לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

Hi summer ! nice to meet you !


תמיד כל שנה אני עושה כמו סקירה לאחור על מה שהיה לי השנה ... 
אז הינה עוד שנה ניגמרה לה ... השנה הכי משמעותית שהייתה לי עד עכשיו ...
שנה שלמדתי על עצמי דברים שלא ידעתי ... ניסיתי דברים חדשים ...

אהבתי צחקתי נפגעתי האכזבתי ולמדתי ... הכל היה פשוט מעולה !

 

אז מה היה לי ? היה לי המון !

- התחלתי כיתה י' (!!!) (27.8)

- סיפרתי לאמא שאני הומו (22.9)

- אח שלי התחן (18.10)

- יום הולדת (28.10)
- שנה חדשה (1.1)
- פעם אחרונה שראיתי את אבא (13.1)
- נשיקה ראשונה (!!!) (2.2)
- בגרות ראשונה (28.2)

- חבר ראשון (17.3)

- פרידה ראשונה (10.4)

- קיבלתי סוס (25.4)

- ראיון עבודה ראשון (3.5)

- הדייט הכי הזוי שהיה לי (29.5)

- קבלת תעודות (20.6) 

 

אפשר להגיד שהיה לי שנה מלאה בדברים ... שהרבה מהם לא צייני פה ... 

אני פשוט נהנתי מכל רגע ! כל חיוך צחוק עצב ודמעה היו שוות הכל ! 

למדתי להעריך את עצמי ! לדעת שאני שווה משהו ! לא לוותר לעצמי בקלות ! 

למדתי שאני יכול לאהוב ! שלתת מעצמך זה לא נורא ! למדתי להזהר מאנשים 

ולבטוח בהם ! למדתי לשתף אנשים בכאב שלי ולדעת שאכפת להם ! 

 

אני אגיד שוב ! זאת הייתה השנה הכי משמעותית שהייתה לי עד עכשיו ! 

וזהו יוצאים לחופש ! חודשיים של עבודה רצינית ! של לילות בלי שינה ! 

של יציאות עד אור הבוקר ! ובעיקר של כיף ושמחה ! 

 

אוהב אתכם כלכך ! תודה לכל מי שבאמת קרא את הדברים שכתבתי פה ! 

לכל אלה שהגיבו ושרצו לעזור ! לאלה שהוסיפו אותי בסקייפ בישביל לספר 

לי על הנקודות דמיון שהם מצאו ! תודה לכולכם ! מעריך את זה :) 

נכתב על ידי ArielCohen , 20/6/2013 22:39  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)