לט מטרת הבלוג. אם אתם רוצים לפרסם משהו תשלחו מייל או משהו. 


נ.ב - 2 -

ראיתם שמחקתי שניי דברים מה" to do list "?

נכתב על ידי poof , 23/3/2013 15:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כותבתמהפלאפון החדש שלי. הו, ההתרגשות... בכל אופן- סליחה שלא כתבתי המון זמן - הייתי קצת עסוקה בלא לעשות כלוםכלום ולאכול עוגה, נראה אותכם בפעם הבאה (כשתהיה לי מקלדת אמיתית) להתראות רותי
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי poof , 22/3/2013 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10 רעיונות שיפיגו את השעמום של חופשת פסח.


#1 להיכנס לבלוג עם הכותרת הכי משעממת שתוכלו למצוא (למשל "רשימות") ולקרוא את כולו. ואם כבר - להגיב משהו. אנשים - ריק פה. 



#2 לקורא את כל הספרים שאמא שלכם תמיד אמרה לכם שהם קלאסיקות. 



#3 תחרות אכילת גפילטע פיש. 



#4 תחרות אכילת מרור. 



#5 תחרויות טיפשיות. 



#6 לשכנע את השכנים שלך שאתה סופרמן. 



#7 לשחרר אותך\אותם מהאישפוז הפסיכולוגי. 



#8 לנסות לבדוק מה הטעם של מצה אחרי שהיא בושלה עם פנטה. 



#9 לשכנע אנשים להתנזר מפירות הדר. 



#10 לנקות את הבית. אתם יודעים מה, על מי אני עובדת? להאמין (גם השנה) שהבית ינקה את עצמו. 

נכתב על ידי poof , 17/3/2013 20:35  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש פסח
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  poof

בת: 24



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
6,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpoof אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על poof ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)