לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

פורים מזווית של נצחון


ביקורתיות. 
מכשול בחיים שעוצר אותך.

הפחד של מה יגידו. מה יחשבו. איך יתנהגו.

אתה תשתוק. אתה לא תעשה מה שאתה רוצה.

אתה לא תהיה אתה. ובסוף מה יוצא מזה?

 

אני, עצמי בקורתי. ועוד למי ? לאחד והיחיד.

ל"טוב מכולם" אני.

ההגבלה שלי עוצרת אותי. פוגעת בי. מחלישה אותי

ובסוף גם תפיל אותי .
תמיד פחדתי מה יגידו עליי, בכל זאת גיי .

המחשבה שמישהו יבוא ויצחק על ההתנהלות שלי וההתנהגות שלי

הורסת אותי כל יום מחדש ... יש שיגידו שזה עניין של בטחון עצמי

לדעתי, זה מחסום כלשהו שצריך להשבר .  

 

 פורים הגיע! תחפושות ! אוקיי ? למה מתחפשים ?

המחשבות התחילו לרוץ ... עלו לי דברים מפגרים לראש והינה

הרשימה המקוצרת : דוס, קונדום, פיראט, מלצר, פלייבוי וכו ...

 

דן קוראים לו ... חבר ממש טוב ! סטרייט גמור ... אבל וואלה

מהבחורים היותר טובים שהכרתי !

הוא בא אליי באחת ההפסקות ושואל אותי " ארז תגיד .... מצאת תחפושת?"

אמרתי שלא (בנימה כזאת של הייי אל תחשוב בכלל על להתחפש איתי ...)

הלכתי . 

 

הימים עוברים ופורים עוד שנייה כאן ! פאאאק התרגשות ! מה עושים ?! 

השאלה עדיין נשארה פתוחה ... חיפשתי באינטרנט משו להתחפש ... אמרתי

לא, לא . אני בעד משהו מקורי . בסוף לא מצאתי משהו וסימסתי לדן 

"תגיד ... מצאת מצאת תחפושת?" הוא ישר שאל אם מתחפשים ואמרתי שכן ! 

 

השאלה עדיין עפה באוויר .... למה מתחפשים ? עכשיו המקוריות חוגגת ! 

אני יקצר תהליכים ואני יגיד שבסוף הוחלט על חן וטל, (חןטל מלכה שליייי!)

עפתי על זה !! פאאק זה גדול ! יהיה פצצה ! 

 

הימים עוברים יומיים לפני פורים ... בראש שלי מתחיל לרוץ העניין .... 

"היי ... זה שאני מתחפש לבת רק מעצים את זה שאני הומו? יצחקו עליי. 

יגידו אההה לא מפתיע, הוא גם ככה הומו" . 

הייתי במרחק של שנייה מלהתקשר אליו ולהגיד לו שאני לא מגיע בכלל . 

הרמתי את הפלאפון ולא הצלחתי . 

בראש רץ לי המחשבה "חלש אופי, ככה להשבר?! איפה כל הכוח שלך ? 

אם אתה עושה את זה אתה לוזר!" 

נעצרתי . הנחתי את הפלאפון על הריצפה (אבל זה אייפון אז על המיטה ;) ] 

ואמרתי לעצמי שאני לא נכנע לעצמי . 

 

פורים הגיע! ההתארגנות בעיצומה ! מסתכל במראה מיישר את הציצים ויוצא לדרך ! 

הגעתי לבית ספר שם פגשתי את דן והתחלנו ללכת בייחד ! הוא עם שלט בכיס 

(חןטל מלכה שלי!) ואני עם שוט של מלכת סאדו. 

 

יש שיגידו שאני יוצא לוזר. בכלזאת זה פורים ! מה אני עושה מזה סרט ?! 

אבל בתוכי הרגשתי שנצחתי ! נצחתי את הבקורתיות שלי ואפילו הצלחתי להנות 

מהכל ! 

התגובות לא איחרו לבוא וכמות הצילומים שעשינו באותו יום הייתה בשיא ! 

 

חזרתי הביתה הסתכלתי במראה ואמרתי לעצמי " מי זאת הכוסית הזאת? " ;)

 

קוראים יקרים ! לא להכנע לביקורת ! תהיו עצמכם ותהנו מהרגע ! 

חג פורים שמח ! 

 

נכתב על ידי ArielCohen , 13/3/2014 15:58  
הקטע משוייך לנושא החם: פורים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סגירת מעגל


זה ניגמר לא יפה ... הכי לא יפה שיכול להיות .... 
הכל היה עצוב כזה ... נפגעתי ... בכל זאת ... אהבה ראשונה ...

אם ככה קוראים לזה ... הלכתי בהרגשה שמשהו לא בסדר איתי ... 
שיש לי פגמים יותר גדולים ממה שחשבתי ... שאני זבל אדם .. פשוט פח ...

ושנה עברה מאז ... למדתי שזה לא היה נכון ... שאני שווה יותר ...

שלא הגיע עדיין הבחור שישבור אותי ... שיערער אותי ... שיפיל לי

את האגו לרצפה וינסה להרוס את מה שבניתי במשך המון זמן . 

 

המיקום ? תל אביב בבית של חבר (ידיד). השעה? שבע וקצת ... 

המצב רוח ? שואף למטה . 
חיפשתי מה לעשות ... איך אני ימשיך את היום שלי בתלאביב ... 

אחרי דיפדוף מעמיק באינסטגרם ראיתי הוא העלה תמונה שהוא בבית ... 

אמרתי לעצמי יופי ! נילך לראות אותו ... מדפדף ברשימה של האנשי 

קשר ומגיע אל השם שלו ... מופיע לייד זה איקס ... חושב פעמיים אם 

להתקשר ... לוקח נשימה ומתקשר ... 

 

לחוץ יותר מאישה עומדת ללדת מקשיב לרעש החיוג בציפייה מטורפת ... 

הוא עונה ... בבטחון עצמי מופרז ביותר אני עונה ליאור !! מה הולך בחור ?! 

(לפרוטוקול ... ליאור, אקס ראשון .. נגמר בצורה הכי לא יפה שיכולה להיות ... 

ראו  פוסטים ממש קודמים).
 
הדבר האחרון שציפיתי לו שהוא ישאל מיזה ... והוא אכן שאל ... מתוך בושה נתקתי ... 

קיללתי את הרגע ... ואז הוא שלח אסאמס והתנצל שגנבו לו את הפלאפון ... הוא התקשר 

שוב וקבענו להפגש ... לחוץ כמו טמפון יוצא לכיכר דיזינגוף ... המחשבות של מה יהיה 

מציקות לי כלכך ... 

 

ראיתי אותו ... הוא עמד שם ... יפה כמו פעם ... באותו רגע פשוט זכרתי 

למה אהבתי אותו ... והחיוך שעכשיו על הפנים שלי מסכים על כל מילה ... 

הלכנו לים ... ישבנו בפינה שלנו איפה שישבנו פעם הראשונה ... ברקע

התנגן שיר קיטשי של ריהנה (lost in paradise) דיברנו ... 

על מה שהיה ... על הצבא שלו ... על האנשים שהוא היה איתם ... 

על מה שהוא מרגיש בחיים ... על מה שעובר לו בראש ... 

 

הרגיש לי טוב עם עצמי ... בפעם האחרונה שראיתי אותו זה היה מיותר ... 

היום זה היה פשוט שווה הכל ... ולמרות כל החששות זה נגמר כמו שצריך ... 

לא היה רגע של שתיקה מביכה ... 

חייכתי ! חיבקתי אותו חזק ! הודתי על הרגע שהכרתי אותו ! 

ובטוח הראש הרגיש לי שסגרתי מעגל כלכך גדול ! 

 

נסעתי לבית ... המחשבות הציקו לי ... הוא הופיעה לי יותר מדי בראש 

פשוט לא הפסקתי לחשוב עליו באותו רגע ... אבל בצד השני לא הפסיק להדהד

לי "יש סיבה שהוא אקס" הגעתי לבית ... מרוצה מתמיד ... :) 

 

its maybe worng but it feels right to be lost in paradise .... :)

נכתב על ידי ArielCohen , 5/3/2014 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)