לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

המבוא לספתח של הפתיח לאקספוזיציה


ככה זה כששנינו עסוקים. מסתבר שכדי להפגש צריך ממש להשתדל ולתאם תאריכים, אך יש דברים שאכן שווים זאת.




נפגשנו ביום חמישי לאחר עוד יום עבודה של 11 שעות שעבר עלי. אספתי אותה מת"א בשעה 23:00 וכבר התחלתי לחוש את העייפות נוחתת עלי, אבל תמיד משמח אותי לראות אותה, גם אם כוחותיי כבר אינם איתי. היא נכנסה לרכב והתחלנו את הנסיעה המהירה לביתי הקט. נאלצתי להשתלב בתנועה בחופזה ולכן לא הספקתי לנשק אותה בכניסתה, אך כשעלינו על איילון כבר יכולתי לשלוח את ידי הימנית ולהניח אותה על ירכה. היה כיף להתבונן עליה לאחר זמן רב כ"כ והתחלנו להתעדכן מעט בכל שהתרחש בזמן שבו לא התראינו. התנצלתי מאד על העייפות שתקפה אותי, אך היא היתה כה מבינה ומתחשבת כתמיד. לכולנו היה שבוע ארוך והשעה המאוחרת יחסית בה נפגשנו לא הועילה במיוחד לנושא.


כשיצאנו מהרכב לבסוף יכולתי סוף סוף להתקרב אליה, לחבק אותה חזק ולנשק אותה. היא כה קטנה שזה תמיד מפתיע אותי מחדש וגורם לי לחייך. אני פשוט יודע שאני יכול להרים אותה ביד אחת ולסחוב אותה כבובה עדינה על כתפי, אבל הנחתי שאמצע הרחוב זה לא המקום הראוי לכך...


כשנכנסו אלי לדירה התנצלתי מעט על הבלגן. בשבוע כה עמוס לא הספקתי לסדר ולנקות כראוי. היא התיישבה לה בנוחות על הספה ובינתיים הלכתי להביא לה משהו לשתות. כהרגלה היא ביקשה מים ולא רצתה מעבר לכך. התיישבתי לידה והמשכנו את שיחתנו החביבה. היא העלתה את הדברים שאמרנו שנעשה ואת הקשירות שהבטחתי לה שננסה, אבל אמרתי לה שאי אפשר להמשיך שיחה במצב הלא ראוי הזה. איך יתכן שהיא עדיין לבושה כשהיא בביתי? היא התגאתה בשמלה עם הרוכסן הקידמי שהביאה והבהירה לי עד כמה היא יעילה כשפתחה את הרוכסן בבת אחת והניחה לה ליפול ארצה. סט החזיה והתחתונים השחורים שלה נראה נפלא, אך גם הוא לא שרד יותר מדי והפעם בניצוחי הם הוסרו אחר כבוד והושלכו הצידה.


היא התיישבה לידי בטבעיות והמשכנו לדבר. אני אוהב את הסיטואציה הזאת בה היא עירומה לחלוטין לידי, מבינה שזה המצב הטבעי שלה וחשה עם זה נוח לגמרי. היה לנו עוד על מה לדבר, אבל החלטנו שקודם כל צריך לבדוק שהיא לא שכחה את כל התרגולים שלנו עד עתה. היא הבינה בדיוק את שעליה לעשות ומבלי לחשוב פעמיים ירדה למרגלותיי והחלה לפרום את שרוכי הנעליים שלי ואז חלצה אותן מעל רגליי. היא הסירה את הגרביים באטיות ואז עלתה מעלה, נלחמה מעט בחגורה, פתחה את הכפתור ואז הסירה את מכנסיי. היא שלחה את היד העדינה שלה והניחה אותה על הזקפה שהזדקרה לה מבעד לתחתונים, ממששת את מה שממתין לה מתחת. כשהיד השניה נשלחה היא אחזה בתחתונים שלי משני הצדדים וקלפה אותם מעלי, מושכת אותם מעל הזין שלי ומורידה אותם עד לרצפה. פשקתי קלות את רגליי והיא התיישבה לה למרגלותיי, אוחזת בעדינות בקצה הזין ומניחה את שפתיה על הביצים שלי. היא נשקה אותן ברכות, נשיקות קטנות, נשיקה אחר נשיקה, והמשיכה משם לאט לאט למעלה, לכל אורך הזין. עוברת ככה לכל אורכו - מההתחלה ועד הסוף, מהביצים ועד הכיפה, פעם אחר פעם. כעבור כמה דקות של ליקוקים ארוכים ומטריפים היא התחילה לינוק את הכיפה בזמן שהיד שלה עוברת על הזין הרטוב שלי במקביל. הייתי במצב בו העייפות מתחילה להשפיע עלי, ראשי מונח על משענת הספה והיא נאבקת לה עם הזין שלי. יכולתי לחוש כיצד חלקים במוחי מתחילים להתעורר, כיצד היא מצליחה לגעת בכל עצב ועצב שנמצא על הזין שלי עם הפה המדהים שלה, הלשון שלה שמלקקת כל חלק וחלק בי ועם שתי ידיה שעובדות בשיתוף פעולה מושלם.


העייפות התחילה להתפוגג והרצון הזה לחוש אותה רק הלך והתגבר. היא נכנסה לקצב משלה, מתעלמת מקיומי לחלוטין. באותם הרגעים זו היתה רק היא והזין שלי, לא אכפת לה אם הייתי נרדם, נאנח קלות או משתגע לחלוטין - היא היתה ממשיכה בשלה כאילו כלום. הזין שלי הפך מרגע לרגע דמוי אבן יותר ויותר. כבר לא יכלותי לחשוב על שום דבר חוץ מהרצון הזה לחוש אותה ולהיות בתוכה. אחזתי בשערה ופשוט משכתי אותה אלי. היא עלתה על הספה, הניחה רגל מכל צד וכרעה למטה עד בזמן שאני מכוון את הזין שלי לפתח הצר והרטוב של הכוס שלה. יכולתי לחוש כיצד הזין שלי חודר אליה, פותח אותה, כיצד היא נשימתה נעתקת ואיך אני ממשיך להוריד אותה בקצב קבוע, חודר אליה עמוק יותר. בשאריות האוויר שבריאותיה היא מלמלה עד כמה היא התגעגעה אלי ואז הושבתי אותה עד הסוף, גורם לצרחה להשתחרר מפיה. אחזתי בישבנה והתחלתי להעלות ולהוריד אותה על הזין שלי, כל פעם חזק יותר, כל פעם מהר יותר. היא בקושי הספיקה לנשום בין גניחה לגניחה וכך המשכתי עד שהבנתי שזה לא מספיק לי. הושבתי אותה עד הסוף על הזין שלי, אחזתי בישבנה ונעמדתי בזמן שהיא מחבקת אותי ואני בתוכה. בדרך לחדר השינה נעצרתי מול המראה הגדולה בסלון וזיינתי אותה באויר, רואה בדיוק איך אני מזיז את גופה כרצוני ומעלה ומוריד אותה על הזין שלי. המשכתי משם לחדר השינה וזרקתי אותה על המיטה. הלכתי לרגע כדי לסגור את החלון (מחשש שצעקותיה יפחידו את השכנים) ואת התריס (פחות קריטי, אבל הכרחי) והיא כבר המתינה לי על ארבע. כל שנותר לי לעשות היה רק לשלוח יד, לאחוז בשערה, למשוך אותה אלי ולחדור אליה שנית. הפעם הגניחות שלה היו כה חזקות, שהודיתי לעצמי על כך שזכרתי לסגור את החלון רגע לפני כן. המשכתי לזיין אותה, מרגיש איך בכל פעם היא נהדפת קדימה מעוצמת החדירה, איך גניחותיה הופכות לתכופות יותר ואיך האורגזמה שלה נרקמת לאט לאט בתוכה, כשהיא כה קרובה ועדיין לא מצליחה לגמור. כעבור דקות ארוכות החלטתי לגאול אותה מיסוריה, יצאתי ממנה בבת אחת, סובבתי אותה על גבה ואחזתי ברגליה, מצמיד אותן למיטה משני צידיה. ביד אחת המשכתי לאחוז ברגליה ובשניה שלחתי יד למגירה, שלפתי משם את כיסוי העיניים וכיסיתי את עיניה. רגע לאחר מכן שלפתי משם את המסאז'ר האימתני שלי (מבוסס על הMagic Wand המפורסם), חיברתי אותו לחשמל וכשחזרתי להיות בתוכה, הצמדתי אותו במקביל לדגדגן שלה והפעלתי אותו. זה הפעם לא הצריך יותר מדי זמן, כי כעבור כמה שניות היא כבר התחילה לרטוט כולה בזמן שאני בתוכה וניתן היה לשמוע את צעקותיה למרחקים כשגמרה. לא הנחתי לה להרגע וחזרתי לזיין אותה, מצמיד את הרטט אל הדגדגן החשוף והרגיש שלה וממשיך עוד ועוד. הגמירה השניה והשלישית לא אחרה לבוא, הרביעית היתה כבר בדרך ובחמישית היא כבר התקשתה קצת. בבאות אחריה היא כבר התחילה להתחנן שהיא לא יכולה יותר, מה שהתברר שלא כמדויק מאחר והיא גמרה עוד פעם, אבל חדירה עמוקה אחרונה לתוכה, שהייה של כמה שניות ויציאה איטית ממנה פשוט גרמו לה להתפרק. היא שכבה שם על המיטה, כולה רועדת ומזיעה, עיניה עצומות, החזה שלה עולה ויורד בפראות ורק ידה הרועדת מגששת אחר ידי.




נשכבתי על ידה. מעביר את ידיי בעדינות על פניה, משחק בשיערה, ממשש בעדינות את גופה העדין ושאלתי באדישות: "אז מה, אפשר להתחיל עם הסשן סוף סוף או שאת הולכת לשכב שם כל היום?"

נכתב על ידי , 6/11/2013 14:07   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, שליטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)