לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

A dream for sale.

באמת?
כינוי:  True Johnny

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הרבה זמן שלא הייתי כאן...


ואני לא יודע אם שווה לחזור,

כי את האמת, עם אני מסתכל אחורה וחושב על זה, פה עברתי את התקופה הכי פחות נעימה בחיים שלי...

תקופה של אובססיות טיפשיות...

של החלטות ילדותיות...

של חוסר רצון...

כמעט של דכאון...

ולא הייתי כאן הרבה זמן...


התקופה שמאז סידס הייתה מדהימה...

חוצמזה שחווית הPSיות הייתה מדהימה, אבל גם גיליתי על עצמי כל כך הרבה דברים...


לא, עוד לא התחלתי שום מערכת יחסים,

אבל כן, אני עדיין מקווה לאחת...

רק שהפעם אין לי מטרה מסויימת...

אבל לראות אנשים מסביבי מתחילים מערכות יחסים (אהמ אפס1), או ממשיכים כאלה מוצלחות (אהמ אפס2)...

אני גם רוצה...


אפס...

לא נורא...

טסט הבא...


אני לא חושב שאני אחזור לכאן...

כתבתי כי דיברתי על הבלוג עם אפס2 במקרה כשהוא היה כאן...

בסך הכל נראה לי שזאת הפעם האחרונה שאני אכתוב כאן...


אז בפעם האחרונה, מכל הלב...

 

לילה טוב והמשך צפייה מהנה. ג'וני.

(ועשיתי את זה מושלם, כמו פעם, הואה...)

נכתב על ידי True Johnny , 16/11/2007 18:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלון ב-17/11/2007 03:12




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrue Johnny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על True Johnny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)