לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Try 2 Find Myself


מוציא קצת רגשות... ואת כל מה שבא מבפנים...

כינוי:  trytofindmyself

בן: 28

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

להוריד את המסכה ?


יום חמישי, יום האהבה.

שוכב לי במיטה, רוצה לעשות משו עם רגש,

נזכר בה,

מתלבט אם להתקשר,

לשאול אותה אם היא רוצה לצאת ?


יודע כבר מהתחלה שהיא תגיד לא,

לא במובן של לא ישיר.

היא תתחמק, היא תגיד שהיא לא יכולה היום אבל...

היא תצא אם מישו זה כבר בטוח.

אולי בכל זאת לשלוח אסמס ?


יודע שאם אני יתקשר או ישלח אסמס,

היא תדע שאני אוהב אותה.

זה יהיה הדבר הכי שקוף שבנאדם יכול לעשות.

5 שנים אני מאוהב בה ! רגע 5 ?


זה אהבת נצח !

כמה בנאדם יכול לסבול ?

אולי כדאי לגמור את הכל עכשיו,

בזה הרגע, לאגור את האומץ,

לתת צילצול קטן,

כשהיא תענה אני פשוט יגיד לה:

"אני אוהב אותך".

להגיד לה את האמת ?

להוריד את המסכה ?

 


נכתב על ידי trytofindmyself , 14/2/2013 18:43  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




113
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtrytofindmyself אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על trytofindmyself ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)