לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז כן, גם אני החלטתי לכתוב בלוג. זאת התוצאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014


האם את מסופקת להיות משוייכת למין הנשי? היית מחליפה אם הייתה לך אפשרות?

יש לי "אפשרות"?, אני יכולה להיות אשה ואני יכולה לא להיות אשה, לא מבחירה אלא מלידה. האם זה מעציב אותי שאני אשה? לא. לפעמים להיות נקבה זה באסה. 

את מרגישה בנוח עם נשים אחרות? מה שונה ביחס הבסיסי שלך לנשים ולגברים?

אני לא חושבת שיש אפשרות של "לא להרגיש בנוח" עם מגדר מסוים, זה קבוצה ענקית לשלול. אני מרגישה בנוח עם נשים כפי שאני מרגישה בנוח עם גברים. אני מניחה שיש מעט יחס שונה כתוצאה מתרבות או ממשהו שגדלתי לתוכו של "בנים לא בוכים" אבל בסך-הכל זה די פתוח כיום והיחס השונה כמעט ולא קיים. 

מהם תחומי עניין שהם לדעתך "לנשים בלבד"?

באמת? באמת? תחומי עניין נשיים בלבד? זאת שאלה מעצבנת ודי שובניסטית.

את מרגישה שהעיסוק בתחומים שנחשבים נשיים מגבילים או מעצימים אותך?

ע"ע תשובה לשאלה הקודמת.

מה התחום בו את מרגישה שאין מספיק שוויון בין נשים וגברים ושזה מפריע לך באופן אישי?

פוליטיקה בעיקר. נשים מהוות רגע רק רבע מכלל הכנסת (אני חושבת, לפי חישוב גרוע שלי, אולי אני טועה) 

 

נכתב על ידי poof , 9/3/2014 18:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זהו, הצלחנו.


זוכרים את הפוסט הזה? (אל דאגה, לא שולחת אותכם לאתר מפחיד שיוריד לכם ווירוס גדול ומפחיד, רק לפוסט בבלוג שלי). זוכרים כמה תגובות ושבסוף מנהלת שנת הבר מצווה ראתה את זה? 

מאז כמעט שום דבר לא קרה, כלומר הייו הרבה עצבים, נתלו הרבה שלטים, היו הרבה דיבורים אבל שום דבר לא באמת קרה. עד היום (מוזיקה דרמטית) לא יודעת איך בדיוק לתאר את ההרגשה כשהמורה באה עליי בבוקר ונתנה לי את הפתק הזה. (אה, אגב, אנחנו בבית ספר דמוקרטי. למי שלא מבין "זחט" זה כיתות ז, ח, ט). 

הרגשתי קצת לבד בעניין הזה, בלי יותר מידי תומכים בשר ודם רק תגובות תומכות בבלוג (שזה המון, זה מלא, אבל לא תמיד מספיק). 

במהלך השנים מאז כיתה ו' אני מנסה לשנות את העניין הזה, ליצור שיווין והנה - גם אנחנו זוכות ללכת לכנסת כמו הבנים. אבל זה לא היה קורה אם לפני כמה שבועות לא הייתה מגיעה אותה מורה ואומרת - "כל הכבוד רותי, עשית שינוי, גם הבנות הולכות לכנסת." מה שהיא אמרה לא היה ולא נברא. הבנים אומנם נשאלו אם הם רוצים שהבנות יבואו אתם אבל לא במפתיע הם אמרו שלא. 

הבנות לא נסעו לכנסת עוד שנה ולנו נמאס. אני ובנות כיתה ז' תלינו שלטים ברחבי בית הספר, דיברנו עם מורים ועם תלמידים, זכינו בכינויים מחמיאים ובקצת פחות. אבל הצלחנו. 

אני הולכת לכנסת. 

רותי שהולכת לכנסת ולמוזיאן ישראל ושמחה עד הגג כרגע (ולכן הניסוח לא ברור עד הסוף)

נ.ב - תודה רבה על כל התגובות לפוסט הקודם, בלעדיכם זה לא היה מגיע למורים. 

רותי, שוב. 

נכתב על ידי poof , 9/3/2014 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא הייתי פה יותר מידי זמן.


זה ממש לא בסדר. 


אבל יש לי שאלה עליכם בגלל וויכוח לא סוער במיוחד בפייסבוק - למה מקובל יותר שגברים יתחפשו לנשים בפורים ולא להפך? אני יודעת שאפשר ושאין שום מניעה להתחפש לגבר אבל בכל זאת זה נדיר לראות מישהי לבושה כמו "גבר" בפורים ובכלל לא נדיר לראות גבר לבוש כ"אישה."


למרות שרוב השנה זה הפוך (שזאת בהחלט יכולה להיות הסיבה) ולמרות זאת, גם אם זה הפוך עולה השאלה - מדוע? רק שואלת, לא ממש מצפה לתשובה עקב ההעלמות הארוכה מידי.  


רותי, 


שנעלמה וחזרה וכנראה תעלם שוב. 


נ.ב - אני יודעת שכולי תירוצים אבל כרגע אני ממש לא מצליחה לחשוב על אחד שמתרץ את ההעלמות. 


רותי, שוב. 

נכתב על ידי poof , 7/3/2014 16:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  poof

בת: 24



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
6,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpoof אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על poof ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)