לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

Wasteland: After Party


כשהתקרבתי באמת הופתעתי ממה שראיתי. בפאב/בית-הקפה הפינתי ישב לו ידידי משכבר הימים, אך לבד לחלוטין. אני כבר חשבתי שהם הגיעו יחדיו ואני עוד מעכב אותם מלהמשיך לחלק היותר יצירתי של התוכנית, אבל כנראה שטעיתי.

נכנסתי פנימה, הסרתי מעלי את הצעיף והמעיל, התיישבתי לידו ובעודי מחווה בידי לברמן שברצוני בבירה שאלתי אותו "לא היתה אמורה להיות פה איזו בלונדינית?"

"בלונדיניות דווקא לא חסר פה. תסתכל סביבך." אמר בחצי הלצה.

"כן, דווקא לזה שמתי לב, אני יותר תוהה לגבי איזו בלונדינית מסויימת."

"אה, זו. היא הבריזה."

"הבריזה? מה זאת אומרת הבריזה? כל הצהריים ביליתי בהתכתבות איתה ונראה שהיא מאד בעניין."

"כן, גם איתי זה היה ככה", הוא ענה, "רק שלפני חצי שעה היא פתאום כתבה שהיא עם תיקים ולא יודעת איך היא תגיע... בקיצור - היא מורחת אותנו."

"הידידה שלי בדיוק צחקה על זה היום שמבין כל ההולנדיות אני עוד אתקל דווקא באחת שמתנהגת כמו ישראלית. ובכן, כנראה שהיא צדקה", אמרתי בחצי חיוך. כי ככה זה, תמיד עדיף לצחוק על דברים כאלה מאשר לבכות. "נו טוב, לפחות אתה פה. ספר לי איך אתה מתאקלם פה."

 

כעבור חצי שעה של העלאת זכרונות ושיתוף חוויות הוא מקבל הודעה.

"טוב, היא באה."

"באה? עכשיו?"

"כן, אבל לא לבד."

"אז עם מי הגברת באה?"

"היא באה עם מישהו, זה שהיה איתה אתמול במסיבה."

"אני ממש מתלבט אם עדיין מתחשק לי שתבוא..."

"מה יש לך להפסיד? מחרתיים אתה עולה על המטוס, שתבוא."

"עברתי את הגיל הזה של משחקים, אבל הצדק איתך. שתבוא."

 

רבע שעה מאוחר יותר אנו יושבים ארבעתנו ומחליפים חוויות. יושבת מולי בחורה בת 21 בפאב מקומי, מוקפת בשלושה גברים, ובשיא הטבעיות נהנית מכל תשומת הלב המקיפה אותה; שש העיניים המביטות בה, הידיים שחולפות עליה ומידי פעם, בין משפט למשפט, מגניבה נשיקה לאחד מאיתנו. תהיתי ביני לבין עצמי אם סיטואציה דומה היתה יכולה להתרחש בארץ. המסקנות דווקא לא היו כה מעודדות: הבחורה שישבה מולי היתה יפהפיה בקנה מידה ישראלי, אך באמסטרדם היתה ממוצעת בלבד. מה לעשות, הולנדים נראים יותר טוב מישראלים - הגברים גבוהים ורחבים (רוב האנשים שפגשנו היו מעל 1.90 מ' ומאד חסונים), אין שמנים (ככה זה כשאתה כל היום רוכב על אופניים) והנשים בתור סטנדרט בהירות שיער עם עיניים כחולות. אבל גם אם לרגע אשאיר את עניין המראה בצד (למרות שהוא כן בעל משמעות), הרי שפתיחות מינית שכזאת פשוט אין בארץ; גברים מתנשקים עם גברים בלי שום בעיה (ואני אפילו לא טורח להזכיר נשים עם נשים), עירום לא ממש מרגש אף אחד ולבחורה שניצבה ביננו, שהיתה בחורה נורמטיבית לכל הדעות, לא היתה שום בעיה עם העובדה שהיא די יוזמת כרגע רביעיה עם שלושה גברים. וכן, זו היתה הפעם הראשונה שלה בסיטואציה שכזאת, אבל זה פשוט לא ביג דיל מבחינתה, כי היא מבינה שיש לה תקשורת עם כל הסובבים אותה ואם משהו לא יסתדר אז היא פשוט תפסיק את זה.

בכל אופן, כעבור שעה של שיחות די בוטות ומשעשעות, כמעט ליטר בירה לכל אחד והבנה שאנו הולכים על זה, החלטנו לעבור לדירה שלי. הודעתי לשותפה שלי שאנו בדרך. כן, היא הופתעה לרגע מזה שאנו ארבעה, אבל אחר כך כתבה לי בליווי סמיילי "אז אולי בכל זאת היא לא ישראלית..." התברר שגם לשותפתי לדירה היתה פעילות חביבה מתוכננת, אז היא לקחה את מה שהיתה צריכה וננעלה בחדר עם הנשלט האירופאי שלה.

 

עלינו ארבעתנו ונכנסנו לסלון. הם סקרו את הדירה והתלהבו ממנה, אבל כעבור כוס מים ושיחת חולין קטנה עברנו לחדר שלי כשהבחורה עם עור המשי ניצבת עירומה לחלוטין ביננו. העברנו עליה את ידינו, מעסים ומשגעים אותה, אחד מתנשק איתה, השני לש את גופה הבוהק והשלישי יורד לה. עשינו זאת בקצב הכי רגוע שניתן, מחליפים עמדות ותפקידים מידי פעם, וזה רק שיגע אותה יותר ויותר. היא כבר לא יודע מי נוגע בה והיכן; מכל קצוות גופה היא קיבלה איתותים מענגים שהטריפו את המערכת העצבית שלה, מוחה כבר לא ידע להתמודד עם כל העונג הזה וניתן לראות אותה מאבדת את תחושת המציאות שלה. ברגע של התפכחות היא שלפה את הזין של החבר שלי והתחילה לרדת לו בזמן שאני והבחור השלישי המשכנו להטריף אותה.

 

בפאב, בנקודה מסוימת, היתה לנו שיחה די משעשעת - היא טענה שהיא מעולם לא גמרה יותר מפעמיים בלילה ובטח שלא מאצבעות. אני טענתי שהיא גומרת תוך שתי דקות מאצבעות, יותר מפעמיים ברציפות והיא עושה זאת כשהיא משפריצה. כן, כבר נכתב רבות על הנושא (אפילו בפורום הזה), אז לא ארחיב את הדיבור על כך שכל אחת יכולה להשפריץ וזה מאד פשוט. בכל אופן, זה היה הרגע המתאים. החדרתי שתי אצבעות לכוס הרטוב שלה והתחלתי לשחק בה. הגברתי את הקצב יותר ויותר ככל שהיא היתה רטובה יותר, כבר הרגשתי אותה מתקרבת לזה, אבל היא פשוט התכווצה וסגרה את הרגליים, מונעת ממני להמשיך. בניסיון הבא היא עשתה את אותו הדבר בדיוק. אני בדרך כלל מונע את ההתנהגות הדי אינסטנקטיבית הזאת על ידי כך שאני קושר את הבחורה ומונע ממנה לזוז, אבל הפעם עמדו לרשותי מספיק אמצעים אחרים.

אם יש משהו שיכול לעצבן אותי זה בזבוז פוטנציאל באופן כללי, אבל בפרט כשזה מגיע לסיטואציות מיניות. כשאני רואה סיטואציה (במציאות או בוידאו) שבה הופכים משהו כה מרגש לכל כך בנאלי, למשל כשיש גבר עם שתי בחורות והוא פשוט מזיין אותן אחת אחרי השניה בזמן שהשניה צופה, מאוננת או פותרת סודוקו, זה ממש יכול לעצבן אותי. כדי לזיין כל אחת בנפרד לא צריך את שתיהן על המיטה, אפשר לעשות זאת בזמנים שונים ללא כל בעיה. אם יש לך שתי בנות במקביל, תדאג להפעיל את שתיהן כל הזמן, אחרת זה פשוט מיותר. אותו הדבר קרה לי פה, באיזשהו שלב הבנתי שיש תמיד מישהו שקצת נותר מאחור וזה עצבן אותי, אז מאותו רגע הפכתי פשוט לבמאי האירוע והתחלתי לחלק הוראות לכולם. כשהגענו למצב שתיארתי לעיל, הבנתי שאני צריך להסיח את דעתה ובמקביל לשמור על רגליה מפושקות, אז אמרתי לחבר שלי שידאג להעסיק את הפה שלה עם הזין שלו, לבחור הנוסף להחזיק את רגליה בחוזקה ואני ניגשתי הפעם למלאכה בראש שקט. במצב הנוכחי שלה לא הייתי צריך יותר מחצי דקה עד שהיא הפכה למזרקה אנושית. כעבור שתי דקות זה קרה עוד פעם, אבל הפעם היא פשוט קרסה בעודה מותשת. היה נפלא לראות מישהי\ שמתגאה בזה שהיא יכולה להחזיק מעמד שעות, הופכת לסמרטוט חסר כל כוחות תוך כמה רגעים.

כעבור כמה דקות של מנוחה עבורה העמדנו אותה בדוגי, כאשר אחד מאיתנו מזיין אותה, השני דופק לה את הפה והיא עושה ביד לשלישי. החלפנו עמדות כל כמה דקות, דואגים שלא להוריד מהאינטנסיביות של החדירות לתוכה. למזלה הרע, כולם שם החזיקו מעמד מאד יפה, עד שכעבור שעה כמעט היא כבר התחננה שניתן לה קצת מנוחה. החבר שלי נאלץ ללכת (כי הוא עובד למחרת) ופרש מאיתנו. הבחור הנוסף נכנס להתקלח והתיישב איתנו עוד כשעה בזמן שאני מעביר את ידיי על העור הכי רך שנתקלתי בו מעודי. לאחר מכן הוא גם פרש לו ואני והעלמה לצידי נותרנו לבד. עוד סיבוב קצר ונרדמנו לנו מותשים.

 

למחרת בבוקר, כך סיפרה לי השותפה שלי, הנשלט שלה שאל אם מישהו (חוץ ממני) עדיין נמצא בדירה. דקה אחרי שהוא שאל זאת הוא כבר קיבל תשובה כשהוא שמע אותה נאנקת תחת החגורה שלי. הישבן שלה פשוט היה מושלם והתוצאות לא איחרו להופיע עליו. אני לא חסיד גדול של סשנים על הבוקר (להבדיל מסקס), אבל כשברור לך שזו כנראה הפעם האחרונה שתראה את הבחורה בחייך, אז לפתע מתחשק לך לעשות את הכל. אז את הבוקר היא התחילה כבר עם חבל שנקשר סביב צווארה והבהיר לה בדיוק את תפקידה ומעמדה. היא היתה נשלטת למופת ועשתה את הכל כראוי (גם בכל הנוגע לשליטה הסטנדרטים שהם מורגלים אליהם אחרים לחלוטין). היה נפלא לראות את עיניה הכחולות נוצצות בעודה מתחננת למעט רחמים ושאזיין אותה סוף סוף. כעבור שעתיים היא צנחה שנית על המיטה והצהירה שהיא השבוע כבר לא תעשה שום דבר שקשור לסקס.

 

זה מה שהיא חשבה, כי כבר באותו הערב, הלילה האחרון שלי באמסטרדם לטיול הזה, החבר שלי בא לעשן איתנו ביחד והיא הופיעה לצידו...

נכתב על ידי , 18/4/2014 13:14   בקטגוריות BDSM, אורגיה, סקס, שליטה, Bondage  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)