לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החוויות שלי, החיים שלי, מזווית המבט שלי. בלי סודות. בלי תירוצים. הסיפור שלי. בלי מסכות!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2016

girl's code


לפני כמה שנים חברה ממש טובה שלי אמרה לי משהו שרודף אותי עד היום: בנות זה עם זבל, הן לא כמו בנים שהם חברים טובים לא משנה מה. אצל בנות, ברגע שיש גבר בתמונה הן ישכחו אחת מהשנייה.

אני זוכרת שאמרתי לה שזה לא נכון, אחד האקסים שלי החליט להתחיל איתי למרות שהוא ידע שגם חבר שלו בעניין שלי, וחוץ מזה אצלי ואצלה זה לא ככה, אנחנו חברות טובות לא משנה איזה גבר עובר ביניינו.

וזה באמת ככה ביחסים ביניינו, לא משנה עם איזה גבר היא יוצאת או עם איזה גבר אני יוצאת, זה בחיים לא פוגע או מרחיק ביניינו.

אבל מסתבר שלא עם כל הבנות זה ככה, למען האמת ברוב המקרים מסתבר שהיא צדקה. ככל שעובר הזמן ואני פוגשת יותר ויותר בנות אני מבינה שאצל רוב הבנות, ברגע שנכנס בחור לתמונה את יורדת בסדר העדיפויות, ולא ירידה במקום אחד (נניח היית במקום שלישי אז עכשיו את מקום רביעי) אלא ירידה משמעותית (ממקום שלישי למקום שישי או שביעי).

ואתם יודעים מה? זה אפילו לא ירידה בסדר העדיפויות, זה לפעמים גם להשכח לגמרי- תלוי כמה אותה בחורה נואשת לצומי מגברים.

כבר קרה לי מספר פעמים שהתקשרתי לחברה אחרי יום עבודה ארוך וקשה (וכבר שבועיים לא שמעתי ממנה כי היא התחילה לצאת עם מישהו) ואיכשהו השיחה הופכת לחפירה ארוכה מצידה על כמה הבחור שלה מושלם וכמה כיף לה איתו, ועל כל המתנות שהוא קנה לה, ופירוט של כל השיחות וההודעות שלהם, ולאן הם יצאו, ומה הם עשו והינה הוא בדוק מתקשר אילה אז היא חייבת לסיים ביי.

בפעם האחרונה שזה קרה קטעתי אותה באמצע, "היה לי יום חרא תודה שאת מתעניינת, בכלל כיף שהתקשרת אחרי הרבה זמן שלא שמעתי ממך..."

ותירוץ שלה היה "אני במערכת יחסים."

התשובה שלי היא: זה לא תירוץ! את יכולה לנהל מערכת יחסים טובה ובריאה ולשמור על קשר עם העולם.

אני קצת חדשה בעולם הבנות הזה, אחרי שעשרים ומשהו שנה שהסתובבתי בעיקר עם בנים, אז קשה לי להבין את איך זה עובד. זה אמור להיות הדדי? פעם היא מנתקת קשר ופעם אחרת השניה עושה זאת? ואיך הבחורה שמנתקים איתה את הקשר לטובת גבר אמורה להגיב?

מכיוון שאני לא יודעת את התשובות לשאלות האלו החלטתי לפעול בדרך שלי ולתת לזה את התשובות שלי:

לא! זה לא אמור להיות הדדי ולמען האמת זה לא אמור לקרות בכלל!- זה כבר עונה על שתי השאלות הראשונות

והבחורה שחברה שלה בחרה לנתק איתה קשר בשביל גבר צריכה לעשות חושבים מי הן החברות שלה ואיך הן רואות אותה אם בכל פעם שנכנס בחור לתמונה הן מוכנות להתרחק או לנתק איתה את הקשר.

אל תבינו אותי לא נכון, אני לא אומרת שברגע שחברה מתחילה לצאת עם בחור צריך לנתק איתה את הקשר כי היא בטוח תתרחק או תיעלם. אני אומרת שכשחברה מתחילה לצאת עם מישהו כדאי לבחון את המצב. ברור שדברים ישתנו עכשיו כשהיא במערכת יחסים, אבל אם היא יודעת לנהל את החיים שלה נכון ולא לצלול עמוק לתוך הקשר השינויים האלו לא אמורים להיות דראסטים.

אם כל מה שהיא מדברת עליו זה הוא והיא והם ולא נראה שבאמת אכפת לה איך עבר עליך היום, שבוע, חודש.

אם פעם הייתן נפגשות פעם בשבועיים ופתאום גם פעם בחודש לא מתאפשרת כי היא עם הבחור שלה, וכשסופסוף אתן נפגשות אז הוא גם בא.

משהו פה מסריח.

 

אז מה הפתרון שלי למקרים כאלו? איך אני מתמודדת עם עלק חברות כאלו? אני פשוט מתרחקת לאט לאט. גם ככה הראש שלהן עסוק בבחור שהן יוצאות איתו ו/או למצוא בחור לצאת איתו אז הן לא ישימו לב. 

אני מעדיפה להיות מוקפת בשלוש חברות טובות מאשר בעשרים חברות שיעזבו בשנייה שאיזה בחור יקרוץ להן  

נכתב על ידי , 7/5/2016 11:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)