לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


לא כותב כדי להתבכיין, כותב כדי לפרוק ... החיים מנקודת מבט של ילד בגיל ההתבגרות בעל חיים קצת שונים משל כולם ...

כינוי:  ArielCohen

בן: 26

Skype:  littledevil481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2015

Lost


חיוך זה לא תמיד רגש ... 

חיוך זה הסתרה ... 
הזעקה הכי חזקה שיש והיא אפילו לא נשמעת ...

אתם מכירים אותי ... אתם יודעים עליי הכל ...

איפה אתם לעזור לי ?! הצילו ! צעקה . נפילה . דממה .

 

לפעמים ניראלי שקצת אבוד לי ... עוצם את העיינים ...

חושב ... טוב לי? לאן עוד יש לי להתקדם? 

ברקע שיר של סיה ... ביג גירל קריי ... (sia - big girl cry)

לא אני לא בוכה, זה רק לכלוך בעין.

אני בסדר אמא!

 

אני לא מאלה שמספרים הכל לחברים שלהם ...

אני מאלה שצוחקים ומעבירים הכל בחיוך !

רע לי? מי זה בכלל? טעות בדלת !

חהחהחה לא! פשוט לא!

אני בוכה? זה רק לכלוך בעין.

את בסדר אמא?

 

ואז ... כולם הולכים ... העיינים נעצמות ...

ושוב ... אני לבד ... השבוע הזה היה לי כבד ...

אפילו יותר מדי ... לא יודע ... אני חושב שאני משהו

שאני לא ... אולי סופר מן? פחחח על מי אתה עובד.

אני לרגע שוכח מי אני ומה אני יכול ...

מי אני? מה אני יכול?

 

אני בוכה. זה לא לכלוך בעין.

חבקי אותי אמא.

 

*כתיבה אמוציונאלית* 

נכתב על ידי ArielCohen , 10/1/2015 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArielCohen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArielCohen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)