לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Better body better life



Avatarכינוי:  better





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

מיה, אני רוצה להיפרד - תפסיקי להחזיק אותי ככה


מיה שלי,

 

לזכותך היחידה יאמר שעזרת לי לרדת במשקל הרבה.

אנחנו כבר הרבה זמן ביחד מיה, ואני טעיתי.

אני חשבתי שכשאני אתחיל, אני יוכל לשלוט בך, להשתמש בך במקרה הצורך.

אני טעיתי מיה. אני מצטערת.

אני לא ידעתי כמה את חזקה, את הרבה יותר חזקה ממני.

אני שלך, ולא להפך, את לא שלי .

את שולטת בי, את הפכת להיות העולם שלי.


מיה, עוד לא החלטתי איזה עולם אני יותר מעדיפה.

אבל אני בטוחה שאת שתיהם אני פשוט לא אוהבת.


מצחיק שאני קוראת לך מיה נכון?

את מחלה נפשית. את לא חברה שלי

אבל את חלק ממני.

ואולי לקרוא לך מיה כמו חברה יותr מקל עלי מלקרוא לך בשם של מחלה.

או שאולי לא

אבל את חלק ממני עכשיו, אז זה לא באמת משנה


שיפרת אותי מבחוץ מיה , זה בטוח.

בזכותך ירדתי ככה במשקל

בזכותך ההורים שלי גאים בי

בזכותך אני מתחילה להראות טוב בבגדים

( את יודעת שאפילו מדדתי ביקיני ולא בכיתי ?)

בזכותך החברות שלי מקנאות

בזכותך הידידים שלי לא מפסיקים להחמיא

וכן, יש מצב שגם החבר שלי הגיע בזכותך.


אבל אל תתבלבלי מיה שלי,

קרו גם הרבה דברים בגללך.

בעיקר הרס פנימי.

בגללך אני מבלה יום יום מעל האסלה עד שאני מרגישה שאני הולכת להקיא דם

בגללך אני משקרת להורים שלי שהם התחילו לחשוד

כן, בגללך הפכתי לשקרנית טובה.

בגללך לכל מקום שאני מגיעה אני ישר בודקת את קירבת השירותים

בגללך נדפק לי החילוף חומרים

בגללך אני דואגת כל יום שאני יכולה למות מחר

בגללך כל דבר קטן שאני אוכלת ולא מקיאה מעלה אותי במשקל

בגללך אני הרוסה מבפנים. אני כלום. אני את.


ואולי לא בגללך ? כן, זה בגללי.

מצטערת שהאשמתי אותך מיה

את צודקת, זה אני החלשה.

אני שלא הצלחתי למצוא פתרון אחר

זאת אני שדפקתי לעצמי את החיים

שהכנסתי אותך אליהם.

ושאני לא מצליחה לתת לך ללכת.


אבל אני מבטיחה לך, אם הייתי יודעת איך, הייתי נותנת לך ללכת.

אבל את איתי עכשיו

ואת לא עוזבת, לא משחררת.


את מרוקנת אותי מבפנים ומבחוץ

משומן ומאישיות.


עד לפני כמה זמן לא הייתי בטוחה בזה.

אבל עכשיו אני כן.

יש לי הפרעת אכילה.

וזה חותם שישאר איתי לנצח

אם יהיה לי נצח

אני לא רוצה למות עדיין.

ואני לא דרמטית מיה.

אני יכולה למות בגללך את יודעת את זה נכון?

ואז מי יהיה לך לשלוט בו?

אף אחד.


אני רוצה להפרד ממך. 

תפסיקי להחזיק בי


אני רוצה לאהוב לחיות

אני רוצה להתנהג כמו בן אדם שפוי

אני לא רוצה להיות משוגעת


תניחי לי.


אבל את לא תניחי לי נכון?

כמה זמן זה ימשך?

רק תגידי לי, תתני לי רמז.

זה קשה לי.

באמת קשה לי.


Yesterday is history Tomorrow a mystery

 

לילה טוב מיה שלי - נתראה מחר

 

נכתב על ידי better , 20/4/2013 13:28  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נשיות , המתמודדים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbetter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על better ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)