לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

השבוע שאחרי


היה זה יום שישי סוער, אבל עדיין רציתי לפגוש אותה כ"כ. דיברתי עם ידיד, שהסכים להרתם למשימה ברגע האחרון, כי את התוכנית הזאת ידעתי שלא אוכל לממש לבד. הדרך אליה היתה ארוכה ומלאת נחלים, ששטפו את כבישי ארצנו והפכו כמעט כל צומת לונציה הקטנה ואת הרכב לגונדולה רעועה, אך לאחר נסיעה, שארכה הרבה יותר זמן מהרגיל, אכן הגענו אליה. מסתבר שנזקי מזג האוויר לא פסחו על שום דבר. הכניסה למושב שלה היתה חסומה בגלל בור עצום שנפער על הכביש והיא נאלצה ללכת מספר דקות עד שהגיעה אלינו. התוכנית בעקרון היתה די פשוטה - אני נוהג עד אליה, אך בחזור הוא ינהג בזמן שאני מזיין אותה כל הדרך. זמן רב תהיתי איך יהיה לזיין מישהי ברכב נוסע, במהירות של 100 קמ"ש לפחות.

היא התקרבה אלי, התנשקנו אני והיא, ואז היא גם נשקה אותו לפני שהוא נכנס לרכב והתיישב על כסא הנהג. התחלנו את הנסיעה הארוכה בחזרה אלי. היה קר בחוץ, אך ברכב כבר היה חמים ונעים. לא המתנו זמן רב עד שהתחלתי לנשק אותה, נותן לגופה החמים להפשיר מן הקור שבחוץ ולאט לאט מקלף שכבה אחר שכבה מבגדיה. המעיל הוסר אט כשאני מנשק את צווארה, הכפפות שעטתה על ידיה הורדו והושלכו אל רצפת הרכב וכן הכובע שחבשה על ראשה. המשכתי לנשק אותה כשאני אוחז בשערה, חושף את צווארה הרגיש ומחדיר את ידי השניה לחזיה שלה וחופן את שדיה. יכולתי לחוש את נשימותיה על צוארי בזמן שאצבעותיי נסגרו בחוזקה על הפטמה שלה ואז נפתחו וחפנו שנית את כל השד שלה. היא התחילה לשלוח את ידיה לכיווני, מחבקת אותי בחוזקה בזמן שאני ממשיך לטעום את עורה ולמשש את גופה מתחת לבגדים. עשיתי זאת בכוונה כה לאט, יודע בדיוק עד כמה מצפה לרגע הזה ואיך אני רק מתעלל בה יותר כשאני עושה זאת ככה.

יכולתי לחוש את הצמרמורת, שאחזה בכל גופה, כשהתרכזתי הפעם בנקודה הכי רגישה בצוארה, מיד לאחר שסיימתי את הטיול עם הלשון שלי באפרכת האוזן שלה. היא הסיטה את ידיה הרועדות מטה, מגששת ברכב החשוך והמטלטל, ובאופן נואש מנסה להלחם בחגורה שלי. היא התירה אותה בקושי ומיד הסתערה על הכפתור, אוחזת במכנסיי בחוזקה עם כל פנייה נוספת של הרכב שזרק אותנו מצד לצד. כשפתחה אותו, המשיכה מיד לרוכסן ושלחה את ידיה לאחוז את הזין שלי מבעד לתחתונים. "אני רוצה את זה" היא לחשה, ואני רק לחשתי באוזנה בחיוך "אבל את יודעת שאת לא יכולה לרדת לי כשאת לבושה. זה לא מכובד כלל וכלל." אמנם היה חשוך, לילה סוער ותנועת הרכב לא סייעה לי כלל לחזות במה שמתרחש ממש לידי בתוך הרכב, אבל עד היום אני לא יודע בדיוק איך היא התפשטה כה מהר; היא הסירה את כל השכבות העליונות שעליה בבת אחת, פרמה את החזיה עם שתי אצבעות, השליכה אותה הצידה, ובמקביל הסירה את מכנסיה במיומנות אין קץ. כמעט הרגשתי שלא סיימתי את המשפט שאמרתי לה לעיל והיא כבר היתה עירומה לחלוטין לידי וקווצת תלתלים כסתה את האגן שלה.

התרוממתי מעט כדי שאוכל להסיר את מכנסיי. היא פשוט אחזה בהם מיד ומשכה אותם מטה בבת אחת. עוד לפני שהספקתי להתיישב חזרה הזין שלי כבר היה עמוק בתוך הפה, כשאני יכול לחוש איך כל טיפת געגוע בה באה לידי ביטוי בעודה יונקת אותו לתוכה. גופה העירום בהק ברכב החשוך, בזמן שתאורת רחוב מזדמנת מאירה עליה ואז נעלמת לה שנית. היא המשיכה ככה בזמן שאני אוחז בשערה ביד אחת ובשניה חופן את שדיה, מלטף את ישבנה ומידי פעם נותן לה ספאנק על הישבן העגלגל שלה, כשאני חש שאינה עומדת בקצב הראוי. התחלתי לשחק בעדינות עם השפתיים שלה, מעביר את אצבעותיי מפתח הכוס שלה הלח שלה ועד לדגדגן, כשאני מרפרף לאורך כל השפתיים שלה. עשיתי זאת בעדינות בהתחלה, אך היה מדהים לראות איך כל סטיה של הרכב הפעילה לחץ שונה עליה, מה שרק הטריף אותה עוד יותר. לא הייתי צריך לשנות כלום, רק להמשיך עם התנועה הזאת מהפתח שלה עד לקצה הדגדגן והטלטלות כבר השלימו את הלחץ המשתנה והאקראי ששגע אותה כ"כ. כשיכולתי כבר לחוש את הרטיבות נוזלת ממנה, הרמתי אותה והושבתי אותה על הזין שלי, נותן לה להרגיש בדיוק את מה שחיכתה לו זמן כה רב. חפנתי את ישבניה בשתי ידיי, אוחז בה בחוזקה ומעלה ומורידה אותה על הזין בקצב הולך וגובר. הגניחות שלה כבר מלאו את חלל הרכב והממטרים בחוץ כבר הפכו לצליל דוהה ברקע, בזמן שגמירה אחר גמירה גרמו לה לצעוק בחוסר שליטה מוחלט. שותפי למזימה נאלץ לחלק את תשומת הלב שלו בין הכביש החשוך והרטוב, מזג האוויר הסוער ומכוניות אקראיות לבין הגוף החשוף והנפלא שנע מעלה ומטה ללא הפסקה במושב מאחוריו, כשהוא גונח ללא הרף. יכולתי לראות את היד שלו נשלחת אחורה, אוחזת בישבנה, בזמן שידיי מעלות ומורידות אותה ללא הרף על הזין שלי

באיזשהו שלב הורדתי אותה בין ברכיי אל רצפת הרכב, נותן לה למצוץ את הזין שלי שנית בזמן שנשכבתי על המושב. הסתבר לה שזו היתה המנוחה שלה, כי כעבור רגע קט אחזתי בשערה ומשכתי אותה אלי, מושיב אותה שנית על הזין שלי ומצמיד אותה אלי. הפעם זיינתי אותה מלמטה כשאני מחבק אותה קרוב אלי. יכולנו לראות האורות המבזיקים מעלינו בכל רגע, כשהיא ממשיכה לחוש את הזין שלי נכנס לתוכה פעם אחר פעם, ממשיכה לגנוח ללא הפסקה ולעתים מתרוממת ורוכבת עלי, ככל שהרכב מאפשר זאת. רק פעם אחת נאלצתי להפסיק אותה לרגע ולהצמיד אותה אלי, כשעקפנו ניידת משטרה והבנתי שבין שלל האורות שחלפו מעלינו, האדום-כחול הזה נראה לפתע קרוב מדי. (לחטוף כמה קנסות על אי חגירת חגורת בטיחות והתערטלות בפומבי בזמן נסיעה לא היה חלק מהתוכנית.)



כעבור שעה הגענו אלי הביתה. עדיין ירד גשם והיא היתה די מותשת. הנחתי לה ללבוש את המינימום ההכרחי, כדי שלא תקפא עד הכניסה ואמרתי לה שאני מקווה שהיא מוכנה להמשך, כי עכשיו שנינו הולכים לטפל בה ביחד, והפעם אף כשהיא קשורה...





נכתב על ידי , 28/12/2013 14:04   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, קשירות, שליטה, שלישיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)