לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Am


תובנות, הבנות, קישורים וקשירות שקשורים לחיים בכלל ולקשרים בפרט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

Accessories


לפני כחודשיים, ברגע של שעמום, חשבתי לפרסם פה פוסט אודות האביזרים שקניתי לאחרונה. בדיוק באותו הזמן התחילה תקופת לחץ בעבודתי ואותו פרסום נגנז ונותר במגירה.


היום יצא לי במקרה להתקל בפוסט שעוסק בדיוק בעניין הזה ממש - אביזרים (או כפי שזה נשמע יותר באנגלית: Accessories). כותב הפוסט דווקא לא עשה שם סקירה מיוחדת על אביזרים שרכש לאחרונה, אלא יותר על אלתורים מזדמנים ואף ציין, כמדומני, עד כמה מלאכותי בעיניו להשתמש בדברים קנויים.

אתחיל מהסוף - תמיד הערכתי את יכולתנו הישראלית לאלתר בשעת הצורך. אין ספק ש"הראש היהודי ממציא לנו פטנטים" זה סלוגן נפלא, אבל אנו גם מתמחים בלעגל פינות ופשוט להתעצל מלהשקיע במשהו באמת. אז אני באמת מעריך את התפיסה של "אני גבר גבר שמפרק את בולם הזעזועים ברכב והופך אותו לפלאג אנאלי, את הג'אנט לדילדו ומהג'ק עושה גאג במקביל (ולא ממש אכפת לי שהוא לא מיועד לזה, יתכן שיש לו פינות חדות ושהוא לא מחוטא כראוי)", אבל בעיניי הצורך באלתור קיים רק כשאין ברירה; אתה מגיע לסשן אצלה, אין עליך שום ציוד והבחורה מתחננת לסשן. אז מאלתרים עם צעיף, חגורה, חוט כביסה ותרבד עץ בלית ברירה, אבל למה להפוך את זה לאידיאל (ועוד להתגאות בזה)?


אז יתכן שמישהי לא תחזיק ממני מקגייוור הבא, אבל אני ארגיש הרבה יותר טוב עם הידיעה שאני מחדיר לכוס שלה משהו שנוצר לשם כך, שיצא הרגע מהניילון ושהעברתי עליו פד אלכוהולי לחיטוי (ובמקרה הצורך אף טבל באקונומיקה לפני).

BDSM לעתים זה ממש ללכת על הקצה, אבל למה להסתכן איפה שלא צריך?




(תצוגה חלקית של הדברים שצילמתי אז. כיום כבר התווספו כמה דברים חדשים וחלק כבר הוחלפו.)

נכתב על ידי , 23/4/2014 00:31   בקטגוריות BDSM  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"חשבתי שגברים אמורים לזכור..."


במהלך שיטוטיי בעולם הוירטואלי נתקלתי בפרופיל של נשלטת שהיה לה סט צילומים מרשים ביותר. כזה שבהחלט לא הותיר מקום רב לדמיון (ואולי אף הצית אותו יותר, ליתר דיוק), אבל שנעשה ברמה גבוהה ובסיטואציות מרשימות. כל זה נחמד מאד, אך לא כל כך נדיר באתרים בינ"ל. מה שכן הפתיע, היה ציון העובדה שהיא מישראל, אזור המרכז.

 

אז לאחר דיון מאד קצר עם עצמי פניתי אליה והחמאתי לה על התמונות המרשימות ועל יופיה. התגובה שלה לא אחרה לבוא:

"חשבתי שגברים אמורים לזכור מישהי שהם זיינו לפני פחות משנה..."

 

אז כן, באמת שהיה משהו מוכר בשדיים המרשימים האלה ובקימורים הנאים שעיטרו את גופה. עכשיו הבנתי גם למה.

להגנתי יאמר שהיא ציינה בפירוש שהיא ירדה כמעט 10 ק"ג מאז פגישתנו (וזה בהחלט משתקף בתמונות), אבל היתה סיבה עיקרית אחרת לכך - היא פשוט היתה נשלטת מזעזעת. יפה בהחלט, אך לא יודעת מה לעשות עם כל היופי הזה.

 

זה בעצם גרם לי להזכר בכמה מסקנות שאני צריך להקפיד שלא לשכוח:

  1. עד כמה שזה נדיר, עדיין יש פה מעטות עם יופי, פתיחות מינית מרשימה ונכונות להחשף. רק צריך למצוא את השושנים הבודדות הללו בין עשרות אלפי החוחים.
  2. תמונות של קשירות (Bondage) זה באמת דבר נפלא. הגיע הזמן שאוציא לפועל את התוכנית לסט צילומים שכזה (באדיבותה ובעזרתה של צלמת מאד מוכשרת שזכיתי להכיר).
  3. לא כל הנוצץ זהב - אין ספק שהיא נראית טוב (במציאות ובתמונות), אבל לא הייתי טורח לרגע ליזום משהו איתה. יש כאלה שפשוט אין להן את זה ולא משנה עד כמה טוב הן נראות.
נכתב על ידי , 19/4/2014 02:05   בקטגוריות שליטה, BDSM  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wasteland: After Party


כשהתקרבתי באמת הופתעתי ממה שראיתי. בפאב/בית-הקפה הפינתי ישב לו ידידי משכבר הימים, אך לבד לחלוטין. אני כבר חשבתי שהם הגיעו יחדיו ואני עוד מעכב אותם מלהמשיך לחלק היותר יצירתי של התוכנית, אבל כנראה שטעיתי.

נכנסתי פנימה, הסרתי מעלי את הצעיף והמעיל, התיישבתי לידו ובעודי מחווה בידי לברמן שברצוני בבירה שאלתי אותו "לא היתה אמורה להיות פה איזו בלונדינית?"

"בלונדיניות דווקא לא חסר פה. תסתכל סביבך." אמר בחצי הלצה.

"כן, דווקא לזה שמתי לב, אני יותר תוהה לגבי איזו בלונדינית מסויימת."

"אה, זו. היא הבריזה."

"הבריזה? מה זאת אומרת הבריזה? כל הצהריים ביליתי בהתכתבות איתה ונראה שהיא מאד בעניין."

"כן, גם איתי זה היה ככה", הוא ענה, "רק שלפני חצי שעה היא פתאום כתבה שהיא עם תיקים ולא יודעת איך היא תגיע... בקיצור - היא מורחת אותנו."

"הידידה שלי בדיוק צחקה על זה היום שמבין כל ההולנדיות אני עוד אתקל דווקא באחת שמתנהגת כמו ישראלית. ובכן, כנראה שהיא צדקה", אמרתי בחצי חיוך. כי ככה זה, תמיד עדיף לצחוק על דברים כאלה מאשר לבכות. "נו טוב, לפחות אתה פה. ספר לי איך אתה מתאקלם פה."

 

כעבור חצי שעה של העלאת זכרונות ושיתוף חוויות הוא מקבל הודעה.

"טוב, היא באה."

"באה? עכשיו?"

"כן, אבל לא לבד."

"אז עם מי הגברת באה?"

"היא באה עם מישהו, זה שהיה איתה אתמול במסיבה."

"אני ממש מתלבט אם עדיין מתחשק לי שתבוא..."

"מה יש לך להפסיד? מחרתיים אתה עולה על המטוס, שתבוא."

"עברתי את הגיל הזה של משחקים, אבל הצדק איתך. שתבוא."

 

רבע שעה מאוחר יותר אנו יושבים ארבעתנו ומחליפים חוויות. יושבת מולי בחורה בת 21 בפאב מקומי, מוקפת בשלושה גברים, ובשיא הטבעיות נהנית מכל תשומת הלב המקיפה אותה; שש העיניים המביטות בה, הידיים שחולפות עליה ומידי פעם, בין משפט למשפט, מגניבה נשיקה לאחד מאיתנו. תהיתי ביני לבין עצמי אם סיטואציה דומה היתה יכולה להתרחש בארץ. המסקנות דווקא לא היו כה מעודדות: הבחורה שישבה מולי היתה יפהפיה בקנה מידה ישראלי, אך באמסטרדם היתה ממוצעת בלבד. מה לעשות, הולנדים נראים יותר טוב מישראלים - הגברים גבוהים ורחבים (רוב האנשים שפגשנו היו מעל 1.90 מ' ומאד חסונים), אין שמנים (ככה זה כשאתה כל היום רוכב על אופניים) והנשים בתור סטנדרט בהירות שיער עם עיניים כחולות. אבל גם אם לרגע אשאיר את עניין המראה בצד (למרות שהוא כן בעל משמעות), הרי שפתיחות מינית שכזאת פשוט אין בארץ; גברים מתנשקים עם גברים בלי שום בעיה (ואני אפילו לא טורח להזכיר נשים עם נשים), עירום לא ממש מרגש אף אחד ולבחורה שניצבה ביננו, שהיתה בחורה נורמטיבית לכל הדעות, לא היתה שום בעיה עם העובדה שהיא די יוזמת כרגע רביעיה עם שלושה גברים. וכן, זו היתה הפעם הראשונה שלה בסיטואציה שכזאת, אבל זה פשוט לא ביג דיל מבחינתה, כי היא מבינה שיש לה תקשורת עם כל הסובבים אותה ואם משהו לא יסתדר אז היא פשוט תפסיק את זה.

בכל אופן, כעבור שעה של שיחות די בוטות ומשעשעות, כמעט ליטר בירה לכל אחד והבנה שאנו הולכים על זה, החלטנו לעבור לדירה שלי. הודעתי לשותפה שלי שאנו בדרך. כן, היא הופתעה לרגע מזה שאנו ארבעה, אבל אחר כך כתבה לי בליווי סמיילי "אז אולי בכל זאת היא לא ישראלית..." התברר שגם לשותפתי לדירה היתה פעילות חביבה מתוכננת, אז היא לקחה את מה שהיתה צריכה וננעלה בחדר עם הנשלט האירופאי שלה.

 

עלינו ארבעתנו ונכנסנו לסלון. הם סקרו את הדירה והתלהבו ממנה, אבל כעבור כוס מים ושיחת חולין קטנה עברנו לחדר שלי כשהבחורה עם עור המשי ניצבת עירומה לחלוטין ביננו. העברנו עליה את ידינו, מעסים ומשגעים אותה, אחד מתנשק איתה, השני לש את גופה הבוהק והשלישי יורד לה. עשינו זאת בקצב הכי רגוע שניתן, מחליפים עמדות ותפקידים מידי פעם, וזה רק שיגע אותה יותר ויותר. היא כבר לא יודע מי נוגע בה והיכן; מכל קצוות גופה היא קיבלה איתותים מענגים שהטריפו את המערכת העצבית שלה, מוחה כבר לא ידע להתמודד עם כל העונג הזה וניתן לראות אותה מאבדת את תחושת המציאות שלה. ברגע של התפכחות היא שלפה את הזין של החבר שלי והתחילה לרדת לו בזמן שאני והבחור השלישי המשכנו להטריף אותה.

 

בפאב, בנקודה מסוימת, היתה לנו שיחה די משעשעת - היא טענה שהיא מעולם לא גמרה יותר מפעמיים בלילה ובטח שלא מאצבעות. אני טענתי שהיא גומרת תוך שתי דקות מאצבעות, יותר מפעמיים ברציפות והיא עושה זאת כשהיא משפריצה. כן, כבר נכתב רבות על הנושא (אפילו בפורום הזה), אז לא ארחיב את הדיבור על כך שכל אחת יכולה להשפריץ וזה מאד פשוט. בכל אופן, זה היה הרגע המתאים. החדרתי שתי אצבעות לכוס הרטוב שלה והתחלתי לשחק בה. הגברתי את הקצב יותר ויותר ככל שהיא היתה רטובה יותר, כבר הרגשתי אותה מתקרבת לזה, אבל היא פשוט התכווצה וסגרה את הרגליים, מונעת ממני להמשיך. בניסיון הבא היא עשתה את אותו הדבר בדיוק. אני בדרך כלל מונע את ההתנהגות הדי אינסטנקטיבית הזאת על ידי כך שאני קושר את הבחורה ומונע ממנה לזוז, אבל הפעם עמדו לרשותי מספיק אמצעים אחרים.

אם יש משהו שיכול לעצבן אותי זה בזבוז פוטנציאל באופן כללי, אבל בפרט כשזה מגיע לסיטואציות מיניות. כשאני רואה סיטואציה (במציאות או בוידאו) שבה הופכים משהו כה מרגש לכל כך בנאלי, למשל כשיש גבר עם שתי בחורות והוא פשוט מזיין אותן אחת אחרי השניה בזמן שהשניה צופה, מאוננת או פותרת סודוקו, זה ממש יכול לעצבן אותי. כדי לזיין כל אחת בנפרד לא צריך את שתיהן על המיטה, אפשר לעשות זאת בזמנים שונים ללא כל בעיה. אם יש לך שתי בנות במקביל, תדאג להפעיל את שתיהן כל הזמן, אחרת זה פשוט מיותר. אותו הדבר קרה לי פה, באיזשהו שלב הבנתי שיש תמיד מישהו שקצת נותר מאחור וזה עצבן אותי, אז מאותו רגע הפכתי פשוט לבמאי האירוע והתחלתי לחלק הוראות לכולם. כשהגענו למצב שתיארתי לעיל, הבנתי שאני צריך להסיח את דעתה ובמקביל לשמור על רגליה מפושקות, אז אמרתי לחבר שלי שידאג להעסיק את הפה שלה עם הזין שלו, לבחור הנוסף להחזיק את רגליה בחוזקה ואני ניגשתי הפעם למלאכה בראש שקט. במצב הנוכחי שלה לא הייתי צריך יותר מחצי דקה עד שהיא הפכה למזרקה אנושית. כעבור שתי דקות זה קרה עוד פעם, אבל הפעם היא פשוט קרסה בעודה מותשת. היה נפלא לראות מישהי\ שמתגאה בזה שהיא יכולה להחזיק מעמד שעות, הופכת לסמרטוט חסר כל כוחות תוך כמה רגעים.

כעבור כמה דקות של מנוחה עבורה העמדנו אותה בדוגי, כאשר אחד מאיתנו מזיין אותה, השני דופק לה את הפה והיא עושה ביד לשלישי. החלפנו עמדות כל כמה דקות, דואגים שלא להוריד מהאינטנסיביות של החדירות לתוכה. למזלה הרע, כולם שם החזיקו מעמד מאד יפה, עד שכעבור שעה כמעט היא כבר התחננה שניתן לה קצת מנוחה. החבר שלי נאלץ ללכת (כי הוא עובד למחרת) ופרש מאיתנו. הבחור הנוסף נכנס להתקלח והתיישב איתנו עוד כשעה בזמן שאני מעביר את ידיי על העור הכי רך שנתקלתי בו מעודי. לאחר מכן הוא גם פרש לו ואני והעלמה לצידי נותרנו לבד. עוד סיבוב קצר ונרדמנו לנו מותשים.

 

למחרת בבוקר, כך סיפרה לי השותפה שלי, הנשלט שלה שאל אם מישהו (חוץ ממני) עדיין נמצא בדירה. דקה אחרי שהוא שאל זאת הוא כבר קיבל תשובה כשהוא שמע אותה נאנקת תחת החגורה שלי. הישבן שלה פשוט היה מושלם והתוצאות לא איחרו להופיע עליו. אני לא חסיד גדול של סשנים על הבוקר (להבדיל מסקס), אבל כשברור לך שזו כנראה הפעם האחרונה שתראה את הבחורה בחייך, אז לפתע מתחשק לך לעשות את הכל. אז את הבוקר היא התחילה כבר עם חבל שנקשר סביב צווארה והבהיר לה בדיוק את תפקידה ומעמדה. היא היתה נשלטת למופת ועשתה את הכל כראוי (גם בכל הנוגע לשליטה הסטנדרטים שהם מורגלים אליהם אחרים לחלוטין). היה נפלא לראות את עיניה הכחולות נוצצות בעודה מתחננת למעט רחמים ושאזיין אותה סוף סוף. כעבור שעתיים היא צנחה שנית על המיטה והצהירה שהיא השבוע כבר לא תעשה שום דבר שקשור לסקס.

 

זה מה שהיא חשבה, כי כבר באותו הערב, הלילה האחרון שלי באמסטרדם לטיול הזה, החבר שלי בא לעשן איתנו ביחד והיא הופיעה לצידו...

נכתב על ידי , 18/4/2014 13:14   בקטגוריות BDSM, אורגיה, סקס, שליטה, Bondage  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wasteland


את הטיול באמסטרדם התחלתי בסיור מודרך בחלונות האדומים. יש משהו מקסים בעובדה שהאזור, בעיקר בימים אלה, הוא בעל אוכלוסיה מגוונת שגרה שם ולא רואה באותם חלונות ראווה המציעים סקס מוסדר לכל דבעי בעיה כלשהי. אז יש שם חלון אדום חביב, לידו גן ילדים, בית קפה, עוד חלון אדום וכנסיה. אף אחד לא רואה כאן בעיה כלשהי. זה כבר היה הניצוץ הראשון שבו הבחנתי ובאמת הפמנתי לגבי הפתיחות המינית של תושבי המקום (מעבר לאלה השוכנות מאחורי החלונות עצמם, כמובן).


היום השני המשיך עם מזג אוויר נפלא וסיורים רגליים אינטנסיביים. לקראת הערב (וכעבור מעל 35 ק"מ) כבר התחלתי ממש להרגיש את רגליי ועצרתי למנוחה קצרה בדירה לפני שהתחיל החלק הלילי של הטיול, בו מצאתי את עצמי מבלה במועדון נהדר עם להקת קאוורים מאד מוצלחת. איכשהו לקראת 2 כבר קיפלתי את עצמי בכוח והלכתי לישון.


היום השלישי היה רגוע מאד במכוון וכלל בסך הכל סיור באתרי תיירות כאזור מרכז העיר (Dam Square) ומאדאם טוסו. נאלצתי להסיק מסקנות מהלילה הקודם והבנתי שאם ברצוני לבלות את כל הלילה על רגליי, כדאי שלא אגמור את כל כוחותיי במשך היום.

בשעה 18:00 (שעה מקומית) כבר חזרתי הביתה עם שותפתי למסע להתארגנות מוקדמת. חיכתה לנו מסיבה עוד כשלוש שעות ורצינו לאכול, להתקלח ולהתארגן כיאות לכבוד האירוע. אם השמועות היו נכונות וזו אכן מסיבת הפטיש הגדולה בעולם, הרי שמחכה לנו לילה מאד מעניין. מן הון להון וכבר פעמוני הכניסה שמול הבית מצלצלים תשע פעמים בהרמוניה נפלאה. סידורים אחרונים ויצאנו רגלית (כי ככה נעים [תרתי משמע] באמסטרדם - ברגל או באופניים) אל התחנה המרכזית האמסטרדמית, שם אמור לחכות לנו אוטובוס שיקח אותנו למקום היעד. ככל שהתקרבנו הבחנו יותר ויותר בשלטים בכל רחבי העיר המפרסמים את המסיבה.



(פתיחות מינית כבר אמרתי?)


המסיבה נערכה מחוץ לאמסטרדם ולכן נאלצנו לנסוע עוד כמחצית השעה. הלהביור הענק בכניסה על ראש הגג לא הותיר ספק שכנראה תהיה תמורה ראויה לחמישים היורו שנלקחו מכל אחד מאיתנו. עמדתי שם בכניסה עם עוד עשרות אנשים וכמעט כולם סביבי נראו עדיין בבגדים רגילים לחלוטין. למקרה ושכחתי לציין, הרי שהכניסה למסיבה הזאת היא בלבוש הולם בלבד (Dress Code) שעונה להגדרה הכללית מאד של "בגדי פטיש בלבד". המלווה שלי לכל הטיול הזה ציינה שהם כבר מתורגלים ובאים עם הבגדים המתאימים בתיקים. טוב, חשבתי לעצמי, אני מניח שאאלץ להמתין ולראות מה מצפה לי כבר מעבר לפרגוד הזה.

לאחר בדיקה בטחונית ובדיקת כרטיסים מצאתי את עצמי עומד ברחבה גדולה בה אנשים נעים במהירות, מתארגנים, מתלבשים ומתפשטים, בזמן שאני מחפש את דרכי לכיוון הלוקרים, שם ניתן לאחסן את הציוד/תיקים ולהחליף בגדים. אני באתי די מוכן ורק נאלצתי להחליף חולצה, כך גם ידידתי הטובה שבאה עם השמלה המדהימה שלה ורק נותרו לה ארגונים קצרים אחרונים. כבר בחדר האחסון הוכיתי מעט בתדהמה, כי מצאתי את עצמי מוקף בלפחות חמש נשים עירומות לחלוטין (ומאד נאות) שהחליפו בגדים. ניתן היה לראות שזה ממש לא הזיז להן שהן עירומות והן לא טרחו אפילו להשאר עם התחתונים כשהן החליפו בגדים. זו כבר היתה חוויה חביבה ולו רק כי יש משהו מרגש ממש באשה שחשה כה נוח בעירום, בטח במקום פומבי. ולחשוב שפה זה ככה. עם כולן!


בכניסה לרחבת המסיבה עצמה יש Doorbitches - שתי נשים, אשה מכל צד, שכל תפקידן הוא להתיר כניסה רק למי שעונה לקוד הלבוש. הן עצרו את שנינו בכניסה ופשוט הביטו בנו. מכאן זה היה די משעשע ומנוגד - הן הביטו בה ופשוט לא הפסיקו להחמיא לה על השמלה המדהימה שבחרה. השילוב של לטקס שצמוד לגוף עם שילוב של גווני שחור ולבן היה מדהים והעניק לה מראה של דיווה. הן, שרגילות כל שנה לראות את מיטב הלבוש, פשוט עצרו את כל התור והחמיאו לה פעם אחר פעם. איתי, לעומת זאת, השיחה התנהלה קצת אחרת...

"OK, It's really nice, but you're wearing too much."

אמרה בעודה בוחנת את מכנסי העור, החולצה הקצרה והווסט שהונח מעל.

"You really don't need this shirt. C'mon, take if off."

באמת שלא היה טעם להתווכח, אז פשוט הסרתי הווסט, הורדתי את החולצה והשלכתי אותה הצידה. לבשתי בחזרה את הווסט ושבתי אליה. היא לא חשבה פעמיים, אחזה בי ומשכה אותה אלי. היא פתחה את הרוכסן של הווסט, מעבירה את ידה לאחר מכן לכל אורך החזה והבטן שלי, קרצה ואז פלטה

"This is how it's suppose to be. Have a good time."


הגענו די מוקדם, אבל המקום כבר המה אנשים. אנשים התגודדו ברחבה, מביטים על הבמה בה עמדו אנשים מעורטלים ברובם ורקדו בקצב אחיד ומתואם. את מה שראיתי סביבי כנראה שלא אוכל לתאר במילים, כי צריך לראות כדי להאמין. זה רק הלך וגבר ככל שהשעות נקפו, ככל שיותר ויותר אנשים התקבצו ונכנסו, אבל מהרגע הראשון היה ברור לי שאני מעולם לא הייתי מוקף בכל כך הרבה אנשים יפים עם כל כך מעט בגדים. התיאור הזה היה שייך לרוב מוחלט של האנשים, בין הגברים ובין הנשים. הגברים שם פשוט היו עצומים - 1.90 מטר ומעלה, רוחב עצום, שרירי חזה שלא היו מביישים מתאבק חובב וחלקם אף עם ריבועים לתפארת. הם פשוט היו ענקיים. הנשים, לעומת זאת, פשוט היו יפות כל כך ולקחו זאת כמובן מאליו. היה שם הכל - החל מנשים שהלכו עם מחוך בטן וחזה חשוף, דרך כאלה שהסתובבו עם נעלי עקב, חוטיני ורק שיערן כיסה את החזה המושלם שלהן שהציץ כשהן הלכו, וכלה בכמה שפשוט הסתובבו בעירום מלא בשעות מאוחרות יותר.

כבר אחרי חצי שעה שבה עשינו סיבוב במקום והתרשמנו מגודלו, התיישבנו מעט לנוח ולאגור כוחות לקראת המשך הלילה. מולנו התיישב זוג יפהפה, הוא לבש מכנסי עור צמודים ורצועה אלכסונית לאורך גופו העליון והיא רק נעלי עקב וחוטיני. הוא התיישב על הכורסה והיא על הרצפה בין רגליו. בשיא האדישות היא פתחה את הרוכסן שלו והתחילה למצוץ לו כאילו שזה היה הדבר הכי טבעי בעולם. כעבור כמה רגעים היא כבר היתה צמודה לקיר בזמן שהוא מזיין אותה בטירוף. זו היתה רק תחילת הערב עבורם, כי היה ברור לכל, שעוד הרבה אנשים הולכים לזיין אותה (וגם הוא כנראה לא יטמון את ידו בצלחת אלא כנראה באיזה כוס). הכל היה כה טבעי לאנשים מסביב וגם עבורנו. הרגשנו סוף סוף שאנחנו במקום שבו באמת יש אווירה חופשית ולא רק אחת שמתיימרת להיות כזאת.


המסיבה נמשכה 9 שעות ובמהלכה ראיתי כ"כ הרבה דברים שפשוט לא ניתן לפרט את כולם. אני רק שמח שכשהמחשבה שחלפה במוחי היא "מי פה תרצה גבר שהוא רק 1.80 מטר כשכולם פה מסביב 2 מטר ומעלה", אז מקצה החדר פשוט נגשה אלי בחורה רוסיה חשופת חזה (ככה זה נראה, בכל אופן) שפשוט פלטה "הלו" בשיא האדישות ומבלי אפילו לדבר איתי, לשאול או לברר פשוט ירדה על ברכיה, שלחה ידיה לרוכסן שלי והתחילה למצוץ לי את הזין. כמובן שכל זה קורה בזמן שהחבר/מלווה שלה מתבונן באדישות. אז היא באמת לא היתה הירידה הכי טובה שחוויתי שם, אבל היא פשוט הסירה את הספק שכרסם בי מתחילת הערב.

במהלך הערב נתקלתי בעוד כמה טיפוסים צבעוניים (כן, לצערי גם בלשון זכר. ואני שמח על הרפלקס המהיר שהיה לי בזמן שאיזה גבר ניסה לדחוף את לשונו לתוך פי ומצא אותה נעולה בין אצבעותיי), אבל השיא דווקא היה ממש לקראת הסוף.

לפני כמה שבועות חבר שלי מתקופת הלימודים עבר לאמסטרדם. אסף את עצמו, עלה על מטוס ומצא עבודה באמסטרדם. פשוט ככה. ניסינו לקבוע להפגש לפני כן, אבל הלו"ז שלנו לא הסתדר. התברר שהוא הולך גם למסיבה וקבענו שנפגש שם. מכיון שכמעט אין בגדים, אז כמובן שאין גם טלפונים על האנשים. ערב שלם הסתובבתי ותהיתי היכן הוא וכשעליתי לקראת הסוף לזירת ההתרחשויות המרכזית בקומה העליונה מצאתי אותו במרכז המיטה הגדולה מזיין בלונדינית מרשימה שהוא אפילו לא ידע את שמה. גבר נוסף אחז בה בזמן שהוא מזיין אותה וזוגות, שלישיות וכו' מסביב היו עסוקים בשלהם (ולא רק בשלהם). כידוע, אין חוסמים שור בדישו ולכן המתנתי בסבלנות בצד. כשהוא הרים את ראשו בזמן שהוא גומר בתוכה הוא הבחין בי וזה היה כה משעשע לראות גבר יוצא מבחורה גונחת וחצי מעולפת, קופץ על המיטה ורץ לצד השני של החדר כדי לחבק מישהו. החלפנו כמה מילים, אבל עוד לפני שבכלל הספקתי להשלים משפט הוא פשוט גרר אותי והכיר ביני לבינה. דיברנו מעט ומסתבר שהיא מאד בקטע של שליטה. היא מאד התרשמה מהשוט שהיה תלוי על לולאת החגורה שלי ואמרה שהיא תשמח להפגש איתי. היא תקנה את עצמה כעבור רגע והוסיפה "עם שניכם, למעשה". בזמן שאנו מדברים כבר נכנסו הסדרנים לאולם וביקשו שנתחיל להתפנות. מסתבר שהגיע שש וחצי בבוקר.


במהלך ההתארגנויות ליציאה נתקלתי בה שנית. היא נתנה לי את מס' הטלפון שלה ואמרה שנדבר לקראת הערב. היא רק צריכה כמה שעות לישון ואז היא יכולה לחזור ולתפקד. אני גם הייתי זקוק לשינה הגונה ובזכות אדם חביב מקומי זכינו לטרמפ עד לדירה ששכרנו. נרדמתי רק לכמה שעות, התעוררנו למקלחת ובראנץ', והלכנו לפעילות השניה שלנו לאותו היום; שמענו על פאב באזור שמארח את הסצנה הבדסמית המקומית והחלטנו לבדוק אותו. השעה ארבע בצהריים, אנו מצלצלים בפעמון של פאב עם חלונות כהים ופותחים לנו את הדלת בחיוך רחב. מובילים אותנו לחדר קטן, אנו מסירים את מעילנו, מניחים את תיקנו ונכנסים לבר. יושבים שם אנשים מכל הגילאים ושוטים בירה להנאתם. מאחוריהם יש חלל גדול יחסית בו יש צלב, שלשלאות היורדות מהתקרה וכמה מיטות הצמודות לקיר. אנו מתיישבים, מזמינים בירה ומתחילים להנות מהאווירה. ידידתי השולטת כבר מתחילה למשוך מבטים ופותחת בשיחה עם אנשים שניגשים אליה. אני מוצא את עצמי מחליף מבטים עם נערה כחולת עיניים (שם איכשהו זה הסטנדרט) עם מבט מבויש, כאשר כעבור כמה רגעים היא תופסת יוזמה ונגשת אלי (עוד לפני שאני הספקתי לעשות זאת).

מסתבר שהיא במקור מסקוטלנד וכיום גרה בהולנד. היא בת 21 ומדברת ברוגע וברהיטות, אבל כשהיא אומרת לי את עיסוקה בחיים אני מבקש ממנה לחזור על זה שנית. "Trapeze girl", היא חוזרת ולוחשת באוזניי. מסתבר שהיא נערת טרפז - לימודי קרקס, שנה שניה (מתוך ארבע, למי שתהה). כמובן שבראשי כבר רצות להן תוכניות סוטות למכביר איך ניתן לנצל כל חלק גמיש בגופה ואני נוזף בעצמי על כך. זה היה די מיותר, כי כשאני מציין זאת בפניה היא רק מתלהבת יותר ומבקשת שאספר לה הכל. אני מתחיל לפרט מעט, אבל באיזשהו שלב אני נעצר ומסתכל מסביב; אני רואה את כל הציוד הזה, את החדר הכה נוח ופשוט אומר לה שאין לי כל כוונה להמשיך לספר לה - אני פשוט הולך לעשות זאת. פה. עכשיו.

היא לרגע קצת חוששת; מתברר שהיא מעולם לא חוותה סשן מסודר כלשהו. למרות חששה היא עדיין נורא רוצה, אז היא מבקשת שאהיה עדין איתה ולא אפשיט אותה לחלוטין. באותה נשימה היא גם מספרת שיש קומת מרתף מתחת שלא הייתי מודע לקיומה וגם שם יש ציוד נוסף שבו ניתן להשתמש...

כעבור רבע שעה, תיאום ציפיות, בחירת מילות בטחון ובחינה של כל הציוד למטה, היא מצאה את עצמה קשורה דווקא למוט שיורד מהתקרה בקומה העליונה. כיסוי העיניים שהונח על עיניה היה לבקשתה וניתן היה לראות איך כל חלק בגופה חיכה שנים לרגע הזה שבו הספאנקים שלי נחתו על גופה הקטן והמוצק, לחגורה שהצליפה בה ולשוט שהיכה בה פעם אחר פעם בעודה נעמדת על קצות אצבעותיה וידיה מתוחות לתקרה. לפתע מצאתי את עצמי מוקף באנשים במדינה זרה, שצופים בי מבצע סשן פומבי במישהי שהכרתי לפני פחות מחצי שעה. באותו רגע באמת מפנימים שזה מה שיפה במגע - זה משהו שחוצה גבולות, שפות ומדינות. למדתי לקרוא אותה תוך דקות והבאתי אותה עד לרגע שהבנתי שהיא לא יכולה לשאת יותר. כששחררתי אותה, כעבור מעל לשעה, היא פשוט חיבקה אותי ובכתה. ישבנו בצד ודיברנו, לומדים כעת להכיר אחד את השניה. המשכנו לדבר ולדבר עד שהתבוננתי בשעון והבחנתי מה השעה. כבר היה 19:40 ובשעה 20:00 קבעתי עם הבחורה מאתמול.

 

בלית ברירה נאלצתי להתנצל שעלי ללכת, שאלתי לשמה המלא כדי שאצרף אותה בפייסבוק והתנשקנו לשלום. אמרנו בבדיחות שנפגש שנית עוד כשנתיים, היא תסיים עד אז את לימודיה ואז באמת אוכל למצות את כל מה שגופה הגמיש יציע לי.

אספתי את הציוד המועט שהבאתי, לבשתי את מעילי ויצאתי לבית הקפה שהיה ברחוב שלי, בו הייתי אמור להיות תוך רבע שעה. הלכתי מהר ואני חושב שהגעתי ממש על הדקה. כשהתקרבתי, כבר הבחנתי במשהו מאד מוזר, אבל זה כבר יהיה בהמשך.

נכתב על ידי , 10/4/2014 01:25   בקטגוריות BDSM, Bondage, אורגיה, סקס, קשירות, שליטה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוי, אמסטרדם


הרגע הגעתי הביתה אחרי שישה ימים באמסטרדם. אז אחרי חודש וחצי שבו עבדתי למוות (אם מישהו תהה לאן ולמה נעלמתי), לפתע למצוא את עצמי עם כל הטוב הזה היה פשוט בלתי נתפש.


אז מכיון שכרגע אני מנסה להתכחש לשובי ארצה ואיני יכול לבטא במילים את כל שחוויתי שם, אצרף כמנחת ביכורים תמונה מהטיול.



ובכל פעם שחשבתי על אמסטרדם, היא קראה את מחשבותיי והשיבה ב"אוי". כמה נחמד.

 

 

To be continued...

נכתב על ידי , 9/4/2014 01:54   בקטגוריות BDSM, סקס, שליטה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe-Who אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The-Who ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)