לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

מאושר ומשעמם


"זאת תהיה הפעם האחרונה" היא אמרה לי ואני לא ידעתי איך לאכול זאת.


 


התשוקה שבוערת בין שנינו בערה לה גם באותו לילה שהתכנסנו בו בביתה. ישבנו ודיברנו על הכל כהרגלנו. אנו כבר שני ידידים ותיקים המכירים אחד את השניה מראש ועד זנב וללא כל עכבות שהם. אחרי שניסינו להיות יחדיו בקשר זוגי ולא צלחנו המשכנו את המפגשים המיניים שלנו. זה היה די ברור שזה יקרה, כי קשה לשנינו למצוא פרטנרים ראויים; הקצב שלנו חזק ואגרסיבי כ"כ, אנחנו מחזיקים שעות ויודעים שובע רק כשאחד מהצדדים מתעלף והשני קרוב לכך וכן, גם העובדה שהיא היתה מאד גמישה לא הזיקה, ממש לא.


אבל ככה זה - מנסים, אבל כשלא הולך צריך להמשיך הלאה, וכך בדיוק היא עשתה. היא יצאה והכירה לה בחור חביב והם התחילו לצאת באופן רציני. הכל קרה כה מהר שאפילו לא הבנתי כראוי את שהתרחש מול עיניי, כי תוך שבוע וחצי מאז שהכירה אותו היא כבר היתה בזוגיות ותקופת ההוללות שלנו פגה לה כך פתאום. אז המעשים אמנם חדלו, אך הפנטזיות השתוללו להן, ותמונות שהיא שלחה לי מידי פעם רק הטריפו אותי אף יותר. וכך נוצרה לה סיטואציה בה אנו לא עושים מאומה, אך במוחינו מתרחשת לה פעילות מינית שלא היתה מביישת אף סרט אירוטי דל תקציב או פורנו רב תקציבי. כן, הבחורה הגמישה והבחור עם הזין הגדול תמיד עולים הרבה.


בכל אופן, ככה חלפו להם הימים, אך באותו לילה בו היינו לבד כבר לא יכולנו להתעלם מכך. השינה המשותפת רק החמירה את המצב כשאני מחבק אותה קרוב אלי וחש את זקפתי נצמדת לגבה. אין לי ספק שהיא הרגישה כל תנועה שלי באותו הלילה בו אכן התנהגנו כראוי. יחסית.


בבוקר הסיפור היה כבר שונה: היינו עייפים מחוסר השינה, מהחרמנות ומהזקפה/רטיבות שלא פוסקים להם. היא תמיד היתה החלטית יותר והחליטה פה אחד (הפה שלה) - "אנחנו עושים את זה בפעם האחרונה וזהו. אח"כ אין שיחות שובבות אל תוך הלילה, אין תמונות חושפניות (ובטח שלא כאלה עם אביזרים מגוונים וממש מחרמנים) ובעיקר חסל סדר פנטזיות." כמובן שלא אהבתי את הרעיון, אבל אי אפשר להמשיך ככה וזה נשמע כמו הרע במיעוטו.


שתי שניות אחרי ההחלטה כבר לא היינו צריכים להוסיף מאום. כל אחד מאיתנו מכיר את השני על בוריו ויודע בדיוק מה צריך לעשות ואיך: היא הסירה את תחתוני הבוקסר הצמודים ממני בחופזה, ירדה על ברכיה והתחילה לרדת לי. היא עושה זאת בדיוק כפי שאני אוהב ולמדה זאת במהלך השנים - מתחילה לאט לאט מהביצים ועולה למעלה עם הלשון, בונה את הזקפה שלי באטיות ועדיין מטריפה כל חלק בי. היא עולה עד הכיפה, מכניסה אותה לתוך פיה ברכות ואז מחדירה כמה שהיא יכולה מהזין שלי עד שהוא מגיע לגרון שלה. היא נעצרת שם לרגע, מוציאה אותו באטיות מחרמנת ויורדת חזרה לכיוון הביצים. היא עושה זאת פעם אחר פעם, גורמת לי לחוש כל מ"מ מהלשון שלה על הזין שלי ומתחילה להאיץ לאט לאט. היא כל פעם עושה זאת קצת יותר מהר וקצת יותר חזק, היא יודעת בדיוק מה לעשות ואיך, איך לשלב את היד עם הפה, איך לעשות את התנועה הסיבובית הזאת עם היד והפה יחדיו שעוטפת לי את הזין וגורמת לי לחוש זרמים בכל הגוף, ואם לא די בכך, אז היא גם מידי פעם יורדת לשחק בביצים שלי עם הפה שלה בזמן שהיא משפשפת עם היד שלה את הזין שלי. היא עושה זאת כל כך הרבה זמן עד שאני כבר מאבד את ההכרה, אבל שנינו יודעים שזה רק הספתח, כי כשהזין שלי כבר קשה כ"כ אני פשוט אוחז בה ומשליך אותה על המיטה. אני מתקרב אליה, מתיישב על ברכיי על המיטה ומפשק את רגליה לצדדים. אני אוהב שהיא כה גמישה, אני פשוט מפשק אותה לצדדים ומצמיד את רגליה משני צידי גופה באזור הכתפיים שלה. אני לא חושב יותר מדי ופשוט מניח את הזין שלי בפתח הכוס שלה, מטריף אותה קצת ואז חודר אליה באטיות שגורמת לה לגנוח גניחה ארוכה ומתגברת בזמן שאני ממלא את הכוס שלה עם הזין שלי. אני מכניס אותו עד הסוף, נותן לה לחוש אותי ממלא אותה, לגרום לה להבין שהיא עוטפת אותי חזק כ"כ בתוכה ואז יוצא ממנה לאט לאט. אני יוצא לאט ונכנס מהר, יוצא לאט ונכנס מהר, עושה זאת פעם אחר פעם. אני יכול לחוש את הקרבה של הגמירה הראשונה ואני פשוט ממשיך לשמור על קצב זהה, כזה שיגרום לה למשוך עוד קצת את הגמירה שלה ואז להתפוצץ עם הגמירה הראשונה שלה להערב על הזין שלי. זה ממשיך ככה פעם אחר פעם, בלי הפסקה, בקצב קבוע, וזה רק גורם לרעידות בכל גופה להתגבר, לצרחות שלה להפוך לחזקות יותר ויותר ובעיקר לכוס שלה להתכווץ על הזין שלי בזמן שהיא מתחילה לגמור. אני ממשיך לזיין אותה בקצב קבוע שמביא אותה לגל של גמירות, פעם אחר פעם, עד לרגע שבו היא תתחנן לכמה דקות של הפסקה.


את המנוחה אני מנצל כדי להעביר את ידיי על גופה המותש בעודה מרחפת לה במקומות עליונים, חש כיצד הנשימה שלי מסתדרת ואז פשוט מעמיד אותה בדוגי. אני נצמד אליה מאחור, אוסף את שיערה ואוחז בו בחוזקה בזמן שאני חודר אליה. אני מתחיל לנוע בתוכה בעודי מאיץ את הקצב. בכל חדירה אני מושך אותה אלי, מונע ממנה לזוז עם הרתע של הגוף שלי שנדחף לשלה ואם לא די בכך, אז גם מנחית ספאנק על כל אחד מישבניה ביד האחרת - פעם בימין ופעם בשמאל. אני יכול לחוש איך הגניחות שלה מתגברות שנית, איך היא מתחילה לעלות על גל גמירות נוסף, כזה שגורם לה להתכווץ עלי פעם אחר פעם ואיך הגופים שלנו מתחילים לדבר בקצב משלהם בעודם מתחברים ומתפרקים, מתכנסים ומתבדרים. הגמירות שלה מהוות קטליזטור לאורגזמה שמתחילה להתהוות בתוכי, אך עדיין בראשית דרכה. הצורך שלה בהפסקות מידי פעם מביא אותי למצב שבו אני מפסיק, מסובב אותה אלי ונותן לה למצוץ את הזין שלי, להנות מהטעם שלה שמציף אותו, ואז לחזור לתוכה וחוזר חלילה. כשהיא נצמדת אלי בגמירה האחרונה שלה, אני מבין שהיא זקוקה למנוחה נוספת, אותה אני מנצל כדי להשכב לצידה. אני מצמיד אותה אלי ונהנה ממגע גופה, מחבק אותה חזק וברגע שהיא רגועה מספיק חודר אליה שנית כשאנו בכפיות. אני מזיין אותה ככה בעוד יד אחת שלי אוחזת ברגל שלה ומגביהה אותה והשניה מחבקת אותה וחופנת את השד שלה. אני יכול להרגיש הפעם את הנשימות שלה כה קרובות, את הרעידות הקטנות ואת הרטט האדיר שמתרחש בכל גמירה וגמירה שלה. באיזשהו שלב היא מניחה את ידה בעדינות על הירך שלי ואני מבין שהיה לה די והיא לא מסוגלת יותר.

אני לא צריך להוסיף מילה, כי היא פשוט משעינה אותי על הגב, מפשקת את רגליי ומתיישבת ביניהן. היא מתחילה למצוץ את הזין שלי, לעטוף אותה עם השפתיים שלה ובמקביל לחפון אותו עם האצבעות שלה. היא מאיצה את הקצב וגורמת לקצב נשימותיי להאיץ לפי קצב תנועותיה. היא כבר יודעת בדיוק מה יגרום לי לגמור כששתי ידיה נחות אחת מעל השניה על הזין שלי והפה שלה משלים את החסר עם החלק העליון שלו. היא מסובבת את שתיהן בזמן שהיא משפשפת את הזין שלי, מלקקת את הכיפה של הזין שלי ויונקת אותה יותר ויותר חזק. היא כולה מתרכזת רק בגמירה שלי, ברצון הכן והעז לחוש את הזרע שלי בתוך הפה שלה והידיעה הזאת בדיוק היא שגורמת לי להתפוצץ ישר בתוכה ולמלא את חלל הפה שלה בכל טיפת זרע שלי. היא תמתין ככה, עם הזין בפה שלה, עד שהרעידות שלי ירגעו. היא תלקק את הקצה עם הלשון ותבלע את זה, לא לפני שתהנה כמה שניות מהטעם.


 


היא תתקרב אלי ותקרוס. שנינו נרדם מחובקים ככה בפעם האחרונה, כי מעכשיו היא בזוגיות נורמלית ומאושרת. כזאת שבה עושים סקס חצי שעה ולא חצי יום ובה אף אחד לא בוחן את הגמישות שלה עד גבול הקצה. כן, קשר מאושר ומשעמם. בדיוק כזה.

נכתב על ידי , 2/8/2013 01:35   בקטגוריות אהבה ויחסים, סקס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)