לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

חיים ומוות ביד הקלשון


אחד המשפטים הכי ידועים של חז"ל נוגעים דווקא למשהו שאמור להיות טוב ללא עוררין:

"זכה נעשית לו סם חיים לא זכה נעשית לו סם מיתה". (מסכת יומא דף ע"ב עמוד ב')

המשפט הנ"ל נאמר לא פחות מאשר על התורה, אותו דבר שלפי חז"ל עצמם הושתת עליו העולם כולו והוא הסיבה לקיומו (סליחה על ההגדרה המאד כללית).

 

להבדיל אלפי הבדלות (אם כבר נמשיך בלשון חז"ל), אני מאמין ששליטה זה בדיוק אותו הדבר רק להיפך - משהו שלכאורה נראה רע ממבט ראשון, אך ניתן להפוך אותו למשהו עצום של נתינה ואהבה. כן, גם אהבה.

 

בפוסט הקודם שלי יצא לי להזכיר את העניין של נשים צעירות מדי שנתקלות בטיפוסים מפוקפקים מאד, לצערי. לאחרונה יצא לי להתקל בפוסט שזעזע אותי וגרם לי להבין פעם נוספת אלו דברים נוראיים אנשים שפלים יכולים לעשות לאחרים שהתאהבו בהם בתמימותם. מנסיוני האישי (כן, גם לגברים יוצא להתאהב בנשים לא ראויות) הרי שאם חברים קרובים אומרים לכם שמשהו פה לא כשורה, אז משהו פה מצריך בדיקה נוספת. חבר אחד ניחא, אבל כשכולם מעידים על כך שאתם נראית עייפים יותר, מרוחקים יותר, מהורהרים ולא ממש מתקשרים, כנראה שאתם בקשר עם אדם שאתם לא צריכים להיות איתו. גם אם לכאורה הלב פועם בחוזקה, גם אם הכל כל כך מרגש וגם אם אתם בטוחים שאתם עם האחד/ת שאתם רוצים להעניק לו/ה הכל, אתם כנראה עם "פרינס/ס צ'ארמינג", שבסופו של דבר במקרה הטוב ובכל רגע במקרה הרע, מזיקים לכם.

אז באווירת הפייסבוק הכללית כעת הנוגעת למודעות בכל הנוגע לתקיפות מיניות אצל נשים ולאור הפרסום הזה, אני דוחק בכם (ובעיקר בכן) לקרוא את הפוסט רק כדי להבין שאם משהו מהתסמינים האלה מתרחשים עם בן הזוג שלכם או כל אדם בחייכם, אז זה הזמן להתעשת ולהתרחק.

 

 

זה לא צריך להיות מאוחר מדי ולא צריך להגרם נזק פיזי ו/או נפשי, טראומות וצלקות, כדי להבין שהאדם הזה הוא לא אחד שצריך להיות בחייכם.

אם נתתם כל כך הרבה כוח למישהו, רק ודאו שהוא אדם שראוי לכך.

נכתב על ידי , 7/10/2014 00:40   בקטגוריות BDSM, אהבה ויחסים, שליטה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)