לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

מפרגנת


באמת שאני מפרגן. אך ורק מפרגן.


אתה בן 42, אבא, ידוען (סלב בלע"ז), מיליונר, עושה מוזיקה די בנאלית וכותב מילים די עלובות (עצה: יש אנשים שצריכים לכתוב למגרה. אתה, לעומת זאת, צריך לכתוב ישר לפח) ויש בנות שפרסום וכסף כנראה מאד עושה להן את זה. הן אולי אפילו באמת אוהבות את המוזיקה שלך, ר"ל, אבל זה כבר עניין של טעם (גרוע). בכל מקרה, עד לפה אני רק יכול לפרגן וגם אם אני מקנא קימעה, מספיק לי לשמוע שיר אחד שלך וזה עובר, אז נשאר ממש רק פרגון.

ולמען האמת, נראה שהן באמת נראות נהדר, לפחות לפי התמונות שרצות פה באינטרנט. גם לא נדון כרגע בעניין הגיל שלהן, כי זה עניין רגיש ואולי זה יפגע איכשהו בחקירה המאד רגישה שמתנהלת כעת ושום דבר לא יצא ממנה, ואני, כאמור לעיל, מפרגן. רק מפרגן.

 

אבל אני באמת רק תוהה על דבר אחד ויחיד -

למה אבא שלך הוא זה שמארגן לך זיונים?

 

נכתב על ידי , 20/11/2013 14:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)