לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני גרושה, אני אמא חד הורית, אני חוזרת בשאלה, זתומרת,אני עדיין קצת דתיה,או שלא?! לא סגורה על זה.. אני סטיגמה בהתגלמותה! אני כנראה חומר להרבה בדיחות, אני חומר להרבה כתבות במגזינים נשיים, חומר רקע,חומר לדיונים פילוסופיים.. אני חומר למחשבה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

זה לא אתה


אין לזה תשובה של כן או לא
זה כמו השופט ששאל את השודד אם הוא גנב לחם מהסופר והשודד התחיל לבכות לו "הייתי רעב ללחם",השופט מתעקש "תן לי תשובה של כן או לא בבקשה-גנבת או לא גנבת לחם מהסופר?"
והשודד שוב בוכה "אבל תבין כבוד השופט לא היה לי מה לתת לילדים לאכול" והשופט ממשיך להתעקש "בלי סיפורים-תשובה של כן או לא בבקשה!" אז השודד מציע לשופט שהוא ישאל אותו שאלה ואם הוא יצליח לענות עליה בכן או לא אז גם הוא יענה לו בכן או לא,השופט מסכים לעסקה והשודד שואל אותו "האם נכון מה שאומרים שכבודו הפסיק לקחת שוחד?"
אז לא לכל שאלה יש תשובה של כן או לא,זו תשובה מורכבת ואולי אפילו מגומגמת אבל אני סומכת עליך שתבין,זה הרי אחד הדברים שאני אוהבת בך..
אני חושבת על זה המון,כי בלי קשר אלייך אני חושבת שאני חייבת את התשובה הזאת לעצמי קודם כל!!
אני חייבת לדעת אם אני מאוהבת בך.
לדעתי זה כמו ילד קטן שאין לו כדור,
יש לו לגו,קוביות,פאזל,מונופול,צבעים,מדבקות,מכוניות,אופנועים,שחמט,דמקה-אבל אין לו כדור!
הוא רוצה כדור!כל המשחקים האחרים לא מעניינים אותו-הוא רוצה כדור!!
ויש כדור-
כדור גדול,בצבע צהוב-בדיוק כמו שהוא אוהב,וכולם משחקים בו..
אבל הוא רוצה שהכדור יהיה שלו!והוא לא רגוע וגם לא ירגע עד שהכדור יהיה שלו!
אבל כולם יודעים-שברגע שהכדור יהיה שלו הוא יתלהב עד הגג,ישחק בו כמה דק' ואז יאפסן אותו איפשהוא באיזה מגירה אחורית וישכח ממנו כאילו לא בכה עליו לפני חצי שעה..
חוץ מזה,כשאני באמת מקדישה לזה מחשבה רציונלית,חיצונית אתה מהזה לא הטעם שלי.
אני לא בררנית,אין לי בעיה עם נמוכים,גבוהים,רזים,ממושקפים,ג'ינג'ים,כהים,בהירים או עם עיניים שחורות,כמעט ואין שום מראה חיצוני שאני יכולה להגיד "זה?אני לא מתקרבת!"
יש רק דבר אחד שקצת מרחיק אותי וזה אנשים גדולים ובעיקר שמנים..
יש אנשים שנראים כמו *** למשל,זה גדול סקסי,זה חסון,זה נותן תחושה של ביטחון,של מישהו ששומר,של מישהו שאפשר לסמוך עליו..
אבל מספיק שיהיו כמה סנטימטרים פחות וכבר זה לא סקסי,וכבר זה מרתיע וכבר זה לא מגרה.
אבל אתה ההוכחה שהחיצוניות פחות חשובה,
אתה ההוכחה שאם יש לך מה למכור בפנים אז מה שיש בחוץ כבר מאבד חשיבות.
כי אתה אינטליגנטי בטירוף,וזה הכי עושה לי את זה.
חכמה מגרה אותי הרבה יותר מפרצוף יפה ושכל מחרמן אותי הרבה יותר מגוף סקסי.
שכל זה סקסי.
הכי טרן אוף מבחינתי זה אם גבר לא מבין אותי,אם אני צריכה להגיד משפט יותר מפעם אחת מבחינתי השיחה יכולה להסתיים,אין שום טעם להמשיך אותה,הגבר הזה מחוק בעיניי.
אין לו עתיד איתי וגם אין לו הווה.
ואני מאוהבת באינטליגנציה הזאת,בחוכמה,בידע,
לדעתי זו התכונה הכי מושכת שיכולה להיות בגבר!
ואתה אחד מהבודדים שאני מכירה שיש להם את התכונה הזאת,
אתה מבין את כל מה שאני אומרת,אתה אף פעם לא שואל אותי "מה?"
אתה אף פעם לא מסתכל עליי במבט של עגל או של ילד קטן שלא מבין מה רוצים ממנו.
אתה.מבין.
אתה מבין?
וזה כ"כ עושה לי את זה,כ"כ מגרה אותי.
אני לא מאוהבת בך,אני מאוהבת במה שיש לך בתוך הראש,בתכונה המסוימת הזו שלך.
זה לא אתה מותק,מצטערת
נכתב על ידי רק חני , 15/7/2013 12:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  רק חני

בת: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק חני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק חני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)