לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

תהליכים יעילים לזירוז המחשבה


לעתים זה באמת קורה בצורה הכי טבעית שיש - שיחה חביבה בצ'אט, שיחת וידאו בסקייפ ופגישה ספונטנית מהירה. כן, כנראה שגם תמונת גופה העירום בפרופיל לא הזיקה בכלל לזירוז העניינים.


כעבור שעה מצאתי את עצמי הולך לאורך הטיילת של אשקלון כשהיא פוסעת לצידי. פעם ראשונה שאני מהלך לי שם לאורך בתי המלון והמקום נאה בהחלט. היה זה ערב סתווי נעים ומצאתי את עצמי נהנה מרוח קלילה, גם מזו שנשבה עלי מלמעלה וגם מזו שהלכה לצידי.


סקס בכלל ושליטה בפרט זה משהו שאפשר (וצריך) לשדרג עם הניסיון והזמן, אך עדיין יש כשרון טבעי שאי אפשר לזייף או לחקות. כשהיא אמרה לי, שהיתה בתולה עד לפני ארבעה חודשים, הרמתי מעט גבה, אבל כשטרחה לציין שעשתה כבר שלישיה עם הראשון שלה, הבנתי שגם פה פז"ם זה לא הכל בחיים. אני מכיר נשים מבוגרות ועם ניסיון מיני רב, שמעולם לא חוו שלישיה והיא כבר מספרת לי סיפורי שלישיות. ופה חשדתי.


 

האמת שלא, לא חשדתי בכלל. זה מאד הפתיע אותי, אבל פתיחות מחשבתית זה משהו שלא קשור לניסיון מיני בפועל ולה יש את זה. הדבר היחיד שנותר לי לבדוק זה אם אכן היא מצליחה להוציא זאת מן הכוח אל הפועל. אה כן, והפרט השולי הזה של ההתאמה והכימיה ביננו.


 


"אני צריכה רעיון לסרטון של שתי דקות. יש לך אולי משהו? משהו בעל משמעות..."


"לא, לצערי אין לי שום דבר כרגע, אבל אני יכול לחשוב. רק תני לי כמה דקות ואנסה לחשוב על משהו חביב."


"נהדר, תודה. רק רגע, ומה אני אמורה לעשות בינתיים?"


"רוצה לעזור לי לחשוב?"


"כן, כמובן. איך אני יכול לעשות זאת?"


"אני לא יודע. את יכולה לרדת לי בינתיים. זה בטח ייעל את החשיבה שלי."


"מה, באמת?"


"כן, כמובן. מחקרים רבים כבר הוכיחו את הקשר שבין המרצת הדם לאזור החלציים ובין תגובות נוירונים מהירה במוח. הכל מוכח מדעית."


"אז לרדת לך בעצם רק יעזור לי בסופו של דבר?"


"בדיוק!"
"טוב, אז שנלך לרכב שלך?"


 


דיאלוגי פורנו הם הדיאלוגים החביבים עלי. אני לעתים תוהה תוך כדי דיבור עד כמה זה נדוש, אבל בעיקר מבין זאת רק כשאני משחזר זאת בדיעבד (אולי מכיוון שאני עסוק מדי בדברים אחרים מאשר לחשוב באמת על עומק השיחה). ועדיין, אין יותר כיף מלנהל דיאלוג שכל אחד ממלא בו את תפקידו נאמנה וכשלכולם ברור איך הוא יגמר (והיא תגמור. ואני אגמור. ואנו נגמור).


 

 


לקח לנו קצת זמן למצוא פינה חשוכה באשקלון (מסתבר שאכן הרוב שם מיושב), אבל היא בסופו של דבר כיוונה אותי ל"כביש אוהבים", ככה אני מכנה את אותו כביש נידח, שבו אין תאורת רחוב ובכל מפרצון חונה לו רכב חשוך המתנועע קלות. כן, מסתבר שהעיר הזאת כה מסודרת, שאפילו יש שם כביש מיוחד לסקס מזדמן. מה רע? רק בשביל זה צריך לבחור בראש העיר הזה לעוד 5 שנים.


בכל אופן, לאחר עצירה בצד, כיבוי אורות ומעבר למושב האחורי, היא פשוט לא בזבזה רגע והתפשטה במהירות. יש משהו כ"כ מטריף בנערה שמתה להפטר מבגדיה, שאפילו מקום פומבי למחצה לא מטריד את מנוחתה. אני שונא מכוניות (ליתר דיוק - סקס במכוניות), אבל באותו רגע לא היה אכפת לי מכלום ורק התרכזתי בגופה הנפלא, בשדיה הנהדרים ובשיערה הגולש. מסתבר שסבלנות זה לא הצד החזק של הדור הצעיר, כי היא פשוט לא המתינה לכלום ושלחה את ידיה לאזור החלציים שלי. היא פתחה את הרוכסן מיידית, נלחמה בחגורה בזמן שאני חופן את שדה השמאלי ביד אחת ובשניה את ישבנה ודאגה אף לטפל בכפתור שנשאר בודד להגן על הנכס האסטרטגי. היא לא היססה ופשוט הכניסה אותו לתוך פיה. אהבתי את הטכניקה שלה. למרות שהיתה די מתחילה, היא ידעה להשתמש בפה ובידיה במקביל ובמינון הראוי. היא ניסתה פעם אחר פעם להכניס את כולו, אך הגרון שלה בגד בה כל פעם. בנקודה מסוימת היא כמעט הקיאה והתנצלה עמוקות. אמרתי לה שאין לי בעיה עם זה, אבל גם כשמדובר ברכב חברה זה לא כ"כ מומלץ, כי הוא נשאר איתי לפחות בחודשיים הקרובים, אבל אצלי בבית היא יכולה לעשות זאת ללא יסורי מצפון כלשהם.


ההתלהבות שלה רק הלכה וגדלה וזה מה שכה נפלא עם מתחילות בעלות פוטנציאל מיני שכזה - אם נותנים להן את ההזדמנות הראויה, הן רק יפרחו. שעה וחצי של ירידה רצופה והיא עדיין היתה באקסטזה. ועוד במקום כה לא נוח רכב. בנקודה מסויימת כבר לא יכולתי לשלוט על עצמי יותר (ולאחר טיפול קל בנושא הקונדום המעיק) משכתי אותה אלי, העברתי את רגל ימין שלה מעלי והושבתי אותה עלי. היא התיישבה בדיוק כמו שצריך - לא נחה על ברכיה, אלא מקופלת על כפות רגליה. אחזתי בישבנה והורדתי אותה על הזין שלי, מתחיל להכתיב את הקצב, בהתחלה לאט, אך עמוק ואח"כ יותר ויותר מהר. זמן רב שלא הרגשתי כוס צר כ"כ עוטף אותי. הניגוד הזה שבין שדיה הגדולים לבין הצרות של נרתיקה רק הטריפו אותי יותר. באמת שהייתי בספק אם אוכל לגמור מחדירה עם קונדום (אירוע נדיר לכשעצמו אצלי), אבל מסתבר שאחרי שעה וחצי של ירידה אפילו אני מתרכך קימעה (פה דווקא יותר מתקשה, אבל הבנתם את הרעיון). כעבור כמעט עשרים דקות שבהן היא עולה ויורדת ללא הרף על הזין שלי, כבר יכולתי לחוש את הזרמים מתפשטים בכל גופי. היא לא חסכה מאמץ מעצמה ורק המשיכה לרכוב עלי בקצב המטורף שהכתבתי. לא הייתי צריך יותר לאחוז בה ולהכתיב לה את הקצב, היא כבר קלטה אותו לבד וגופה דיבר עם גופי ללא כל התערבות מצידי. יכולתי לחוש פעם אחר פעם את הכוס שלה עוטף אותי, את הרעידות של רגליה המתאמצות, את נשימותיה ההולכות וגוברות, את הגניחות שלה כל פעם כשאני חודר אליה עד הסוף ומשפד אותה על הזין שלי ולבסוף את הרטט הזה שחלף בכל גופי כששלחתי את ידיי אליה וחיבקתי אותה כה חזק בזמן שאני גומר בתוכה. היא קרסה עלי מעייפות ויכולתי לחוש איך באותו הרגע כל שיכולתי לבקש זה רק להרדם איתה ככה, כשאני עדיין בתוכה...


 


 


אה, כן. מסתבר שהמחקר כנראה קצת טעה, כי לא ממש הצלחתי לחשוב על רעיון כלשהו. או משהו. או כל דבר. אני מניח שאאלץ לערוך מחקר מעמיק יותר בעצמי. עוזרות מחקר מוזמנות להגיש מועמדות.

נכתב על ידי , 30/10/2013 22:09   בקטגוריות BDSM, סקס, שליטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)