לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הצלקות שלי עמוקות יותר מהתשוקות שלך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

פעם פחדתי מאהבה


בזמן האחרון הסיפור של השגרה שלי קיבל מוטיב אפור 

אני לא מתחברת לעלילה ובטח שלא אל עצמי

אני לא מצליחה להגיע אליי

כבר הרבה זמן שאני נותנת לאנשים לגרום לי לחייך

אבל החיוך לעולם לא נשאר על פניי מספיק זמן שיעשה לי משהו בפנים

אני לא מרגישה את עצמי

אני מתגעגעת להרגשה שמשהו מכיר אותי

שמישהו יודע שאין צורך להבהל מזה שלא עניתי בשלוש שעות האחרונות

הפנים שלי ריקות 

והמוח שלי מסתובב סביב עצמו ומסרב לכשכש בזנב

פעם פחדתי מאהבה 

ועכשיו האהבה מחפשת אותי בכל פינה ברחוב

ואני לא מבינה איך לעזאזל אני מתגעגעת לזה

שהאהבה האחרונה שלי דרסה אותי ועשתה רוורס בכל הזדמנות שרק נתנה לה

מה יש בדבר הזה שנקרא אהבה שגורם לך לרצות אותה יותר מגימלים בשירות הצבאי

אני באמת לא יודעת

אני באמת לא יודעת איך לצאת מהפינה הזאת שנכנסתי אליה

בא לי לבעוט למישהו בריאות רק כדי שאולי לי תחזור האופצייה לקחת נשימה עמוקה נורמאלית

כל פעם שמחמאה נזרקת לכיוון שלי הלב שלי מתכווץ 

ולא כי החיוך מנסה לברוח

בגלל שזה לא נוגע בי

למה שאני אקנה את זה?

וזה אירוני כל כך כי מאז שהאקס יצא מחיי הבטחון שלי עלה לגמרי

חזרתי לחייך לעולם,

החזרתי קשרים שבאשמתו נכחדו

ועכשיו אף אחד כבר לא נוגע בי

הדמעות היחידות שיבקעו מעייני הן דמעות של התמוטטות עצבים 

אני לא יודעת מה הנפש שלי רוצה מעצמה

ולא מבינה מה כולם רוצים ממני

מה

אני

עושה

 

 

נכתב על ידי רצה עם זאבים , 17/9/2016 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  רצה עם זאבים

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרצה עם זאבים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רצה עם זאבים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)