לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החוויות שלי, החיים שלי, מזווית המבט שלי. בלי סודות. בלי תירוצים. הסיפור שלי. בלי מסכות!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

פחד


צעדים מהירים חוצים את הפלוגה לכיוון המשרד מ"פ. לא חולפות חמש שניות ונקישות מהירות נשמעות על דלת המשרד שמייד אחר כך נפתחת.

המ"מ נאנח, "אני יודע, את רוצה לעלות סיור." הוא אומר בקול חסר סבלנות לפני שאני מספיקה לפתוח את פי.

"שום סיור. אני רוצה להגיע לשטחי כינוס!"

המ"פ מרימה את ראשה מהמחשב ומביטה בי.

"מה? " שואל המ"מ כאילו לא שמע טוב.

"אני צריכה להגיע עכשיו (! ) לשטחי כינוס. ידיד שלי שם כתב לי שהוא מפחד."

נכתב על ידי , 20/7/2014 15:01  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)