לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

AlexaLove


בלוג שיהיה בו טיפים לאהבה, וקצת החיים האישיים שלי.. =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

עוד הפעם עליי


שעת ההתחלה: 16:05

שם: אלכסה גורביץ'


תאריך לידה: 25.01.1994


מזל: דלי

מין: נקבה

גובה: מטר ובמבה 


צבע עיניים: חום ירוק 


מיקום: חיפה 


איפה נולדת: רוסיה 


חבר:כן 


מה את לובשת עכשיו: טרנינג מנומר 


מעשנת?: כן


שותה?:  לא 


סמים: לא


צבע אהוב: תלוי במצב רוח 


חיות אהובות: משפחת החתולים מיאו 


מי החברים הכי טובים שלך?: יש הרבה 


הכית מישהו?: כן, את חבר שלי שהוא מעצבן אותי 


עם מי את מדברת הכי הרבה בטלפון?: מיכל וחבר שלי 


מישהו נתן לך סטירה?: כן ויקבל בוקס 


באינטרנט הרבה?: כן 


ביישנית?: לפעמים


מתקלחת?: כן 


שונאת ביצפר?: סיימתי אותו 


יש לך חיים?: כן 


עד כמה את בוטחת באנשים?: לפעמים 


שיקרת פעם? כן 


יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות?: כן.


תעשי צניחה חופשית?: כן


היית בחו"ל?: כן


סילקו אותך מביצפר?: לא 


השעו אותך?: כן


היית רוצה לגור במקום אחר?: כן עם חבר שלי 


אתה מפונק?: כן אני הנסיכה של אמא 


שתייה מועדפת?: קפה, מים, קולה, פיוז טי . ובלו 


שותה מים?: שונאות אבל כן 

באיזו משחת שיניים אתה משתמש?: Colgate

יש לך פלאפון?: כן 


את מודל לחיקוי?: אני... פחח לא 


מה את לובשת הכי הרבה?: בגדים 


פירסינגים?: כן


אוהב להצטלם?: כן 

אוהבת לקחת תמונות של אחרים?: לפעמים 

מתעצבן בקלות? לא 


התחלת שמועה על מישהו?:  לא 


יש לך קו טלפון משלך?: לא


אחים ואחיות?: אח 


מסתדרת עם אמאבא?: עם אמא כן, אבא אין לי 


מסתדרת עם האחים?:  כן 


איך את מוציאה כעס?: סיגריות .


ברחת פעם מהבית? לא 


קעקוע?: חלום 


מה היית רוצה?: יותר מדי דברים.


את חצוף?: מה אכפת לך !


קיץ או חורף?: גם וגם 


אתה נהנה להתלכך?: לא.


איך השיער שלך נראה עכשיו?:  שחור חלק 


תצאי עם מישהו מבוגר יותר?: כן אני יוצאת עם מישהוא מבוגר 


בוכה הרבה?: לפעמים 


אם היית צריכה לכרות חלק בגוף, איזה?: לא יודעת

באיזה משפט את משתמשת הכי הרבה בטלפון?: הלו 


מתי הפעם האחרונה שהקאת?: לא  מזמן 


 ממה? הייתי בבית חולים 


 שנאת את עצמך? לפעמים 


ישלך משקפיים? כן...


רצית להרוג מישהו? כן..


שברת עצם? לא 


היית בבית חולים? כן


עשו לך תפרים? לא 


החבר\ה הכי טוב\ה שלך בתול?: סוד 


מה הצבע תחתונים שלך?: סקסי 


איזה מראה יש לחדר שלך?: ארון .. מיטה .. מראה 


איזה תכשיטים יש עלייך עכשיו?: עגיל בטבור 


איך אתה מרגישה עכשיו?: סבבה 


עם מה את ישנה?: עם החבר 


האם הפיצו עלייך שמועה?: כן


את ילדה של אבא או אמא?: של אמא 

מתי בפעם האחרונה בכית בביצפר?: בכיתה ו'

בשביל 2 מיליון דולר תדגמני לפלייבוי?: לא גם לא בשביל 3 


מה עשית היום? הייתי במכללה ואז בפיסכומטרי ואז הביתה 





עוד קצת עלי: 


תכונה טובה:  אוהבת  לעזור ונאמנה 


תכונה רעה:  עושה  בעיות לחבר 


את מאמינה בגורל?:כן 


לישון או לקום? לישון


קרמבו או שוקו? שניהם


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת קמה בבוקר ? מצחצחת שניים 


מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נירדמת? מפיעלה שעון מעורר 


את מי היית לוקחת לאי בודד? את חבר שלי 


אם היית חייה איזה חייה היית?  חתולה 


איזה שפות את מדברת? עברית, רוסית 


בן-אדם של לילה או יום? לילה ... 


רגישה לדיגדוגים?כן 


מה היום הכי גרוע בחיים שלך? יש .. מלא


מה היום הכי טוב בחיים שלך?  כשנולנדי 


מה הדבר הכי חשוב לך? המשפחה שלי 


על מה את חושבת לפני שאת הולכת לישון? כל מיני דברים


ממה אתה הכי פוחד? שיקרה משהו רע למישהו


ממתק אהוב? שוקולד


שיעור אהוב? אין


חג? פורים


שם לבן? דניאל


שם לבת? ליאן


תוכנית אהובה בטלויזיה ? יש הרבה 


מילה אהובה? אהבה 





ב24 שעות האחרונות:


הייתה לך שיחה רצינית? כן 


חיבקת מישהו? כן 


בכית? לא 


צחקת? כן 


גרמת למישהו לצחוק? לא 


קנית משהו? כן


הרגשת טיפשה? בקטנה 


דיברת עם מישהו שאת אוהב? כן 


התגעגעת למישהו? כן "





האם אי פעם:


נשארת בבית ביום שישי בערב כי התחשק לך? כן 


היית מאוהבת? כן יותר מדי 


ראית את מגדל אייפל? לא אבל בקרוב 


שתית אלכוהול? כן 


עישנת חשיש?  לא 


שיחקת מונופול?כן  


נישקת מישהי?כן 


עשית אמבטיית קצף? כן 

 


הייתה לך תאונת דרכים? כן 

 


רכבת על פיל? לא 


נישארת ערה כל הלילה? כן 


פחדת מהחושך? בילדות 


שיקרת? כן 


השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? כן 


פגשת סלבריטי? כן


עברת על החוק וניתפסת? לא 


נרדמת בשיעור? כן


מה השעה: 16:26 







נכתב על ידי , 20/2/2013 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

Skype:  kissmyass166 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

112
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexaLove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AlexaLove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)