לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

Its time to make a change


ועוד פעם חוזר לזה ... 

כבר חשבתי שעברתי את זה ... 

שגדלתי ... שאני כבר לא אותו ילד 

קטן שהיה לו באמת אכפת ממה שאנשים יגידו ...

אבל מסתבר שלא ... זה עדיין נשאר חלק גדול ממני ... 

 

הכל התחיל לפני שבוע ... ברדיו היה דיבור על המצעד 

גאווה שיהיה ב7.6 על הסגירות כבישים על ההופעות 

ועל המסיבת חוף בהילטון ... בראש שלי אני כבר שם ...

מוקף בכל האנשים וההמולה שיש מיסביב ... מתלהב מהעובדה

שאני נמצא מול הרבה אנשים ... שחלקם הגדול גם נמשך אליי ... 

 

זה היה אמור להיות השיא של " השנה הגאה שלי " שבמהלכה 

עברתי את כל השינויי שעשיתי וכל התקופה שעברתי השנה מהנשיקה

הראשונה ועד החבר הראשון ... 

 

ככל שהיום התקרב נעשיתי יותר מתרגש ! אפילו סגרתי לעצמי דייט לשם ... 

{לא שחסר אנשים שאפשר להתחיל איתם שם אבל בכל זאת לייתר בטחון} 

הכל היה ניראה וורוד ... כבר התחלתי להכין בגדים להכין התנהגות דיבור 

ובעיקר את עצמי לעובדה שאני שובר עוד משהו בחיי ... 

 

חשבתי ... יומיים לפני המצעד עלו בי המון תהיות ... 

יראו אותי אנשי שאני מכיר ? מה יחשבו עליי ? 

איזה הערות אני אקבל ? זה מתאים לי בכלל ? 

פתאום כבר לא בטוח בעצמי בכלל ... התחלתי להסס ... 

מבין פתאום שאני לא יעיז ללכת ... וכשאני יראה מישהו שמכיר אותי 

אני יקפא במקום ... 

 

בסוף ביטלתי לדייט בתרוץ שיקרי ביותר שאמא לא הייתה מרוצה 

מהעובדה שאני הולך ... 

התאכזבתי מעצמי ... נמאס לי שאני חושב על מה יגידו עליי ... 

אני חייב להפסיק לפחד מזה ... זה רק פוגע בי ... 

 

אז כמו מסכן ישבתי בבית ועשיתי מצעד גאווה משלי ... 

שכלל בעיקר את השמיכה הכרית והדובי הצהוב ... 

 

לפעמים אני פשוט תוהה ... כמה אני באמת מסוגל לעשות 

מהלכים כאלה "נועזים" שלא נדבר על לצאת מהארון ... 

הגיעה הזמן לעשות שינוי כי המציאות של עכשיו 

היא לא המציאות שאני רוצה. 

 

שבת שמחה וגאה שתהיה לכולם ! 

תהיו אתם ואל תתנו חשיבות למה יגידו או יעשו ... חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי ArielCohen , 7/6/2013 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)