לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

תל הביב


את הנהירה למגורים אחר תל אביב אני לא כ"כ אבין. אני לא רואה את עצמי חוזר מהעבודה ומחפש אחר חניה במשך שעתיים. גם ככה אני מבלה יותר מדי זמן בעבודה, בדרך אליה ובחזור.


ועדיין, כל אחד ששומע על מקום העבודה שלי ומניח מהי המשכורת שלי, תמה תמיהה כנה על היותי "תושב חוץ". כן, ככה קוראים לאנשים שלא גרים ממש בתוך ת"א. לא יאמן. וזה לא שאני גר בחדרה או בב"ש, אני בסה"כ מתגורר לי בדירה חביבה ויפהפיה בראשון לציון. משהו שבת"א לא ראיתי מעודי (איכשהו כל הדירות הקטנות שם נראות כאילו הרגע הן שועתקו מאיזה גטו) והעונג המפוקפק אף היה עולה לי כפליים.


זה לא אומר שאני נהנה לנסוע כל יום לעבודה במשך שעה, כמובן, אבל יש דברים שאני מוכן להתפשר עליהם יותר ויש פחות. דירה נאה - פחות. אז כן, ברור שאני כנראה אבדוק דירות קרובות יותר לת"א ואף בתוך בת"א לקראת סוף השכירות, אבל ידוע, ברור ונהיר לי כי הסיכויים שאמצא משהו שפוי באזור גדוש הפיח שעונה לשם ת"א הוא די קטן. אז טוב לי היכן שאני ובעיקר שאני יכול להחנות את המכונית שלי מול הבית ולנשום אויר צח ללא צופרי אוטובוסים. גם אם זה אומר שאאלץ כל יום לנסוע עוד כחצי שעה לעבודה לכל כיוון.

נכתב על ידי , 2/8/2013 01:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)