לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

Damm its fake life


פורים ... החג היחיד שבו מותר לשים מסכות ולהתחפש והכל טבעי ...
אבל חשבתי על זה ... ובעצם אנשים מתחפשים כל השנה ... שמים מסכות
משחקים אנשים שהם לא הם ... מעניין אם יוצא לאנשים לחשוב איזה מסכה
הם היום ... ?

איזה סיפור הם מסתירים ? מי הם באמת ? מי הם מנסים להיות ?  
לכל אחד יש את החבר הזה שהחיים שלו הרבה יותר מעניינים ממה שהוא מספר ...
ושתמיד ששואלים אותו מה חדש ? ידועים שהוא מסתיר הרבה ....

 

קראו לה חן ... היא הבן אדם הכי קרוב אליי ... ילדה שאין מצב שתראו אותה 
עצובה .. או מדוכאת ... החיוך זה היה הכלי שלה והיא ידעה איך להשתמש בו.
חן ואני נהיינו ידידים ממש קרובים, חן גדולה ממני בשנה אבל בחיים לא היו רואים
שאנחנו שונים ... היינו צוחקים מהבדיחות אחד של השני {אף על פי שאני לא מצחיק בכלל}
הייינו פשוט משלימים אחד את השני ... תמיד היינו צוחקים ואומרים שאם נשאר עד גיל
40 רווקים סביר להניח שנתחתן ...

 

הקשר בייני וביין חן היה משהו שלא מוצאים בכל מקום ... תמיד היינו מדברים אחד על השני
בכלכך הערצה .. בחופש הגדול של 2012 אני וחן עבדנו יחדייו במקום שעוזר לנכים ...
מיותר להגיד שהיה פשוט תענוג איתה ... שיחות עד אור הבוקר ... בדיחות שרק אני והיא מבינים ...
נוצר ביינינו קשר שלא מוצאים בכל מקום !

 

מכיוון והעבודה שלנו הייתה מתחילה ב7 בבוקר ונגמרת ב8 בערב העדפנו לשון בחדר המגורים באותו
מקום עבודה ... בהתחלה לא הייתי מסכים והייתי נשאר איתה עד שהיא נרדמת ואז חוזר לבית לישון
שם, אבל בסוף נכנעתי וישנתי איתה שם ...

 

ערב אחד החלטנו אני והיא לחרוג מהחיים ה"זולים" שלנו ולצאת לאכול במסעדה ...
במהלך הדרך אמרתי לה ... חן ... אני אוהב אותך ואת האדם הכי חשוב לי בעולם ...
אני רוצה שתדעי עליי סוד שאני לא אומר לכולם ... חן .. אני גיי ... היא נדהמה ופרצה בבכי ...
היא אמרה שהיא לא חשבה בחיים שהיא תגיע למצב שמישהו סומך עלייה ושישתף אותה ככה ...
כי היא רגילה שמסתירים ממנה דברים ... במהלך כל הערב סיפרתי לה על דברים שהיא לא ידעה עליי,
על הדרך חייים שלי ועל כל מה שאני עובר ...

 

בדרך חזרה היא אמרה לי ... אריאל .. אני רוצה לספר לך משהו ... אני סומכת עלייך כמו שאתה סומך עליי  
ואני רוצה לשתף אותך בדברים האלה ... לא הצלחתי להבין לבד מה היא מנסה להגיד ... אבל אמרתי לה ..
תרגישי חופשי לספר לי הכל ... היא אמרה לי ככה "אריאל, לא סתם אני העדפתי לישון בעבודה מאשר בבית
אני לא אוהבת לחזור הביתה ... אבא שלי מכה אותי..."

שתיקה של תדהמה הייתה ... דבר אחד אני פשוט לא הצלחתי להבין ... איך אפשר להיות כלכך שמח ולשדר
לכל העולם שהכל בסדר ושאתה עם חיוך על הפנים, בזמן שהכל רע ולא שמח כמו שניראה ...

חיבקתי אותה ושניינו בכינו כמו זוג אחים שנפגשו אחרי שנים ...

 

אמרתי לה מספר פעמים ... שאני מקנא בה על היכולת שלה לשדר "עסקים כרגיל" בייחס למציאות הקיימת ...

לא הצלחתי להבין איך אפשר לחייך ולצחוק שמאחורי הצחוק והחיוך מוסתר כלכך הרבה כאב ... 

כלכך הרבה צער ... על חיים שנהרסו ... 

 

הקשר בייני ובין חן היה פשוט דבר כלכך חזק ... מספר פעמים היא התקשרה אליי בלילות שהיא ישנה בבית 

ופשוט ביקשה שאני יהיה איתה ... כאב לי עלייה ... 
מוזר לי להגיד שככה זה החיים וצריך להתמודד ... כי זה לא נכון ...

 

כל הסיפור הזה אמיתי לגמרי, כל העניין גרם לי לחשוב על איזה מסכה האדם שמולך חובש?

אולי מאחורי החיוך מסתתר לו כאב שמסרב להרפות ?

 

ובנימה זאת אני רוצה לאחל לכולם חג שמח, מלא בצבעים תחפושות ומסכות ... סבבי 

נכתב על ידי ArielCohen , 22/2/2013 17:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



This Is The Part Of Me


שואל את עצמי, בשביל מה אני צריך את זה? למה ניראלי שאנשים יתעניינו בחיים שלי? כניראה שלהכל יש סיבה בחיים... 

אז אחרי התחלה נוגעת ללב הגיע הזמן להציג את עצמי.
הייי אני אריאל, נער מתבגר שלפעמים חושב שהחיים קצת גדולים עליו .. שילד בן 16 לא צריך לעבור ...
אני אדם שמרבה לחייך, לצחוק ולדבר. 
המצב החברתי שלי מעולה אפילו, אני לא לבד בהפסקות. אני נפגש עם אנשים כל הזמן ...
אני מוקף באנשים שאני מקווה שרוצים בטובתי ודואגים לי ... המעגל חברים שלי מורכב משני סוגים
מעגל קרוב, שהוא כולל את האנשים שאני אוהב יותר, שאני מוכן לתת הכל בישביל שיהיה להם טוב. 
והמעגל הפחות קרוב, הכולל אנשים שיודעים עליי פחות אבל טוב שהם קיימים ... 
גם מבחינה חיצונית המצב שלי לא כלכך נורא ... ילד גבוה שחום עם שער שחור ...
נשמע כאילו הכל כלכך מושלם, ובאמת להגיד שרע לי בחיים ... זה לא הכי נכון שיש ...
אני בקשר ממש טוב עם אמא שלי שאף התחזק מאוד בשנה האחרונה ... יש לי שני אחים ...
אחד גדול אחד קטן ... לפי דעתי מיותרים ... אבל הכל עניין של השקפה ...

המערכות יחסים שהיו לי התבססו בעיקר על קשרי אנטרנט עם אנשים שהכרתי באינטרנט ו"זרמנו" לסקייפ ..
הרוב הגדול התחיל ונגמר שם ... אולי זה מתוך פחד של לקבל
דחייה בחיים האמייתיים לחשוב שאנשים 
לא ירצו אותי או לא יקבלו אותי כמו שאני ... האופי שלי תמיד היה משהו שלאנשים היה קשה לקבל ...
דבר שהגדיר אותי כ"עוף זר" או ככה
 לפחות ראיתי את עצמי ... יש אשר יומרו "דימוי עצמי נמוך"
או סתם ילד בכיין .. אבל ככה זה היה .. ככה אני הייתי וזה מי שאני ... אריאל ...

 
תמיד ידעתי שמשהו לא בסדר איתי ... וכשאני אומר לא בסדר אני לא מדבר על איזה מחלה או 
פגם כלשהו ... דבר שעושה אותי שונה מכולם ... 
בתור ילד קטן אני יודע שלא הייתי רגיל ... בכל זאת .. בן שלא אוהב כדורגל או לשחק בחיילים
ומעדיף לשחק בברביות ? לא ראיתי את עצמי כילד רגיל .. או כ"בן שאמא תמיד רצתה".
אבל למרות דאת קיבלתי הרגשה של הכל מקובל והכל בסדר. דיי מיותר להגיד שאני גודל בבית פתוח,
שבו הכל מתקבל ואתה יכול להרגיש חופשי עם מי שאתה ... אז
למה לא הרגשתי ככה?  

השנים עוברות ובתוך השנים האלה גם גירושים של ההורים שלי, הדבר הזה השפיע עליי מאוד ... 
לא ישכח בחיים את האכזבות של ילד קטן שמחכה שאבא שלו יבוא לבקר והוא לא בא ...
את ההבטחות ש"בשבת הבאה.." ושום דבר לא קרה. אפשר לומר שזה הרס בצורה מוחלטת
את הקשר עם אבא ... אבל הדבר הזה היה כניראה חד צדדי ... עד עכשיו לא כלכך מפריע לו
אני לא מבין איך אבא יכול לחיות בידיעה
שאין לו קשר עם הילדים שלו ? אבל זה דברים
שלעולם לא ידע אלא אם אתעניין ... אבל כרגע זה לא בראש שלי כלכך ...
 
אז השנים עוברות ו15 מלאו לנער ... גיל 15 היה הגיל {עד עכשיו} הכי משמעותי בחיים שלי
הגיל שקיבלתי את ההבנה ... שהדבר שלא בסדר איתי .. הוא כניראה הנטייה המינית ...
לקח לי קצת זמן לקבל את העניין ... בכל זאת להבין שאתה לא כמו כולם ... שכניראה לא סתם
אמרו עלייך מההתחלה שאתה הומו .. או נהגו להציג אותך בקול של אישה מוגזם ביותר ...

כניראה הם ראו את מה שניסיתי להסתיר ...

יום אחד, קרה לי דבר שלא אשכח בחיים ... אחי הגדול בשעה טובה היה אמור להתחתן ..
וכמו כל משפחה פולנית ההכנות בעיצומן ... חלק מ"ההכנות" שלי היו לעשות שעווה באזור החזה ..
דבר שהיה ניראה דיי שיגרתי .. נסענו לבית של חברה של אמא, מרים שמה .. אני מעדיף להציג
אותה כדודה ביגלל הקירבה המאוד גדולה שיש לי אלייה ... אז נסענו אלייה ואכן עשיתי שעווה ...
{מיותר להגיד שזה כאב ביותר ...} במהלך הנסיעה רציתי לראות את התגובה של אמא אז אמרתי
אולי אני כבר יעשה שעווה בכל הגוף? התגובה של אמא למרבה תדהמתי הייתה .. אם אתה רוצה
לך על זה, בישביל שהיא תבין שאני לא רציני אמרתי לה סתם נו מה אני קוקסינל? אז היא השיבה לי
משפט שלא אשכח בחיים "אתה יכול להיות קוקסינל ואתה יכול לאהוב בנים אני תמיד יאהב אותך

כמו שאתה.." 

אני לא כותב את הבלוג הזה כדי להתבכיין על כמה שרע לי בחיים, כותב רק כדי לפרוק ...
סיפור חיים של נער שהוא במקרה אני ... שעובר לא מעט בחייו ... מקווה שתהנו
סבבי

 
נכתב על ידי ArielCohen , 15/2/2013 20:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)