לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן אכילה לפי שיטת הכוכבים.


אני מרגישה שמנה, אבל אני יודעת שאני לא.

Avatarכינוי:  יומן האכילה שלי.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

Love


מחר יום האהבה, רק חבל שאין לי מישהו לחגוג איתו.

 

" All you need it's love " הביטלס

 

יום האהבה שמח.

 

אוהבת,

 

- sun shine -

 

 

נכתב על ידי יומן האכילה שלי. , 13/2/2013 14:47  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדמה.


אז כמו שבטח הבנתם, זהו יומן אכילה.

אני בטוחה שתופתעו שתשמעו בת כמה אני - 10 וחצי, כיתה ה'.

ואל תגידו לי 'זה לא בריא בגילך' 'את צעירה מדי' וכדומה.

אני יודעת שכולם יגידו שאני רזה, ואני בכלל לא אמורה לעשות את זה,

אבל הבעיה העיקרית שלי היא לא השומן בבטן, אלא ברגליים.

אני פשוט שונאת ללבוש מכנסים קצרים בגלל זה, וכמעט תמיד אני לובשת טייץ ארוך או ג'ינס ארוך.

אז, בבקשה, אם יש לכם עוד עצות לתת לי או טיפים למיניהם, אל תתבישו.

ורק שיהיה ברור, אני בכלל לא שוקלת את עצמי, אני מודדת את המשקל לפי הכוכבים.

לדוגמא - אם אכלתי 18 כוכבים היום, זאת אומרת יום ירוק אז אני מורידה לעצמי חצי נקודה,

אם היה יום צהוב אני לא משנה כלום, ואם היה יום אדום אני מוסיפה לעצמי חצי נקודה.

מספר הנקודות ההתחלתי שלי הוא 10.

הכינוי שלי לעת עתה הוא sun-shine.

 

בהצלחה.

- sun shine -

נכתב על ידי יומן האכילה שלי. , 9/2/2013 16:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליומן האכילה שלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יומן האכילה שלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)