לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אושר הוא לדעת שעשית את הדבר הנכון , לא משנה מה אנשים אחרים חושבים."




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

לאהבה הראשונה שלי


זה היה בקיץ שבין ט' לי'

 

הכרנו כבר שנה  , אבל לא יצא לנו לדבר יותר מידי

כולן היו דלוקות עליך ,  ש לי הרגשה שידעת

היית מין אביר שתמיד ידע מה להגיד

 לא נראת הכי טוב .. לא היית הכי מקסים ..

אבל היה בך משו

משו שלא היה לאחרים

 

זה התחיל ביום הולדת שלי אני חושבת.. היינו בים ויצא לנו לדבר איזה פעם או פעמיים

לא היה לך איך לחזור

ואבא שלי הציע להחזיר אותך הביתה

שהגענו לבית שלך

ירדת ואמרת שלום

זה לא היה רגע מכריע , וגם לא היה איזה שיחה שגרמה לי להתאהב בך

 

אבל ידעתי שמאז התחלתי להרגיש אליך משהוא

 

אחרי איזה שבוע היה לנו טיול , זה היה בלילה בירושליים

ישבנו אחד ליד השני בספסל מאחורה

אני זוכרת ששיחקנו אמת או חובה , אמרתי לי לנשק את אחד הבנים

אמרתי שהם רחוקים ואינלי כוח לקום מהכסא.. שאני עייפה

אז אמרת לי לנשק אותך

האמת שאני לא זוכרת אם הייתה נשיקה 

כל הטיול הסתובבנו ביחד , דיברנו המון , הרגשתי שגם אתה מרגיש אליי משו

 

המשכנו לדבר , נפגשנו עוד פעם או פעמיים , המון שיחות ארוכות לתוך הלילה

 

יום אחד בקיץ ישבנו כמה חברים

באותה תקופה

היה איזה אחד שהיה מציק לי ושולח הודעות המון ..

אמרתי שאין לי כוח אליו יותר

אז כשהוא התקשר ענית ואמרת

אל תתקשר לחברה שלי יותר 

התרגשתי לשמוע אותך אומר חברה שלי , למרות שעוד לא היינו יחד

 

הרגשתי שאני חייבת לעשות עם זה משו

זה לא יכול להיגמר ככה , אם אתה לא תעשה משו אני אעשה

 

קבענו להיפגש

נפגשנו בגן שעשועים בשכונה

אחרי הצהוריים , היה ממש חם

נתת לי נשיקה על הלחי והלכנו לאחד הספסלים

התיישבנו אחד מול השני

ושאלת על מה רציתי שנדבר

אמרתי לך שאני מרגישה אליך משו

אני לא יודעת מה בדיוק

אמרת שגם אתה

ולא ידעת איך להגיד לי

 

והצעת לי לצאת

 

יצאנו לסרט , אני אפילו לא זוכרת איזה

ישבנו לפני זה בבית קפה

ודיברנו

דיברנו כל כך הרבה

 

המשכנו לצאת מידי פעם , לדבר , להיפגש

עדיין לא הגדרנו את עצמנו במערכת יחסים

אתה מצידך לא הראת אכפתיות

ואני לא ידעתי איך להגיב

 

אף פעם לא היה לי חבר לפנייך

 

היה לנו עוד טיול

ישנו במחנות שונים

אני זוכרת שהייתי מתחמקת מהמחנה ובאה לישון איתך בשק השינה

זה היה קורה כמעט כל לילה

כולם היו ישנים

אני עולה למעלה 

נכנסים ביחד לשק השינה

אני לא חושבת שניסינו להסתיר את זה , אבל גם לא סיפרנו לכולם

באחד הלילות , הסתכלתי לך בעיניים ושאלתי אם אני אחכה עוד הרבה זמן לנשיקה 

נישקת אותי על השפתיים בפעם הראשונה

בסוף הטיול הלכנו לים

ישבנו על החול

ומשם ידענו

שאנחנו ביחד

חזרנו ושיננו את המערכת יחסים בפייסבוק

 

כולם כבר ידעו

 

עבר חודש.. חודשיים.. שישה.. תשעה וחצי חודשים

הייתה לי תקופה מדהימה !

וכל תקופה טובה נגמרת מתישו..

שנגמר הרגשתי ממש רע , לא ידעתי איך להתמודד עם הפרידה

 

השתניתי , התחלתי לשתות , לצאת יותר , להכיר בנים ... להשתחרר

 

אתה מצידך המשכת הלאה מאוד מהר , הכרת בחורה חדשה

עכשיו אתם ביחד.

 

במהלך כל התקופה שלנו ביחד ,שינית אותי .. לטובה .. הוצאת ממני צדדים שלא הכרתי . 

לימדת אותי המון

עשית אותי למאושרת.

 

אני המשכתי הלאה

המון זמן היה לי קשה לספר לך מה אני מרגישה  ,

היה לי קשה לדבר עלינו

היה לי קשה להיזכר בך

לדבר איתך ולראות אותך..

 

אבל עכשיו הכול טוב

אני מאוהבת מחדש

 אתה עם הבחורה חדשה

העולמות של שנינו השתנו

 

לפעמים אני רוצה לשלוח הודעה , סתם לראות מה שלומך..

חבל שאנחנו לא מדברים יותר

 

 

היית לי חבר טוב

יותר מבן זוג טוב

 

 

 

תמיד תהייה האהבה הראשונה שלי!

 

 

שלך

הבחורה הזאת

נכתב על ידי הבחורה הזאת , 14/2/2013 14:24  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  הבחורה הזאת

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבחורה הזאת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבחורה הזאת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)