לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2014

שואה .


כל יום שואה אני יושב ותוהה 

איך הייתי מצליח להסתדר ? איך הייתי חיי ? 

מה היה איתי ?

ואז אני מתמלא הערכה לאותם השורדים שבעייני 

נחשבים גיבורים ! אנשים מהיותר חזקים שאני מכיר 

שעברו את הדברים הנוראיים שיכלו ובכל זאת

עלו לארץ בנו משפחה ולקחו חלק בבנית ארץ ישראל . 

 

היום יצא לי לראות את הפוסט הבא: 

"...שישים שניות אחרי
שהופרדתי מהוריי
פרצתי בבכי.

שישים דקות אחרי
שהופרדתי מהוריי
הבנתי שאין לי דבר מלבדי.

שישים שבועות אחרי
שהופרדתי מהוריי
ברחתי מכדורי המרצחים.

שישים שנים אחרי
שהופרדתי מהוריי
אני שוב,
נובר בפחים.
פרצתי בבכי..." (Tal Sivan, סטטוסים מצייצים)

 

התגובה הראשונה שלי הייתה עצב. 

הלב שלי נצבט. ריחמתי על אותם אנשים.

תהייתי, איך גיבורים הגיעו למצב כזה ? 

איפה מי שיטפל בזה ? כעסתי. 

באותו רגע עלו לי סבא וסבתא שלי . 

שהם בעייני האנשים הגיבורים שאני מכיר ... 

חשבתי, מה היה קורא אם הם היו מגיעים למצב כזה ? 

מה הסיבה שלהם לקום בבוקר? 

הזלתי דמעה. והרגשתי איך הלב מתכווץ ומתחיל ללחוץ. 

 

כל שנה אני רואה את הסרטים כל שנה אני הולך לטקסים.

השנה אני נוסע לפולין. וכל זה בישביל להבין ולראות מה אותם

הגיבורים שלי עברו. 

וכמו כל שנה אני יוצא עם המון חומר למחשבה ...

וכמו כל שנה אני מעריך ומוקיר לאנשים שבזכותם אנחנו פה . 

 

אני מתנצל שככה ניראים החיים שלכם היום ... גיבורים שלנו ... 

 

יום השואה, לא נשכח ולא נסלח 

נכתב על ידי ArielCohen , 27/4/2014 20:27  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)