לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  קארמן

בת: 34

ICQ: 218660973 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

גיל 19 להתחיל מחדש


חלמתי חלום מאוד מוזר,

חלמתי שאני מתחתנת.. ואני בהריון

ומאז כל היום אני במחשבות אני רוצה ילד אני רוצה להתחתן להתמסד להיות כל החיים עם אותו בן אדם

אני אומרת את זה וזה נשמע לי מצחיק אותי כי לפני שבוע צרחתי בקולי קולות שאני בחיים לא אתחתן ובחיים לא ישאר עם אותו זין כל החיים שלי!

טוב לי לבד..אני נהנת לבד

אני מעשנת אני שותה אני מזדיינת אני רוקדת וכייף לי!!!

אני לא יודעת מה עובר על החיים שלי..

ובדיוק כמו שכתבתי פה לפני כמה חודשים אני כותבת פה כי אין לי עם מי לדבר

פתאום כל הסו קולד חברות שלי עם חבר אז למה שיהיה אכפת להם ממי שאין לה..איכפת להן רק למי יש חבר ועם מי אפשר לצאת בדאבל

אז אני כותבת פה וזה משחרר אותי

מין יומן וירטואלי שכזה

אני שמה אוזניות שומעת מוזיקה ופשוט כותבת מה שיוצא יוצא ואז אני קוראת ומקבלת תובנות על החיים שלי

אבל עכשיו אני לא מצליחה להבין מה אני רוצה

אני רוצה להיות לבד? אני רוצה להנות לשתות כל היום ולהזדיין? אני רוצה להיות בקשר עם מישהו? אני רוצה חברות?

מה אני רוצה?

אני רוצה לנסוע רחוק..רחוק להתנתק מכל מי שאני מכירה בחיים שלי

להתחיל מחדש שאף אחד לא יודע עלי כלום אף אחד לא מכיר אותי!

לעבוד..לעשות כסף לחיות בקוח שלי בטבע להבין קצת יותר על החיים שלי, להחליט מה אני רוצה..מי אני רוצה להיות?

מה אני רוצה לעשות\ללמוד

אני רוצה להבין!

נכתב על ידי קארמן , 20/2/2009 20:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,842
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקארמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קארמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)