לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

שנתקדם?


אחרי כוס היין השניה היא כבר אמרה לי מפורשות "אני חושבת שאנו צריכים להתקדם". לא היה פה מקום לשאלות או ספק, אלא פשוט אות פתיח למה שהיה צריך כבר לקרות כמה דקות קודם לכן, אם לא כמה חודשים.

 

אני פשוט אחזתי בשיערה האדמוני ומשכתי אותה אלי, מעמיד אותה בבת אחת ומצמיד אותה לקיר. "תכירי - זה נד", אמרתי בעודי מצביע על הקיר, "הוא הולך להיות החבר הכי טוב שלך לדקות הקרובות. הוא פה כדי להאזין לכל מה שכואב לך, תוכלי לחבק אותו כשקשה לך והכי חשוב - הוא היחיד שהולך להאזין לבקשות ולתחינות שלך."

התקרבתי אליה בעדינות וקילפתי ממנה את השמלה הארוכה חסרת הכתפיות שלבשה. היא ירדה מעליה באטיות בזמן שהיא חושפת את עורה הבוהק, את קימוריה המושלמים ולבסוף את החוטיני האדום הדקיק שלבשה. "אתה יודע שלבשתי אותם בשבילך", מלמלה. "אני מבחינתי הייתי באה בלי תחתונים בכלל..."

כן, אין ספק שהיא יודעת להגיד בדיוק את הדברים שיגרמו לי להתעצבן, אך כנראה שזו בדיוק כוונת המשוררת. כשאחזתי בשיערה והצמדתי אותה לקיר, עירומה כמעט לחלוטין, בעודי חורץ שבילים בעורה הרך והמדהים עם ציפורניי, היא כנראה הבינה שהצליחה במשימתה. ועדיין, היתה זו רק ההתחלה, כי היה כה נפלא לחבוט בישבן המוצק והבוהק שלה, לראות איך כל פעם סימני האצבעות שלי מצטיירים להם ואיך עורה הופך לורדרד וחמים יותר ויותר. ספאנק רדף ספאנק, כאשר אני מלטף את עורה בין לבין, חופן את ישבנה בזמן שאני מנשק את צווארה, יורד באטיות לכיוון הכתף שלה ונועץ את שיניי בבשרה העסיסי, עד שהבנתי שאני והיא זקוקים ליותר מכך.

אני יודע שהיא שמעה את רעש החגורה שלי נפתחת, כי יכולתי לראות את ראשה מסתובב לו אחורה בעודה מנסה לראות מה אני עושה, אך שלחתי מיד את ידי והצמדתי את ראשה לקיר. "אל תדאגי, את תגלי עוד רגע בדיוק מה זה. אין לי כוונה להשאיר אותך במתח.". נשימותיה הלכו והתקצרו ככל שהשניות חלפו להן, אך הצעקה שלה פילחה את האויר מיד אחרי שהחגורה שלי עשתה זאת ונחתה על ישבנה. הצלפה אחר הצלפה ראיתי אותה מחבקת את הקיר הקר הזה חזק כ"כ, מתמסרת למגע הנוקשה שלו בעוד החגורה מצליפה בה מכל צד בישבנה, בכתפיה ומידי פעם גם על ירכיה.

התכוננתי להצלפה הבאה, כשלפתע הרמתי את עיניי אליה והיא כבר לא היתה ליד הקיר. לקח לי רגע למצוא אותה ולהבין שהיא פשוט על ברכיה מתחתיי, פותחת במיומנות את הרוכסן של מכנסיי, שולפת את הזין שלי ומתחילה למצוץ אותו בטירוף חושים. לא היה אכפת לה משום דבר באותו הרגע, היא פשוט רצתה את הזין שלי בתוך הפה שלה והיא המשיכה למצוץ אותו ככה דקות ארוכות עד שהיא נרגעה קצת. היא הרשתה לעצמה להביט למעלה באטיות וראתה את המבט החצי מופתע על פניי. עיניה כבר אמרו את שרצתה להגיד בזמן שהיא חזרה למצוץ אותו בעוד ידיה אוחזות בי בשני צדדיי.

 

כשזרקתי אותה למיטה (מיד לאחר שנפטרתי מהחוטיני, כמובן), כבר לא היה יותר מדי מקום לשאלות. כשהעמדתי אותה בדוגי היא שאלה אם תוכל להסתובב. כשתהיתי מה הסיבה לכך, היא אמרה שהיא רוצה לראות בדיוק את הזין שלי חודר אליה. ובכן, כנראה שיש בקשות שאי אפשר לסרב להן, אבל בהחלט אפשר לייעל; הצמדתי אותה לראש המיטה והשענתי אותה על הכרית, אחזתי ברגליה וקיפלתי אותן עד למיטה מצידי גופה והבהרתי לה שהיא לא מסיטה את עיניה לרגע מהזין שלי, כי אם היא רוצה לראות אז היא תראה את זה כמו שצריך. הנחתי את הזין שלי למשך כמה שניות בפתח הרטוב שלה ואז חדרתי אליה באטיות, כשהיא בוחנת איך הזין שלי נעלם לאט לאט בתוכה. הכוס החם והרטוב שלה עטף אותי ברכות, מקבל את פניי בהנאה ורק מתחנן שאמשיך לנצל את הכנסת האורחים שהכין עבורי. כשהגעתי כבר לעומק שהתחיל לכאוב לה והיא עצמה לרגע את עיניה, סטרתי לה חזק והבהרתי לה שאם היא ביקשה משהו וקיבלה אותו, אז לא מנומס לנהוג ככה. אחזתי בשערה והכרחתי אותה לראות בדיוק איך הזין שלי נכנס עד הסוף, איך הוא יוצא ממנה לאט לאט ואז חוזר אליה בבת אחת, חודר עמוק וחזק. היא התבוננה בי לרגע עם עיניה הירוקות במבט מתחנן, אך סטירה נוספת הבהירה לה בדיוק לאן היא צריכה להסתכל. יכולתי לחוש איך כל חלק בגופה מכווץ, איך הגמירה שלה נבנית שם בפנים ואיך בדיוק זה הולך להיות, כי ברגע שהיא התחילה לגמור זה פשוט היה רצף גמירות שהתגלגל הלאה והלאה. התחלתי לזיין אותה עמוק ומהר יותר, להגביר את הקצב, להצמיד אותה חזק יותר למיטה וככה להשתמש בה יותר ויותר. היא השתוללה בין ידיי, מנסה להתחמק מהזין שלי, שפותח אותה כל פעם מחדש, שעושה זאת ללא רחמים וללא התחשבות בכיווצים המטורפים בנרתיק הצר שלה בזמן שצעקותיה רק הלכו והתגברו ללא כל שליטה עצמית. היא התמכרה לתחושה הזאת, לעוצמה, לכאב ולעונג שחדרו אליה לרחם ללא כל רחם.

הפעם היחידה בה נאלצתי להפסיק היתה כשהיא צעקה את מילת הבטחון שלה. מתברר שהיא פשוט כבר לא יכלה לנשום בין גמירה לגמירה והיתה על סף התעלפות. באיזשהו מקום הצטערתי שלא המשכתי, אבל מילת בטחון צריך לכבד. ככה לפחות לימדו אותי. בכל אופן, נשימה זה מה זה אובר-רייטד.

 

אחרי כמה סבבים שכאלה היא התחננה שאתן לה לנוח, אך הדבר היחיד שהיתה מסוגלת לעשות כשנשכבנו זה ליד זו היה להתרומם על ברכיה לצדי בעודה מתנשפת ולעטוף את הזין שלי בליקוקים ונשיקות. את הכרת התודה שלה על הערב היא המשיכה במשך דקות ארוכות והפעם היא לא הפסיקה עד שגמרתי בפה שלה. היא השאירה אותו בתוכה עוד כמה דקות, נהנית לחוש את הרפיון והרוגע שלי בעוד טיפות אחרונות של זרע נוחתות על לשונה.

 

בלילה התעוררנו לסיבוב נוסף. אבל זה כנראה סיפור לזמן אחר.

נכתב על ידי , 5/9/2013 17:16   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, שליטה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)