לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני גרושה, אני אמא חד הורית, אני חוזרת בשאלה, זתומרת,אני עדיין קצת דתיה,או שלא?! לא סגורה על זה.. אני סטיגמה בהתגלמותה! אני כנראה חומר להרבה בדיחות, אני חומר להרבה כתבות במגזינים נשיים, חומר רקע,חומר לדיונים פילוסופיים.. אני חומר למחשבה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

התגעגעתי אז באתי


וואי,שנים שלא כתבתי!!


 


(כאילו,כמה חודשים אבל זה בהחלט מרגיש כמו נצח..)


 


זה כייף לכתוב,זה בריא,זה משחרר,זה פורקן..


לפעמים אני מרגישה שיש לי מלאאאאא מה להגיד ואני לא יכולה,


לא יכולה כי אני מתביישת,לא יכולה כי זה לא במקום,לא יכולה כי לא מצאתי הזדמנות,לא יכולה כי סתם אין למי..


ואז אני כותבת,ונרגעת!


אני מקלידה במהירות מטורפת בלי להסתכל בכלל על המסך ואז אני מרגישה כאילו ירדה לי אבן מהלב..ועכשיו יש מקום לאבנים חדשות :)


 


**


 


נולדתי למשפחה חרדית,


אצלנו לא קראו ספרים מפורסמים..


עד היום אני לא מכירה ספרים כמו מעשה בחמישה בלונים,העץ הנדיב,דירה להשכיר..


אז עכשיו,כשאני אמא בעצמי אני דואגת דרך הילד שלי להשלמת פערים.


כשמגיע שבוע הספר אני מתלהבת כמו ילד בחנות צעצעים,כל שנה אני קונה לפחות חמישה ספרים..


אז עכשיו,בגיל 25,אני קוראת לראשונה את דירה להשכיר..


 


איזה כייף :) :) 


 


 


נכתב על ידי רק חני , 9/6/2013 20:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  רק חני

בת: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק חני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק חני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)