לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

מסקנות מסופ"ש


למרות שנהוג לפתוח מהמעשה ולסיים במסקנות, הרי שהפעם החלטתי לדלג למסקנות ואולי מתישהו להגיע לעלילה. אז אם אכן יהיה לי הזמן לכתוב את כל שארע במהלך הסופ"ש הזה אעשה זאת בשמחה, אך מסופקני שאוכל להשלים את המלאכה בקרוב.

אז כשירות לציבור אני מגיש את מסקנותיי מהסופ"ש:

  1. כשיורדים לך בנסיעה, הנסיעה באמת חולפת מהר.
  2. כשאתה אומר למישהי ללבוש אך ורק מעיל והשניה מגיעה עם שמלה שנרכסת כולה מקדימה (בלי שום דבר מתחת), אז מסתבר שהן לא ישארו לבושות לזמן רב כשהן יפגשו.
  3. שתי בנות במושב האחורי יכולות לעשות די הרבה רעש כשהן מדברות. כשהן גונחות, זה אפילו רב יותר. (יעידו על כך גם השכנים בהמשך.)
  4. חיכוך יוצר חום - מסתבר ששתיים שלא מפסיקות להתנשק, להתחרמן ולרדת אחת לשניה פולטות המון חום בתוך המכונית, מה שיוצר שכבת אדים עבה על כל חלון וחלון. זה אמנם די בעייתי, אך היתרון היחיד הוא שהנהגים מסביב (ובעיקר שוטרי תנועה למיניהם) לא יכלו להבחין בקלות בשתי בנות עירומות לחלוטין, שעושות ככל העולה על רוחן בזמן הנסיעה הזאת.
  5. ואם האדים לא הספיקו, אז ממש קשה להתרכז בנסיעה בזמן ששני גופים עירומים לחלוטין לא מפסיקים לנוע ולגנוח מאחוריך, כאשר מידי פעם יד נשלחת לעברך ואוחזת בך בתקווה לצרף אותך. למזלי ולמזלן, נשארתי ישוב על כסא הנהג במהלך הנסיעה (וזה אכן היה קשה).
  6. רצוי לכסות את מצלמת האבטחה בכניסה אם שתי בנות עירומות רצות לפתח הבית שלך.
  7. גם רצוי קודם לבדוק שהדלת של הבית אכן לא נעולה...
  8. גניחות זה נחמד. גניחות של שתיים יחדיו זה נחמד אף יותר, אבל גניחות כאלה שמפוזרות לאורך 24 שעות כנראה יגרמו לבעלי הדירה ולשכנים לשלוח לך הודעה מובכת אודות "קולות מטרידים" הבוקעים מהדירה. מוזר, אני דווקא חשבתי שזה ממש נעים.
  9. יש רגעים שאתה מצטער שאין לך יותר ידיים ולו רק כדי לחפון ביחד את כל השדיים האלה סביבך.
  10. במיטה שלי יכולים לישון שלושה אנשים ללא כל בעיה (בהמשך התברר שגם ארבעה זה אפשרי).
  11. לעומת זאת, למקלחון שלי אכן יכולים להכנס שלושה אנשים יחדיו, אבל זה יהיה צפוף (פה עדיין לא ניסיתי ארבעה).
  12. סיבון בשש ידיים דווקא לוקח הרבה יותר זמן מסיבון בשתי ידיים בלבד.
  13. גם אם אתה חושב שיש לך מספיק חבלים, כשאתה חושב על קשירה של שתיים במקביל, אתה מבין שאתה ממש צריך יותר.
  14. כשאתה יושב במסעדה עם בת מכל צד ומעניק תשומת לב ידידותית מאד לשתיהן, מסתבר שאיכשהו זה ימשוך די הרבה מבטים.
  15. זה עוד כלום לעומת הפרידה מהן בתחנה המרכזית, כשאנשים הבחינו שאני מתנשק עם אחת לשלום ואז עושה זאת עם האחרת.
  16. למרות שראיתי לא מעט מכך במהלך הסופ"ש, עדיין הצטערתי שלא הייתי נוכח בפרידה שלהן לפני שעלו לאוטובוס, כי הבנתי שהיא כללה נשיקה ארוכה ורטובה באמצע אולם הנוסעים.
  17. לא משנה כמה דברים עשיתם, אתה עדיין לא תספיק לעשות את כל מה שתכננת, גם במשך 24 שעות.
  18. וזה גם לא משנה כמה אתה טוב או לא, כמה אתה דומיננטי, מנתב ויוזם, בסופו של דבר הכל תלוי בהן ובכימיה ביניהן. הקרדיט הוא בעיקר שלהן.




נכתב על ידי , 30/12/2013 22:40   בקטגוריות BDSM, Bondage, שלישיה, סקס, קשירות, שליטה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה יכול לנוח...


יש רגעים שאני פשוט רוצה לעזוב את הכל וללכת לחבק אותה. ההרגשה הזאת בוערת בתוכי כשמישהי מיוחדת מפציעה לה ונוכחותה מורגשת בכל צעד ושעל בחיי, אך היא עדיין קיימת כלפי כל אחת שאכפת לי ממנה. מחקרים טוענים שלגבר יש נטיה טבעית לנסות ולהגן על אשה באשר היא אשה, וזו אחת הסיבות שממליצים לנשים דווקא ללכת לרופא יותר מאשר לרופאה.*

כשאני קורא שקר לה, שומע שעצוב לה או חש שהיא מצוברחת, אני רואה בעיני רוחי איך אני רץ לבוידעם, שולף את שריון הקשקשים, צועק לסנשו לחבוש את החמור ומתארגן ליציאה בעודי מנסה להזכר איפה שמתי את הרומח החדש (היה מבצע בeBay). את הדרך אליה אני עושה בין הרים וגבעות, כאשר החמור מקופל במושב האחורי ואני מנסה לשוא לראות משהו במראה האחורית (האוזניים תמיד מסתירות לי). אני לא מתייאש גם כשהרכב נתקע בעליה והחמור מתעקש שלא לזוז מהרכב, כי הוא באמצע Shrek ואין סיכוי בעולם שמישהו יפריע לו בזמן שהוא צופה בDonkey. את שארית הדרך אני מדדה על רגליי, בעודי חושב עליה ודמעות זולגות על לחיי. בכניסה לשכונתה אני נעצר ליד טחנת הרוח (או סתם סופר מרקט שכונתי), אוחז ברומח ומסתער בשארית כוחותיי. כשהשוטרים מפנים אותי ומכניסים אותי לניידת בכוח, אני יכול להשבע שאני מבחין בה בזווית העין, צועק לה שהיא לא לבד ושעוד אבוא לחלץ אותה.

בטלפון, ממש לאחר שאתפכח, היא תסביר לי שהיא פשוט רוצה אוזן קשבת, לשתף ולהגיד את שעל ליבה, לא שיבואו לחלץ אותה.

לקח לי שנים להבין זאת, אבל בסוף אני פה, מקשיב. התקשרי, כתבי לי הודעה או שלחי לי מכתב. כשאת זקוקה לי - אני לרשותך. תמיד.


*ניסויים פרטיים אחרים, אגב, מראים דווקא נטיה חזקה מאד לקשור נשים, לענג ולהכאיב להן עד אובדן הכרה, אבל זה ניסוי שנעשה ללא קבוצת בקרה.
נכתב על ידי , 30/12/2013 15:59   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע שאחרי


היה זה יום שישי סוער, אבל עדיין רציתי לפגוש אותה כ"כ. דיברתי עם ידיד, שהסכים להרתם למשימה ברגע האחרון, כי את התוכנית הזאת ידעתי שלא אוכל לממש לבד. הדרך אליה היתה ארוכה ומלאת נחלים, ששטפו את כבישי ארצנו והפכו כמעט כל צומת לונציה הקטנה ואת הרכב לגונדולה רעועה, אך לאחר נסיעה, שארכה הרבה יותר זמן מהרגיל, אכן הגענו אליה. מסתבר שנזקי מזג האוויר לא פסחו על שום דבר. הכניסה למושב שלה היתה חסומה בגלל בור עצום שנפער על הכביש והיא נאלצה ללכת מספר דקות עד שהגיעה אלינו. התוכנית בעקרון היתה די פשוטה - אני נוהג עד אליה, אך בחזור הוא ינהג בזמן שאני מזיין אותה כל הדרך. זמן רב תהיתי איך יהיה לזיין מישהי ברכב נוסע, במהירות של 100 קמ"ש לפחות.

היא התקרבה אלי, התנשקנו אני והיא, ואז היא גם נשקה אותו לפני שהוא נכנס לרכב והתיישב על כסא הנהג. התחלנו את הנסיעה הארוכה בחזרה אלי. היה קר בחוץ, אך ברכב כבר היה חמים ונעים. לא המתנו זמן רב עד שהתחלתי לנשק אותה, נותן לגופה החמים להפשיר מן הקור שבחוץ ולאט לאט מקלף שכבה אחר שכבה מבגדיה. המעיל הוסר אט כשאני מנשק את צווארה, הכפפות שעטתה על ידיה הורדו והושלכו אל רצפת הרכב וכן הכובע שחבשה על ראשה. המשכתי לנשק אותה כשאני אוחז בשערה, חושף את צווארה הרגיש ומחדיר את ידי השניה לחזיה שלה וחופן את שדיה. יכולתי לחוש את נשימותיה על צוארי בזמן שאצבעותיי נסגרו בחוזקה על הפטמה שלה ואז נפתחו וחפנו שנית את כל השד שלה. היא התחילה לשלוח את ידיה לכיווני, מחבקת אותי בחוזקה בזמן שאני ממשיך לטעום את עורה ולמשש את גופה מתחת לבגדים. עשיתי זאת בכוונה כה לאט, יודע בדיוק עד כמה מצפה לרגע הזה ואיך אני רק מתעלל בה יותר כשאני עושה זאת ככה.

יכולתי לחוש את הצמרמורת, שאחזה בכל גופה, כשהתרכזתי הפעם בנקודה הכי רגישה בצוארה, מיד לאחר שסיימתי את הטיול עם הלשון שלי באפרכת האוזן שלה. היא הסיטה את ידיה הרועדות מטה, מגששת ברכב החשוך והמטלטל, ובאופן נואש מנסה להלחם בחגורה שלי. היא התירה אותה בקושי ומיד הסתערה על הכפתור, אוחזת במכנסיי בחוזקה עם כל פנייה נוספת של הרכב שזרק אותנו מצד לצד. כשפתחה אותו, המשיכה מיד לרוכסן ושלחה את ידיה לאחוז את הזין שלי מבעד לתחתונים. "אני רוצה את זה" היא לחשה, ואני רק לחשתי באוזנה בחיוך "אבל את יודעת שאת לא יכולה לרדת לי כשאת לבושה. זה לא מכובד כלל וכלל." אמנם היה חשוך, לילה סוער ותנועת הרכב לא סייעה לי כלל לחזות במה שמתרחש ממש לידי בתוך הרכב, אבל עד היום אני לא יודע בדיוק איך היא התפשטה כה מהר; היא הסירה את כל השכבות העליונות שעליה בבת אחת, פרמה את החזיה עם שתי אצבעות, השליכה אותה הצידה, ובמקביל הסירה את מכנסיה במיומנות אין קץ. כמעט הרגשתי שלא סיימתי את המשפט שאמרתי לה לעיל והיא כבר היתה עירומה לחלוטין לידי וקווצת תלתלים כסתה את האגן שלה.

התרוממתי מעט כדי שאוכל להסיר את מכנסיי. היא פשוט אחזה בהם מיד ומשכה אותם מטה בבת אחת. עוד לפני שהספקתי להתיישב חזרה הזין שלי כבר היה עמוק בתוך הפה, כשאני יכול לחוש איך כל טיפת געגוע בה באה לידי ביטוי בעודה יונקת אותו לתוכה. גופה העירום בהק ברכב החשוך, בזמן שתאורת רחוב מזדמנת מאירה עליה ואז נעלמת לה שנית. היא המשיכה ככה בזמן שאני אוחז בשערה ביד אחת ובשניה חופן את שדיה, מלטף את ישבנה ומידי פעם נותן לה ספאנק על הישבן העגלגל שלה, כשאני חש שאינה עומדת בקצב הראוי. התחלתי לשחק בעדינות עם השפתיים שלה, מעביר את אצבעותיי מפתח הכוס שלה הלח שלה ועד לדגדגן, כשאני מרפרף לאורך כל השפתיים שלה. עשיתי זאת בעדינות בהתחלה, אך היה מדהים לראות איך כל סטיה של הרכב הפעילה לחץ שונה עליה, מה שרק הטריף אותה עוד יותר. לא הייתי צריך לשנות כלום, רק להמשיך עם התנועה הזאת מהפתח שלה עד לקצה הדגדגן והטלטלות כבר השלימו את הלחץ המשתנה והאקראי ששגע אותה כ"כ. כשיכולתי כבר לחוש את הרטיבות נוזלת ממנה, הרמתי אותה והושבתי אותה על הזין שלי, נותן לה להרגיש בדיוק את מה שחיכתה לו זמן כה רב. חפנתי את ישבניה בשתי ידיי, אוחז בה בחוזקה ומעלה ומורידה אותה על הזין בקצב הולך וגובר. הגניחות שלה כבר מלאו את חלל הרכב והממטרים בחוץ כבר הפכו לצליל דוהה ברקע, בזמן שגמירה אחר גמירה גרמו לה לצעוק בחוסר שליטה מוחלט. שותפי למזימה נאלץ לחלק את תשומת הלב שלו בין הכביש החשוך והרטוב, מזג האוויר הסוער ומכוניות אקראיות לבין הגוף החשוף והנפלא שנע מעלה ומטה ללא הפסקה במושב מאחוריו, כשהוא גונח ללא הרף. יכולתי לראות את היד שלו נשלחת אחורה, אוחזת בישבנה, בזמן שידיי מעלות ומורידות אותה ללא הרף על הזין שלי

באיזשהו שלב הורדתי אותה בין ברכיי אל רצפת הרכב, נותן לה למצוץ את הזין שלי שנית בזמן שנשכבתי על המושב. הסתבר לה שזו היתה המנוחה שלה, כי כעבור רגע קט אחזתי בשערה ומשכתי אותה אלי, מושיב אותה שנית על הזין שלי ומצמיד אותה אלי. הפעם זיינתי אותה מלמטה כשאני מחבק אותה קרוב אלי. יכולנו לראות האורות המבזיקים מעלינו בכל רגע, כשהיא ממשיכה לחוש את הזין שלי נכנס לתוכה פעם אחר פעם, ממשיכה לגנוח ללא הפסקה ולעתים מתרוממת ורוכבת עלי, ככל שהרכב מאפשר זאת. רק פעם אחת נאלצתי להפסיק אותה לרגע ולהצמיד אותה אלי, כשעקפנו ניידת משטרה והבנתי שבין שלל האורות שחלפו מעלינו, האדום-כחול הזה נראה לפתע קרוב מדי. (לחטוף כמה קנסות על אי חגירת חגורת בטיחות והתערטלות בפומבי בזמן נסיעה לא היה חלק מהתוכנית.)



כעבור שעה הגענו אלי הביתה. עדיין ירד גשם והיא היתה די מותשת. הנחתי לה ללבוש את המינימום ההכרחי, כדי שלא תקפא עד הכניסה ואמרתי לה שאני מקווה שהיא מוכנה להמשך, כי עכשיו שנינו הולכים לטפל בה ביחד, והפעם אף כשהיא קשורה...





נכתב על ידי , 28/12/2013 14:04   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, קשירות, שליטה, שלישיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגרים יקרים


אני לא יודע מה היתה כוונת המשורר (או מפתח האתר), אבל למען נוחות הקוראים שלכם (ובסופו של דבר זה אמור להיות אינטרס שלכם), אנא בחרו במספר המקסימלי (20) באפשרות של כמות קטעים בעמוד.


זה ממש מתסכל לקרוא פוסט בן שורה וחצי ואז ללחוץ על "הדף הבא" בשביל לגלות שם עוד פוסט מזהיר של... כן, שורה וחצי.


(פניה זאת אינה מופנית לאנשים שכותבים מגילה בכל פוסט. במקרים שכאלה אפשר להסתפק בחמישה פוסטים בדף.)



בתודה מראש,

קורא נואש.

נכתב על ידי , 26/12/2013 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה


אומרים שסיפור טוב צריך להתחיל לספר מההתחלה, אך אני מכיר כמה וכמה סיפורים (וגם סרטים) נהדרים שדווקא התחילו ממקומות אחרים (חלקם אף ממש מהסוף). בכל אופן, הפעם אנהג כדרך רוב הסיפורים ובאמת אשתדל להתחיל מההתחלה.


הפעם הסיפור נוגע למישהי שזכיתי להתקל בה ממש פה והמשיך בצורה די מטורפת. הכתיבה שלה מצאה חן בעיניי מהרגע הראשון, אך מהתוכן של דבריה תמיד הרגשתי שהיא לא ממצה את הפוטנציאל הנפלא שגלום בה. אמרתי לה זאת מההתחלה, שהיא אמנם משתעשעת בצורה די חביבה, אך הגיע הזמן עבורה להתקדם, או כפי שהגדרתי זאת - לעלות ליגה.

לאחר שיחות מאד חביבות היא הבהירה לי שכרגע לא נראה לה שנפגש, כי היא מעדיפה לקחת את זה לאט יותר. אמרתי שאין לי בעיה, אבל זה יהיה מאד חבל אם היא תפספס את המסיבה הקרובה שמתוכננת בדאנג'ן. שלושה אנשים שאני מכיר אמורים לחגוג שם את יום ההולדת, מה שמבטיח אנשים איכותיים ואווירה יוצאת דופן במיוחד.

למקרה ותהיתם מה המשמעות של "אווירה יוצאת דופן" בדאנג'ן, אז אקדים ואומר שיש לי יחס אמביוולנטי כלפי המקום היום. המועדון הנוכחי הוא גלגול של המועדון הקדום יותר ששכן ביפו, שבו יצא לי לבקר כמה וכמה פעמים. הנוכחי אמנם גדול ומרווח יותר, אך האוכלוסיה היא החוליה החלשה ביותר (מבין כמה וכמה חוליות שכאלה) בשרשראות המכסות את קירות המועדון. כמו הרבה דברים אחרים, גם פה הBDSM הפך להיות ממוסחר והמוני; אנשים שלא ממש שייכים לתחום מגיעים, מציצנים למיניהם, אנשים שמאמינים שימצאו שם זיון קל או כל שטות אחרת. ואם בעבר זה היה המקום בו הייתי מרגיש הכי בטוח להשאיר מישהי לגמרי לבד, בידיעה שיכבדו אותה ואפילו לא יגשו אליה אם מונח קולר על צווארה, הרי שכיום המצב הוא אחר, לצערי. אז ב"אווירה יוצאת דופן" יש מצב שבו עטרה חוזרת ליושנה ואכן יש רוב מוחלט של אנשים שאיכשהו כן קשורים לBDSM באשר הוא ולא רק משחקים בWanna be.

ובכן, מסתבר שהסקרנות נצחה למרות הכל, כי נפגשנו כבר באותו יום שישי. החלטנו שאאסוף אותה והיא ביקשה שאנשק אותה ברגע שנפגש כדי להפיג מעט מהמתח. היה כה נפלא לנשק אותה, אך בעיקר היה טבעי כ"כ. היא לבשה שמלה ונעלי עקב כפי שנאמר לה, פתחתי את הדלת עבורה וברגע שנכנסה לרכב התחלנו את הנסיעה לביתי. הנחתי בעדינות את ידי על ירכה וחשתי שהיא עדיין קצת לחוצה. כבר בימי הביניים מצאו דרך יעילה להפחתת לחץ אצל נשים והפעם לא היה לי ספק שזה יעבוד; כששאלתי אותה למה התחתונים עדיין עליה היא השיבה שלא נאמר לה להוריד אותם. כמובן שזה תוקן והן הוסרו במהרה. הוריתי לה לפשק את רגליה והתחלתי בעדינות לשחק בה בזמן שאני נוהג. זו היתה נהיגה לא קצרה, כך שהדרך הארוכה נתנה לי את הפנאי לבחון אותה באטיות. בהתחלה אלה היו נגיעות עדינות מסביב, אח"כ הן נעו קצת פנימה לכיוון השפתיים שלה ועם הזמן הן התמקדו יותר ויותר בדגדגן שלה בקצב הולך וגובר. כל פעם דאגתי להביא אותה עד הקצה, אך לא הרשיתי לה לגמור. ככה במשך 20 דקות לפחות שהאצבעות שלי משחקות בה, מענגות אותה, מתעללות בה וחוזרות חלילה. לגמור היא כמובן לא גמרה. כשחשתי ושמעתי (היה ניתן לשמוע זאת היטב בנשימות ובחצאי המילים שלה) שהדגדגן שלה כבר במצב רגיש מאד, הורדתי בעדינות את אצבעותיי מטה והחדרתי אותן לאט לאט לתוכה. התחלתי להניע את האצבעות שלי בתוכה כשאני חוקר כל חלק קטן בתוך הכוס הרטוב והצר שלה. היא היתה כה רטובה והמלאכה לצאת ממנה ולהכנס אליה היה כה פשוטה ומענגת, פעם אחר פעם. הפעם היו רגעים קטנים של אושר שנתתי לה לגמור פעם אחר פעם, אך זה רק גרם לה לרצות עוד. כשהגענו אלי, כעבור שעה, היא כבר היתה רטובה לחלוטין, מותשת וחרמנית - בדיוק במצב האופטימלי.

כשנכנסנו אלי הביתה כבר לא היה צורך יותר מדי במילים. היא ירדה על ברכיה ועשתה את המוטל עליה, אך זה לא ארך זמן רב עד שמצאה את עצמה זרוקה על המיטה בדוגי. שעתיים היו לנו עד למסיבה ובמשך השעתיים האלה לא הנחתי לה לרגע. כל רגע רק עשיתי זאת עמוק וחזק יותר, נותן לה להבין בדיוק מה מצפה לה במשך כל הלילה והיום למחרת. לאחר מכן, נאלצנו להפסיק בגלל ההכנות למסיבה, כאשר הפעם היא לבשה קולר, שמלה קצרה, מגפיים ושום דבר מעבר לכך.


כשהגענו לשם, עשיתי לה הכרות קצרה עם הידידים שלי ואמרתי לה שתזכה להכיר אותם יותר טוב בהמשך. הסיור במועדון היה יעיל וקצר ובהמשך הלכנו לראות את הסשן הפומבי שהיה על נערת יום ההולדת. מסתבר שהיא מאד אהבה את מה שראתה, כי ניתן היה לחוש את הרטיבות הגואה בה בזמן שהאצבעות שלי היו עמוק בתוכה. זו היתה רק ההתחלה, כי בהמשך הערב הצמדתי אותה על הקיר והצלפתי בה בפני מועדון שלם, אך הבנתי שיש דברים שיותר כיף לעשות אותם ביחד ולכן פניתי לשני ידידים שלי. הצמדנו את בנות הזוג שלנו להערב לקיר, אחת ליד השניה, ופשוט הצלפנו בהן במקביל, כל אחד מצליף בכל אחת מהן כרצונו, כאשר אנו מתעללים במקביל באותה האחת או מתחלפים לנו מידי פעם. ניצלתי את ההזדמנות וסימנתי לגברים שבחבורה להתקרב אליה - רכנתי לידה והתחלתי לשחק בה עם האצבעות שלי, מעסה את הדגדגן שלה, מחדיר את האצבעות שלי לתוכה ובמקביל הצליפו בה פעם אחר פעם. יכולתי לחוש אותה מתכווצת על האצבעות שלי, מתמכרת לתחושת העונג והכאב, מתמסרת למגע ונסחפת עם האווירה מסביב. בשלב מסוים היא כבר חצי מעולפת ומרחפת והתיישבנו לנו על הספסל בצד, נתתי לה לשתות מעט מים ופשוט חיבקתי אותה בעודה נחה לה.

אחת הבנות הזמינה אותה לרקוד והיא חזרה לרחבה, אך כעבור מספר דקות הצמדתי אותה לכלת השמחה והיא יכלה סוף סוף לחוש את השדיים העצומים והנפלאים שלה, שהיא הניחה את עיניה עליהם מהרגע הראשון. בזמן שהן מתחבקות להן, התחלנו להעביר את הידיים שלנו עליהן, ידיים התערבבו להן, הבנות התנשקו ומידי פעם ספאנק נחת מיד אקראית על ישבן כלשהו. זה היה סיום חביב לערב ארוך ומאד מענג, שאף התברך במוזיקה איכותית בצורה יוצאת דופן.


כשחזרנו אלי הביתה, זה היה הספתח לסבב ב' די קצר שלאחריו ישנו, אבל כשהתעוררנו יום למחרת, כבר דאגתי להשכים אותה כפי שצריך להעיר בחורה שהיתה רטובה כל הלילה ורק חיכתה לזין שיחדור לתוכה. את מה שקרה לה בהמשך היום, אפשר להגדיר כעליית מדרגה בחוויות שחוותה עד אותו הרגע.

כאמור לעיל, זו רק ההתחלה, כי שבוע לאחר לכן היא כבר הוסיפה כמה חוויות נוספות לאמתחתה.




נ.ב.

למקרה ותהיתם איך היא נראתה, הרגישה או מי זאת בכלל, אז התשובה נמצאת כאן.

(אבל ג'ק? באמת?)

נכתב על ידי , 24/12/2013 16:44   בקטגוריות BDSM, Bondage, סקס, קשירות, שליטה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי האדם עץ השדה


כנראה שבאמת יש קשר בין פירות העונה אלינו, אחרת קשה להסביר את התובנות שהגעתי אליהן לאחרונה:


מה משותף לגבר ואבוקדו?

לא בשל, לא בשל, לא בשל, רקוב.


ופומלה זה בדיוק כמו חזיה.

אחרי שאתה מקלף, אתה מגלה שנשאר פחות מחצי ממה שראית בהתחלה...

נכתב על ידי , 10/12/2013 18:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גנרל חורף


"אני לא יודע אם יהיה לי כוח, יקירתי", אמרתי לה. באמת, יש רגעים שאני חושב שאפילו הגוף שלי זקוק למעט מנוחה.

"אבל אתה חייב לפגוש אותי מחר." היא הפצירה.

"מחר? למה דווקא מחר?" שאלתי.

"לא שמעת תחזית?"

"שמעתי."

"אז החזית הרוסית מגיעה!"

"חשבתי שבסה"כ מדובר באיזה שקע רציני וקצת קור, לא שפוטין הולך לתקוע לי מחר דגל אדום מעל המיטה..."

"יהיה קר."

"אז?" עניתי.

"אז אתה חייב רוסיה שתחמם אותך מחר. זו הדרך היחידה להחלם בגנרל חורף - עם רוסיה לוהטת לצדך."



כשמדברים איתי בהגיון קשה לי לסרב. בעיקר אדמונית שיער עם נתונים כה משכנעים.

אני רק תוהה איך נפוליאון לא חשב על זה? כנראה שרוסיה לוהטת עדיפה על צרפתי נמוך.

נכתב על ידי , 9/12/2013 18:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)