לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הדרך


הדרך אלי לא סוגה בשושנים, אך גם לא רצופה חוחים. היא בסך הכל רצופה אבנים עם קצת רווחים.

היא די פשוטה וישירה, אך להולכת בה צריכה להיות מטרה: לא רק להגיע בסוף אל היעד, אלא גם לחדור מבעד.

אני פשוט ארצה אותך ישירה וחמה, אך גם אסרטיבית ומלאת חימה.

זה באמת לא יותר מדי לבקש, אך נראה שאני כבר מתייאש.

 

ונמאס לי מהחריזה האידיוטית לעיל. אני באמת שואל: אין, לעזאזל, מישהי אחת שיכולה להיות אינטליגנטית, מסקרנת, מאתגרת ושלא במקרה אוהבת סקס? מה זו ההתנגשות הזאת בין הרוחני לגופני, למה שזה פשוט לא ילך ביחד? לעזאזל עם ד"ר ג'ייקל ומיסטר הייד, אני מחפש את מיס ג'ייקל - האחת שמודעת לכל הצדדים הלכאורה סותרים באופי שלמה ומרגישה נפלא איתם. שלא צריכה להתחבט מי ומה היא, אלא יודעת שהיא יכולה להיות גם אסרטיבית ועדיין לרצות שיזיינו אותה כהוגן בלילה. למה שזה לא יסתדר, לכל הרוחות?!

אז לא, אנחנו לא חייבים להיות בקשר רציני, אבל גם בשביל פחות מזה אני רוצה לחוש שאת מאתגרת אותי. ואם את חוששת מאתגרים, כנראה שאת על הדרך הנכונה. נא לצאת ביציאה הקרובה.

נכתב על ידי , 29/7/2013 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)