לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

והינה חוזרים לשיגרה ... :)


החופש הגדול עוד שנייה נגמר ... מסתכל לאחור ורואה פתאום כמה עברתי ! 
מוזר לחשוב שבתקופה של חודשיים וקצת עברתי כלכך הרבה דברים ריגשיים

כלכליים נפשיים ומעשיים ...

 

הרבה פחדים התרגשות שמחה ואהבה עברה אצלי בלי הפסקה .. 

אנשים באו אנשים הלכו ... חלק צחקו איתי חלק בכו איתי 

או עליי ... עבדתי למדתי והתעסקתי ... 

חציתי גבולות אסורים שאת הטעויות שלהם אני אשלם בקרוב ... 

אבל בלב שלם אני לא מצטער על כלום ! 

למדתי בעיקר לא להתחרט ... מה שהיה היה ומה שיהיה 

זה מה שמשנה ;) 

 

אז זהו אחרי פגרה של חודשיים כמעט אני חוזר לפה ... בעיקר 

כדי לפרוק ולשתף במה שעובר לי מהחיים ... הבנתי שאני צריך להיות יותר אמיתי 

עם מה שאני כותב אחרת זה לא באמת יוצא מהלב ... 

 

אז הינה כבר מחר חוזרים ללמוד ומתחילים שנה חדשה ... 

אני רוצה לנצל את העניין ולאחל לי ולכל מי שקורא את זה ... 

שתהיה לנו שנה מוצלחת, שנה של פריחה ושגשוג, שנה של עוצמה 

נטולת פחדים וחששות ! חזקה מתמיד ! מלאה צחוק בריאות 

ואהבה ! 

 

אוהב אתכם !

לפעמיים משהו במחשבה של זה שיש מישהו 

שבאמת קורא את זה רק נותן לי את המוטיבציה להמשיך ! 

 

אז אוהב אתכם ממש ! ושנה טובה שתהיה לנו ! 

- ארז ;) 

נכתב על ידי ArielCohen , 26/8/2013 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)