לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסקנות מסופ"ש


למרות שנהוג לפתוח מהמעשה ולסיים במסקנות, הרי שהפעם החלטתי לדלג למסקנות ואולי מתישהו להגיע לעלילה. אז אם אכן יהיה לי הזמן לכתוב את כל שארע במהלך הסופ"ש הזה אעשה זאת בשמחה, אך מסופקני שאוכל להשלים את המלאכה בקרוב.

אז כשירות לציבור אני מגיש את מסקנותיי מהסופ"ש:

  1. כשיורדים לך בנסיעה, הנסיעה באמת חולפת מהר.
  2. כשאתה אומר למישהי ללבוש אך ורק מעיל והשניה מגיעה עם שמלה שנרכסת כולה מקדימה (בלי שום דבר מתחת), אז מסתבר שהן לא ישארו לבושות לזמן רב כשהן יפגשו.
  3. שתי בנות במושב האחורי יכולות לעשות די הרבה רעש כשהן מדברות. כשהן גונחות, זה אפילו רב יותר. (יעידו על כך גם השכנים בהמשך.)
  4. חיכוך יוצר חום - מסתבר ששתיים שלא מפסיקות להתנשק, להתחרמן ולרדת אחת לשניה פולטות המון חום בתוך המכונית, מה שיוצר שכבת אדים עבה על כל חלון וחלון. זה אמנם די בעייתי, אך היתרון היחיד הוא שהנהגים מסביב (ובעיקר שוטרי תנועה למיניהם) לא יכלו להבחין בקלות בשתי בנות עירומות לחלוטין, שעושות ככל העולה על רוחן בזמן הנסיעה הזאת.
  5. ואם האדים לא הספיקו, אז ממש קשה להתרכז בנסיעה בזמן ששני גופים עירומים לחלוטין לא מפסיקים לנוע ולגנוח מאחוריך, כאשר מידי פעם יד נשלחת לעברך ואוחזת בך בתקווה לצרף אותך. למזלי ולמזלן, נשארתי ישוב על כסא הנהג במהלך הנסיעה (וזה אכן היה קשה).
  6. רצוי לכסות את מצלמת האבטחה בכניסה אם שתי בנות עירומות רצות לפתח הבית שלך.
  7. גם רצוי קודם לבדוק שהדלת של הבית אכן לא נעולה...
  8. גניחות זה נחמד. גניחות של שתיים יחדיו זה נחמד אף יותר, אבל גניחות כאלה שמפוזרות לאורך 24 שעות כנראה יגרמו לבעלי הדירה ולשכנים לשלוח לך הודעה מובכת אודות "קולות מטרידים" הבוקעים מהדירה. מוזר, אני דווקא חשבתי שזה ממש נעים.
  9. יש רגעים שאתה מצטער שאין לך יותר ידיים ולו רק כדי לחפון ביחד את כל השדיים האלה סביבך.
  10. במיטה שלי יכולים לישון שלושה אנשים ללא כל בעיה (בהמשך התברר שגם ארבעה זה אפשרי).
  11. לעומת זאת, למקלחון שלי אכן יכולים להכנס שלושה אנשים יחדיו, אבל זה יהיה צפוף (פה עדיין לא ניסיתי ארבעה).
  12. סיבון בשש ידיים דווקא לוקח הרבה יותר זמן מסיבון בשתי ידיים בלבד.
  13. גם אם אתה חושב שיש לך מספיק חבלים, כשאתה חושב על קשירה של שתיים במקביל, אתה מבין שאתה ממש צריך יותר.
  14. כשאתה יושב במסעדה עם בת מכל צד ומעניק תשומת לב ידידותית מאד לשתיהן, מסתבר שאיכשהו זה ימשוך די הרבה מבטים.
  15. זה עוד כלום לעומת הפרידה מהן בתחנה המרכזית, כשאנשים הבחינו שאני מתנשק עם אחת לשלום ואז עושה זאת עם האחרת.
  16. למרות שראיתי לא מעט מכך במהלך הסופ"ש, עדיין הצטערתי שלא הייתי נוכח בפרידה שלהן לפני שעלו לאוטובוס, כי הבנתי שהיא כללה נשיקה ארוכה ורטובה באמצע אולם הנוסעים.
  17. לא משנה כמה דברים עשיתם, אתה עדיין לא תספיק לעשות את כל מה שתכננת, גם במשך 24 שעות.
  18. וזה גם לא משנה כמה אתה טוב או לא, כמה אתה דומיננטי, מנתב ויוזם, בסופו של דבר הכל תלוי בהן ובכימיה ביניהן. הקרדיט הוא בעיקר שלהן.




נכתב על ידי , 30/12/2013 22:40   בקטגוריות BDSM, Bondage, שלישיה, סקס, קשירות, שליטה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע שאחרי


היה זה יום שישי סוער, אבל עדיין רציתי לפגוש אותה כ"כ. דיברתי עם ידיד, שהסכים להרתם למשימה ברגע האחרון, כי את התוכנית הזאת ידעתי שלא אוכל לממש לבד. הדרך אליה היתה ארוכה ומלאת נחלים, ששטפו את כבישי ארצנו והפכו כמעט כל צומת לונציה הקטנה ואת הרכב לגונדולה רעועה, אך לאחר נסיעה, שארכה הרבה יותר זמן מהרגיל, אכן הגענו אליה. מסתבר שנזקי מזג האוויר לא פסחו על שום דבר. הכניסה למושב שלה היתה חסומה בגלל בור עצום שנפער על הכביש והיא נאלצה ללכת מספר דקות עד שהגיעה אלינו. התוכנית בעקרון היתה די פשוטה - אני נוהג עד אליה, אך בחזור הוא ינהג בזמן שאני מזיין אותה כל הדרך. זמן רב תהיתי איך יהיה לזיין מישהי ברכב נוסע, במהירות של 100 קמ"ש לפחות.

היא התקרבה אלי, התנשקנו אני והיא, ואז היא גם נשקה אותו לפני שהוא נכנס לרכב והתיישב על כסא הנהג. התחלנו את הנסיעה הארוכה בחזרה אלי. היה קר בחוץ, אך ברכב כבר היה חמים ונעים. לא המתנו זמן רב עד שהתחלתי לנשק אותה, נותן לגופה החמים להפשיר מן הקור שבחוץ ולאט לאט מקלף שכבה אחר שכבה מבגדיה. המעיל הוסר אט כשאני מנשק את צווארה, הכפפות שעטתה על ידיה הורדו והושלכו אל רצפת הרכב וכן הכובע שחבשה על ראשה. המשכתי לנשק אותה כשאני אוחז בשערה, חושף את צווארה הרגיש ומחדיר את ידי השניה לחזיה שלה וחופן את שדיה. יכולתי לחוש את נשימותיה על צוארי בזמן שאצבעותיי נסגרו בחוזקה על הפטמה שלה ואז נפתחו וחפנו שנית את כל השד שלה. היא התחילה לשלוח את ידיה לכיווני, מחבקת אותי בחוזקה בזמן שאני ממשיך לטעום את עורה ולמשש את גופה מתחת לבגדים. עשיתי זאת בכוונה כה לאט, יודע בדיוק עד כמה מצפה לרגע הזה ואיך אני רק מתעלל בה יותר כשאני עושה זאת ככה.

יכולתי לחוש את הצמרמורת, שאחזה בכל גופה, כשהתרכזתי הפעם בנקודה הכי רגישה בצוארה, מיד לאחר שסיימתי את הטיול עם הלשון שלי באפרכת האוזן שלה. היא הסיטה את ידיה הרועדות מטה, מגששת ברכב החשוך והמטלטל, ובאופן נואש מנסה להלחם בחגורה שלי. היא התירה אותה בקושי ומיד הסתערה על הכפתור, אוחזת במכנסיי בחוזקה עם כל פנייה נוספת של הרכב שזרק אותנו מצד לצד. כשפתחה אותו, המשיכה מיד לרוכסן ושלחה את ידיה לאחוז את הזין שלי מבעד לתחתונים. "אני רוצה את זה" היא לחשה, ואני רק לחשתי באוזנה בחיוך "אבל את יודעת שאת לא יכולה לרדת לי כשאת לבושה. זה לא מכובד כלל וכלל." אמנם היה חשוך, לילה סוער ותנועת הרכב לא סייעה לי כלל לחזות במה שמתרחש ממש לידי בתוך הרכב, אבל עד היום אני לא יודע בדיוק איך היא התפשטה כה מהר; היא הסירה את כל השכבות העליונות שעליה בבת אחת, פרמה את החזיה עם שתי אצבעות, השליכה אותה הצידה, ובמקביל הסירה את מכנסיה במיומנות אין קץ. כמעט הרגשתי שלא סיימתי את המשפט שאמרתי לה לעיל והיא כבר היתה עירומה לחלוטין לידי וקווצת תלתלים כסתה את האגן שלה.

התרוממתי מעט כדי שאוכל להסיר את מכנסיי. היא פשוט אחזה בהם מיד ומשכה אותם מטה בבת אחת. עוד לפני שהספקתי להתיישב חזרה הזין שלי כבר היה עמוק בתוך הפה, כשאני יכול לחוש איך כל טיפת געגוע בה באה לידי ביטוי בעודה יונקת אותו לתוכה. גופה העירום בהק ברכב החשוך, בזמן שתאורת רחוב מזדמנת מאירה עליה ואז נעלמת לה שנית. היא המשיכה ככה בזמן שאני אוחז בשערה ביד אחת ובשניה חופן את שדיה, מלטף את ישבנה ומידי פעם נותן לה ספאנק על הישבן העגלגל שלה, כשאני חש שאינה עומדת בקצב הראוי. התחלתי לשחק בעדינות עם השפתיים שלה, מעביר את אצבעותיי מפתח הכוס שלה הלח שלה ועד לדגדגן, כשאני מרפרף לאורך כל השפתיים שלה. עשיתי זאת בעדינות בהתחלה, אך היה מדהים לראות איך כל סטיה של הרכב הפעילה לחץ שונה עליה, מה שרק הטריף אותה עוד יותר. לא הייתי צריך לשנות כלום, רק להמשיך עם התנועה הזאת מהפתח שלה עד לקצה הדגדגן והטלטלות כבר השלימו את הלחץ המשתנה והאקראי ששגע אותה כ"כ. כשיכולתי כבר לחוש את הרטיבות נוזלת ממנה, הרמתי אותה והושבתי אותה על הזין שלי, נותן לה להרגיש בדיוק את מה שחיכתה לו זמן כה רב. חפנתי את ישבניה בשתי ידיי, אוחז בה בחוזקה ומעלה ומורידה אותה על הזין בקצב הולך וגובר. הגניחות שלה כבר מלאו את חלל הרכב והממטרים בחוץ כבר הפכו לצליל דוהה ברקע, בזמן שגמירה אחר גמירה גרמו לה לצעוק בחוסר שליטה מוחלט. שותפי למזימה נאלץ לחלק את תשומת הלב שלו בין הכביש החשוך והרטוב, מזג האוויר הסוער ומכוניות אקראיות לבין הגוף החשוף והנפלא שנע מעלה ומטה ללא הפסקה במושב מאחוריו, כשהוא גונח ללא הרף. יכולתי לראות את היד שלו נשלחת אחורה, אוחזת בישבנה, בזמן שידיי מעלות ומורידות אותה ללא הרף על הזין שלי

באיזשהו שלב הורדתי אותה בין ברכיי אל רצפת הרכב, נותן לה למצוץ את הזין שלי שנית בזמן שנשכבתי על המושב. הסתבר לה שזו היתה המנוחה שלה, כי כעבור רגע קט אחזתי בשערה ומשכתי אותה אלי, מושיב אותה שנית על הזין שלי ומצמיד אותה אלי. הפעם זיינתי אותה מלמטה כשאני מחבק אותה קרוב אלי. יכולנו לראות האורות המבזיקים מעלינו בכל רגע, כשהיא ממשיכה לחוש את הזין שלי נכנס לתוכה פעם אחר פעם, ממשיכה לגנוח ללא הפסקה ולעתים מתרוממת ורוכבת עלי, ככל שהרכב מאפשר זאת. רק פעם אחת נאלצתי להפסיק אותה לרגע ולהצמיד אותה אלי, כשעקפנו ניידת משטרה והבנתי שבין שלל האורות שחלפו מעלינו, האדום-כחול הזה נראה לפתע קרוב מדי. (לחטוף כמה קנסות על אי חגירת חגורת בטיחות והתערטלות בפומבי בזמן נסיעה לא היה חלק מהתוכנית.)



כעבור שעה הגענו אלי הביתה. עדיין ירד גשם והיא היתה די מותשת. הנחתי לה ללבוש את המינימום ההכרחי, כדי שלא תקפא עד הכניסה ואמרתי לה שאני מקווה שהיא מוכנה להמשך, כי עכשיו שנינו הולכים לטפל בה ביחד, והפעם אף כשהיא קשורה...





נכתב על ידי , 28/12/2013 14:04   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, קשירות, שליטה, שלישיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טובים השניים על האחת


לעתים אתה מחפש אחר משהו זמן כה רב, שאתה כבר שוכח שאתה מחפש אותו, לכן כמעט ואמרתי נואש מלהגשים משאלה/פנטזיה מאד בסיסית שלי: למצוא פרטנר ראוי. כן, פרטנר בלשון זכר, גבר שאוכל לשוחח איתו, שיבין אותי ואבין אותו, שלא יפחד מנוכחותי וארגיש בנוח עם נוכחותו, שנעבוד ביחד כצוות, לא בתחרות אגו גברית זולה, ובפשטות - שתהיה בינינו כימיה טובה כדי להעניק את החוויה הכי מסעירה לכל אחת (ראויה) שנחשוק בה.


אכן, שתי בנות זה נחמד. מאד נחמד. מאד מאד מאד נחמד. כן, הבנתם את הרעיון. אבל יש משהו מטריף, בעיקר בכל הקשור לשליטה, ביכולת להשתמש במישהי עם עוד מישהו. הרעיון שבניגוד לשלישיה עם שתי בנות בהן אתה צריך לחלק את תשומת הלב ומקבל תשומת לב כפולה, פה הנשלטת (שלדעתי צריכה להיות המושא המרכזי בכל סשן) מקבלת את הכל פי שניים. כן, הכל. אין מה לעשות, זה נפלא לנשק מישהי בצואר בשתי פיות, להצליף בה בארבע ידיים ולעסות כל חלק בגופה עם עשרים אצבעות, אבל בואו נודה בכך - אין משהו יותר מסעיר ומרגש מאשר חדירה כפולה. להרגיש שני גברים חודרים, כל אחד בקצב שלו, לגוף קטן, יפה וחסר אונים שנכנע לקצב שבו מזיינים אותו. מחשבה שאני יכול לראות בה, בסיטואציה הנכונה ועם האנשים הנכונים, כשיא הפנטזיות שלי ואולי גם של כמה נשים שיחלקו אותה עמי.



אז הפנטזיה לעיל מאד נחמדה, אך ברור לכולם שרב המרחק בין הרצוי למצוי. שנים שאני תר אחר מישהו שאוכל לסמוך עליו ולמרות בקשות חוזרות ונשנות של נשלטות שלי לאורך השנים, לא יכולתי למצוא מישהו שבאמת ובתמים יכולתי לצרף ולסמוך עליו שיחוש בנוח, יעשה את העבודה כראוי, יראה טוב ויעבוד איתי. בדיוק כפי שמצויין לעיל, אבל עדיין ראיתי לנכון להדגיש את הרשימה הזאת, כי היא היסוד להכל מבחינתי.



לאחר דין ודברים, ביטול ודחיה, קבענו ליום חמישי בשעה 21:00. בתור המבוגר שבחבורה באתי לאסוף אותם. אותם, במקרה דנן, מונה את אותו השותף המדובר, שזכיתי להיתקל בו לאחר זמן רב מדי של חיפושים, ועלמת חן, שעליה הוא דיבר רק גדולות ונצורות, למרות גופה הקטן והתמים למראה. ניקיונות הבית ארכו קצת מעל המשוער (ככה זה כשיש אורחים - צריך לנקות את הבית לפני, ק"ו כשאתה מקווה שאתם הולכים להזדיין בכל פינה ודרך אפשרית) וכמה תאונות בדרך (לא שלי, תודה ששאלתם) גרמו לי לאחר במחצית השעה, אך הם עדיין היו במצב רוח נפלא כשהגעתי. שניהם התיישבו מאחור ופצחנו בשיחה חביבה עד שהגענו לביתי הקט.


כשיצאתי מהרכב אכן ראיתי את מבנה גופה הקטן והיפה. היא הייתה יפה, אך יותר מכל פשוט שידרה רוגע ושלווה מלווים בחיוך מבויש קמעה. התיישבנו אצלי והתחלנו לדבר. אני מניח שרצוי לגשש במקרים שכאלה ולגלות לאן הרוח נושבת. הפעם היא כנראה נשבה לכיוון הנכון, כי אחרי דקות ספורות של שיחה, כשעברתי לתצוגה קטנה של החבלים שיש בביתי, כבר יכולתי להבחין בעיניה נחות עליהם ומבט שובב ניצת בעיניה.


ביקשתי ממנה לקום והצבנו אותה במרכז החדר. היה נחמד להתקרב אליה באטיות ולגעת בה לראשונה, בחורה שפגשתי זה עתה, ולדעת שעוד דקות מספר הכל פה יהיה אחרת לגמרי. התחלתי לגעת בשערה בעדינות, ללטף אותה ברכות, בעוד שהפרטנר שלי נוהג באותו האופן בצד השני של גופה. זה היה נפלא  כשבתיאום מושלם הנחנו את שפתינו מכל צד של צווארה ונישקנו אותה במקביל. ניתן היה לחוש בזרמים חולפים בה, לראות כיצד היא נמסה ונרטבת רק מהשפתיים האלו שעוטפות את צווארה בזמן שהידיים שלנו מלטפות, מחבקות וחופנות חלקים מגופה. התחלנו להפשיט אותה במקביל, אחד מתרכז בחלקה העליון והשני בתחתון, מקלפים ממנה שכבה אחר שכבה של בד וחושפים את גופה היפה.

היא ניצבת לה עירומה במרכז החדר, שני גברים מסביבה והיא כה קטנה וחשופה באמצע, ומבט מאושר וחושש על פניה. היה נפלא כ"כ לחוש איך אני קושר את יד ימין לירך שלה ואיך צד המקביל נקשר, אך לא על ידי. חבל נוסף נכרך סביב צווארה האלגנטי והוא הורדה על ברכיה. הליטופים, משיכות השיער, תחושת החפינה והספאנקים רק המשיכו להתגבר וליבי נכמר עליה כשראיתי עד כמה היא כמהה לדבר האמיתי, עד כמה היא רוצה כבר לחוש לפחות אחד מאיתנו בפיה. כששאלתי אותו אם נגאל אותה מייסוריה, הוא דווקא העדיף לקחת את הזמן. היה בכך משהו עוצמתי, לדעת שכל רצונה ומהותה כעת זה רק לחוש זין ממלא את פיה ועדיין למנוע זאת ממנה.


כעבור דקות אחדות כנראה שנכמרו רחמיו, כי היא סוף סוף זכתה למצוץ את הזין שלו בזמן שהיא על ברכיה, ידיה קשורות והוא אוחז בשערה ומכתיב את הקצב. התפשטתי לי במקביל, לא עבר זמן רב עד שנעמדתי לידו והוא פשוט העביר את ראשה מהזין שלו לזין שלי וחוזר חלילה, כל פעם נותן לה לחוש זין אחר חודר לפיה הקטן בעוד שנינו מסיטים אותה כרצוננו מאיבר זקור אחד למשנהו.

לאחר סשן ספאנקים קצר בעוד שנינו מצליפים בה במקביל ואני משחק בה עם אצבעותיי (אם יש כ"כ הרבה ידיים מסביב, צריך לנצל זאת) הובלנו אותה בחבל שלצווארה לחדר השינה. אמרתי לא פעם שכל אחת יכולה להשפריץ וניתן לעשות זאת תוך פחות מדקה (רשמית אני טוען לשתי דקות, אבל זה סתם כסת"ח), אז לצורך ההדגמה פשוט השכבנו אותה על המיטה והוריתי לה לפשק את רגליה. הסבר קצר על התנוחה, מיקום האצבעות ובדיקה שהיא רפויה ורגועה נתנו את האות ולאחר כחצי דקה כבר ניתן היה לחזות בתוצאה הרטובה משפריצה לכל עבר. זה תמיד כיף, אבל לגרום למישהי לחוות זאת בפעם בראשונה זה עוצמתי כ"כ שלא ניתן לתאר זאת.


כשהיא עדיין הלומת השפרצה, התרנו את קשר הידיים שלה והעמדנו אותה בדוגי. אחד מאיתנו נשכב על ראש המיטה כשפיה נצמד לזין שלו והשני נעמד מאחוריה. התחלנו לזיין אותה במקביל, כאשר הוא חודר אליה פעם אחר פעם והיא מנסה נואשות לבצע שתי מציצות ברצף מבלי לגנוח. זה לא כ"כ עבד לה, אגב, אבל יש נקודות על השתדלות. היה כיף לחוש שיערה בין ידיי ואת קצב תנועת הגוף שלה, שנקבע לפי החדירות שלו לכוס הצר שלה. כעבור כמה דקות החלפנו עמדות  וזכיתי לחדור אליה בפעם הראשונה. יש משהו בפעם הראשונה הזאת שאני זוכה לחדור למישהי שטרם חדרתי אליה, שעוד לא כבשתי אותה.

הפעם היא עוד הייתה עסוקה במקביל בלמצוץ זין וללקק ביצים, אך עדיין ניתן היה לחוש בה מתכווצת בחוזקה על הזין שלי בזמן שאני חופן את ישבנה ורואה את הזין שלי נעלם כליל בתוכה. גניחותיה התערבבו להן עם קולות המציצה כל פעם שחדרתי אליה מחדש. נהנה לראות את גופה מתפתל כל פעם מחדש. המשכנו לזיין אותה ככה כשאנו מתחלפים מידי פעם, עד שנתנו לה כמה דקות של מנוחה לאחר שהבנו שהיא זקוקה לכך.


קמתי לרגע לסלון, אך כששבתי ראיתי שהם ניצלו את זאת לזמן איכות יחדיו בו היא שכובה מקופלת על צידה עם הפנים אליו והוא מזיין אותה עמוק וחזק. לא רציתי להפריע לזיון הנפלא שהלך שם, אז שלפתי דילדו אנאלי קטן ולאחר שימון הגון התחלתי להחדיר אותו אליה. היא הגיבה אליו נפלא והוא פשוט היה בתוכה עוד לפני שהיא אפילו הבינה זאת. זה היה מעולה לראות אותה מנסה להבין בדיוק מה מתרחש בגופה בזמן שהוא מזיין אותה ואני מחדיר את הדילדו לישבנה הקטן.


הוא העביר אותה לידיי כשהוא סיים איתה. השכבתי אותה על גבה, הצמדתי את רגליה לחזה שלה ואת הרטט לדגדגן שלה והתחלתי לזיין אותה בדיוק ככה. יכולתי לחוש כיצד היא מתחילה לבנות את האורגזמה שלה יותר ויותר, איך הגוף שלה מתקשח, אך עדיין משתולל יותר, איך הקצב שלה מותאם לשלי ואיך היא נהיית יותר ויותר רטובה. הגמירה שלה לא איחרה לבוא, בעודה צועקת ומתחננת אם אכן נרשה לה לגמור. זו שלאחריה הייתה עוצמתית אף יותר.

תמיד ידעתי שהשילוב של דוגי עם משיכות בשיער וחניקה מתונה זה צירוף מנצח, אבל כשזיינתי אותה ככה בעודי אוחז בשערה ומושך את החבל שלצווארה, מחליט עבורה מתי לנשום ואיך, לא יכולתי שלא להבחין במבט שלו כשהוא התבונן בה. הוא פשוט הביט בה נסחפת למקום אחר וביקש ממני להמשיך. זה היה אחד הרגעים, שבאמת הבנתי שאנו פה כדי לעבוד ביחד ולא אחד נגד השני - הפרגון ביננו היה כן ואמיתי, כל אחד מאיתנו בא לחוות זאת כצוות ולא מתוך מחשבה על עצמו. לא היתה שם תחרות אגו גברית או כל שטות אחרת, אלא באנו לסחוף אותה למקום אחר שהיא לא ידעה שהוא אפילו קיים. אני באמת חושב ומאמין שעשינו זאת, אחרת היה קשה להסביר את הגופה היפה ששכבה על מיטתי, מביטה בתקרה ללא ניע וחיוך מבושם נסוך על פניה.




הוא גמר על פניה בזמן שהיא ליקקה לו את הביצים ואני עמוק בתוכה. לאחר מכן הושבתי אותה על הרצפה, הוריתי לה לרדת לי ומילאתי את פיה בזרע שלי.



כשהסעתי אותו לביתו ואז אותה, היה ברור לנו שחד פעמי זה לא יהיה...

נכתב על ידי , 31/8/2013 13:35   בקטגוריות Bondage, BDSM, סקס, קשירות, שליטה, שלישיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)