לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

..Now he just a stranger


אחרי הפסקה של כמה זמן בעיקר ביגלל שנגנב לי המחשב 


חוזר לכתוב פה ... חייב לציין שהתגעגעתי ... 


 


אתה ... אותו בחור שגרם לי להאמין בעצמי ...


אותו בחור שידע מה להגיד מה שצריך מתי שצריך ...


שידע מה לעשות בישביל לגרום לי לחייך ... 


שהשיחות איתו היו נמשכות שעות בלי שנייה של שתיקה ... 


האדם הראשון שאמרתי לעצמי שהוא לא עוד אחד מאלה ...


שהוא פשוט בחור שלא מוצאים כל יום ... 


 


אתה ... כן אתה ... הבחור שהצליח בשנייה להרוס אמונה שלמה ...


שהשאיר בן אדם בהרגשה מוזרה של מה לא בסדר איתו ... 


שגרם לכאב כלכך גדול ... 


הבחור שלשמוע את השם שלו יכול להוריד לי דמעה או שניים ... 


אתה ... אותו בחור שכניראה שהיה אהבה ראשונה שלי ... 


 


אם היו נותנים לי את האפשרות לחזור אחורה ולשנות 


משהו אחד ... הייתי משנה את הכנות ביינינו ... שכניראה 


שהרסה את כל מה שלא הצלחנו לבנות ... 


 


ולראות אותך פתאום ... זה כאילו אני רואה אדם זר ...


אדם שאין לי חשיבות בשבילו ...


שאני לא יכול להוסיף ״שלי״ אחרי השם שלו ... 


שפתאום החיבוק הזה נהיה כלכך קר ... 


חיבוק שאין בו טיפה של רגש ... כאילו הכל נעלם 


כאילו לא היה כלום ... 


 


ואני ... אני ימשיך הלאה ... ינסה לתקן את השברים 


ינסה לא באמת לתת יחס לשירים שמזכירים אותך ...


ינסה לחייך כשמספרים לי על אהבה שקשה לשבור ... 


ואתה תמשיך בחיים שלך ... תתגייס לצבא ... 


ותכיר מישהו חדש ... כי אתה יודע מה אתה מסוגל ואתה יודע מה אתה שווה ... 


 


תמצא את המישהו החדש שבאמת יקשיב לך ... 


שלא ינצל אותך ... שיחייך איתך ושיבכה איתך ... 


שלא תפסיקו לדבר ... גם אם זה יהיה על התספורת שלך ...


שיהיה לך טוב איתו כמעט כמו שהיה לי איתך ...


 


ותבטיח לי רק דבר אחד ... 


תשאר אתה ... ולא תישתנה לי ... כי כמו שתהיה שלו ...


תמיד תהיה שלי ... 


 


אוהב אותך ... וכניראה שככה זה יהיה לעולם ...


אריאל. 

נכתב על ידי ArielCohen , 23/4/2013 22:14   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



All I'm really doing is dying ....


באמת שזה מהימים היותר גרועים שעברו עליי ... 
יום שמעלה לי את השאלה למה אני חיי בכלל ?

להתחבא מתחת לשמיכה לשמוע שירים שמדברים

על אהבה כואבת ולמרר בבכי על זה שאתה גיי מסכן ...

 

חזרתי לבית ספר ... חופש פסח היה באמת חופש לא נשכח

כלכך הרבה חוויות שרובם יהיו חוויות שילכו איתי עוד הרבה זמן ...

אהבה שמחה ובעיקר מלא רגש !

אז החופש נגמר ... חוזרים לבית ספר ...

אני רוצה לספר על הקשר שלי עם המורה שלי ...

היא הבן אדם הכי מדהים שאני מכיר ...

היא כלכך קרובה אליי וכלכך עוזרת לי באמת שבכל דבר

הרבה מעבר למורה ! היא יודעת עליי הכל ותמיד מקשיבה !

 

היא ראתה אותי היום, הדבר הראשון שהיא עשתה זה נתנה לי

חיבוק שאמר היי אני פה ! היא לקחה אותי לשיחה בטענה

שמשהו לא ניראה לה בסדר אצלי ...

היא התעניינה איך היה החופש, מה עשיתי, איפה היה הסדר ...

כמובן שסיפרתי לה הכל !

 

לא ישכח את החיוך שעלה לה על הפנים שהיא מרגישה שהילד

שהיא דואגת לו כלכך גודל לה בין היידים ...  

אבל דבר אחד לא ממש הצלחתי לספר ... 

על אותו כאב שהיה לי לילה שעבר ... שהרגשתי שאני מגיע לשיא ונשבר ... 

הרגיש לי שזה מיותר ... שאני מספיק גדול בשביל להתגבר על זה לבד ... 

 

השיחה איתה נגמרה באמרה מצדה של אני יודעת שאתה לא אומר לי 

דברים שמפריעים לך ... אפשר לראות את זה עלייך ... 

 

הסתובבתי עם הרגשה לא טובה כל היום ... ניסיתי ... באמת שניסיתי

לשדר לכולם אופטימיות שהכל בסדר איתי בזמן שאני שבר כלי בתוך הדבר

הכלכך גדול שניקרא חיים ... 

 

עוד פרט מידע באמת מיותר ... אני נמצא בתוכנית שקוראים לה "פנימיית יום" 

הרעיון של התוכנית הוא לעזור לילדים שיש חשש שיפלו בבגרויות .... 

אני מקבל שעורים פרטיים בחינם 

 

בתוך הפנימייה קיימת מישהי שקוראים לה שרון ... שרון היא כמו הרכזת 

של כל התוכנית, שרון אדם מדהים ! היא כמו אמא דואגת ! יצא לי לשבת לדבר

איתה מספר פעמים אבל לא שיחות כלכך רציניות ... 

 

היום שרון באה אליי וביקשה מהמורה ששניה יתן לי לצאת ... היא לקחה אותי לספסל 

ואמרה לי שהיא רואה שמשהו אצלי לא בסדר ... ישר התחלתי לתרץ את הכל במצב 

בבית ... בשיחה של אמא שהיא אמרה שאין לה יותר מדי כסף ... בלחץ בבגרויות 

בתקופה הרעה שעברה עליי ... 

 

שרון מייד עצרה אותי ואמרה ... זה לא משהו חיצוני ... זה משהו אצלך בפנים ... 

אתה כמו חצוי לשניים ...
רציתי לספר לה עליי ... על התקופה האחרונה שעוברת עליי ...
שמרגיש לי כאילו אמא לא מקבלת אותי ... שאני לא מפסיק

לקחת דברים ללב ... לתת חשיבות לאנשים שלא רוצים בטובתי ... 

על ליאור ... על כל המצב ביינינו ... שבחיים לא היה לי ... 

רציתי ... אבל לא הצלחתי ... 

 

שרון ראתה שמשהו עוצר אותי ... שאני לא באמת מספר לה הכל ... 

שיש משהו שיושב עמוק בלב ... שרוצה לצאת ולא יכול ... שרון שאלה 

אותי אם אני מדבר עם מישהו ... אם יש מישהו שמקשיב לי באמת ... 

מבין את הבעיות שלי ויודע לעזור ... 

 

עצוב לי להגיד שלא ... כי במצב של כרגע אני בודד ... 

זה רק אני מול כל העולם ... העולם שלא תמיד מפרגן לאנשים ששונים 

ממנו ... העולם שלא רוצה שלכולם יהיה טוב ... העולם שלא יודע מתי 

לבוא לבן אדם ... ולהגיד לו שהוא חלק ממנו ... 

 

הדבר שהכי רציתי היה חיבוק ... לדעת שמישהו באמת מקשיב לי ... 

שלאנשים אכפת ממני ... שיש לי למי לספר את הבעיות שלי ... 

רציתי ... אבל זה לא היה ... 

נכתב על ידי ArielCohen , 3/4/2013 18:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטטוס : במערכת יחסים


לפני כמה ימים נתקלתי בתמונה באינטרנט ... בתמונה היה כתוב את הדבר הבא: 

"..אם אתה אוהב מישהו ביגלל היופי שלו - זאת לא אהבה זאת תשוקה.

אם אתה אוהב מישהו ביגלל החוכמה שלו - זה לא אהבה זאת הערצה.

אם אתה אוהב מישהו ביגלל שהוא עשיר - זאת לא אהבה זה אינטרס.

אם אתה אוהב מישהו ביגלל שאתה רגיל אליו - זאת לא אהבה זה הרגל.

אם אתה אוהב מישהו ואתה לא יודע למה ... זאת אהבה ! ..."

 

הדבר הזה גרם לי לתהות ... אם אני אוהב אותו ביגלל כל הדברים האלה ?
זה לא אהבה אמיתית ? אז מזה בכלל אהבה אמיתית ?

 

קוראים לו ליאור (כןכן אותו בחור מן הפוסט הקודם) 

המצב בייני ובין ליאור המשיך והתהדק ואנחנו בייחד ... 

את הפוסט שעבר סיימתי בחוסר הבנה של מה לעשות ... 

בסוף עשיתי את מה שהייתי צריך וסיפרתי ללידור ... 

הוא כעס אבל לבסוף הבין ... 

 

ליאור ... באמת שהבן אדם בשבועיים וקצת שאני מכיר אותו 

הצליח ליגרום לי לעבור שינוי עם עצמי ... הוא גרם לי להעריך 

את עצמי יותר ... לא להתבייש במה שיש לי ... 

זה מי שאני ומי שאוהב אותי יקבל אותי כמו שאני ... 

 

יהיו את האלה שיגידו שזה אמור לבוא לי בטבעי ... 

שאני לא אמור לחכות לאדם שישנה לי את הגישה ... 

אבל אני חושב שצריך לבוא מישהו שיפקח את העיינים ... 

ואני את הבחור הזה מצאתי ! 

 

הוא גורם לי לחייך ביום רע ... הוא מתחיל לי את הבוקר בחיוך 

שאני רואה הודעה ממנו ... אין לילה טוב בלי הלילה טוב שלו ... 

תמונה לא שווה בלי הלייק שלו .... 

 

כןכן כזה פתאט אבל זה הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל ! 

 

הדבר היחיד שבאמת מקסים אותי בכל העניין ... זה ההפכים שלנו ... 

הוא פשוט שונה ממני כלכך ! ואני כל יום מתלהב מחדש 

מהעובדה שזה באמת עובד עד עכשיו ! 

 

הוא בחור כלכך מיוחד ... הוא פשוט מדהים ! 

הוא פשוט הוא ! 

 

שהיה שבוע מעולה ! מלא בקסם של אהבה ! :)חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי ArielCohen , 2/4/2013 23:28   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)