לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ידיים טובות



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2013

13.2



ימי רביעי עוברים כלכך לאט, ורק המחשבה על מה שמחכה לך במהשך היום רק גורמת לאיבוד מוטיבציה שגם ככה כבר נגמרה. השיעורים מתחילים ונושאים מתגלגלים וכל משפט שאני שומע רק מרדים אותי ומפתח בי חשק להתנתק מהעולם הזה שנקרא בית ספר, אז שלחתי לחברה שלי אסמס. חיכיתי שהיא תענה ואז תהיה לי נקודת מפלט מהשיעור הרצחני הזה, אבל היא לא ענתה, אז חשבתי עלייה. חשבתי על העיניים הירוקות שלה שזוהרות בחשכה של הערב, ועל השיער הבלונדני שלה שהיא תמיד מכחישה את הצבע שלו, ועל זה שהיא תמיד משקיעה ומתאמצת ואם היא מבטיחה היא מקיימת, מה שגרם לי להזכר שמחר יום האהבה. ולא נפגש כי אני נוסע לצפון לחתונה של אחותי, שאומר שאני אצטרך שוב לשלוח לה אסמסים. מקווה שהיא תענה מחר... 

נכתב על ידי יהונתן ואפן , 13/2/2013 19:51  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  יהונתן ואפן

בן: 28




27
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהונתן ואפן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהונתן ואפן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)