לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני גרושה, אני אמא חד הורית, אני חוזרת בשאלה, זתומרת,אני עדיין קצת דתיה,או שלא?! לא סגורה על זה.. אני סטיגמה בהתגלמותה! אני כנראה חומר להרבה בדיחות, אני חומר להרבה כתבות במגזינים נשיים, חומר רקע,חומר לדיונים פילוסופיים.. אני חומר למחשבה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זה מעייף אותי..


זה מעייף אותי שאתה מתנהג כמו ילד קטן,

זה מעייף אותי שביום שישי ב-6 בבוקר אתה מודיע לי שלא תוציא אותו מהגן ויש לי 4 שעות (שעות עבודה!!) להשיג בייביסיטר,

זה מעייף אותי שאני מחכה שבועיים שלמים ליום אחד לנוח..אבל באמת לנוח!! וגם את היום הזה אתה גונב לי,

זה מעייף אותי שאתה מבריז לי כל הזמן ואפילו לא טורח להודיע,

זה מעייף אותי שאתה חסר אחריות,

זה מעייף אותי להיות אחראית 24/7,

זה מעייף אותי..

נכתב על ידי רק חני , 12/4/2013 10:59   בקטגוריות לחץ, שקט, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו דממה!!


אבל לגמרי דממה!!


דממה כזאת שאם אני מכבה את הטלויזיה אני יכולה לשמוע את העצים שבחוץ מייצרים חמצן מרוב שדממה!


אוחחח כמה שאני מאוהבת בדממה הזאת!


 


**


 


אני אלרגית לרעש,


אני אלרגית לתינוקות ואני אלרגית לאנשים שמזמינים את עצמם אליי!


אז כשאחותי מזמינה את עצמה אליי עם שלושת ילדיה ( שההפרש בינהם הוא פחות משנה ואין לי שמץ של מושג איך לעזאזל היא עשתה את זה ) לגמרי אפשר להבין למה אני מקבלת פתאום פריחה בכל הגוף..


 


אני חייבת לציין שהחג הזה ארוך בשבילי,ארוך מידי אפילו,


זה נהיה לי ארוך מידי כבר בשעה הראשונה.


אחרי חג ראשון אצל האבא הדוס שלי ( בתחפושת שלושה חלקים ) עם שלושת הילדים של אחותי ושלושה נכדים של אישתו,כנראה שזה היה באמת טו מאצ' לא רק בשבילי כי גם אישתו קצת התחרפנה ואבא שלי ביקש ממני בצורה מאוד יפה ומנומסת "קחי את אחותך עם שלושת היצורים שמוציאים קולות חזקים ומוזרים מהפה אלייך הביתה,ליאור,למדבר,לכל מקום שהוא לא הבית שלי" ומי אני שאסרב לבקשה לגיטימית כ"כ?


למזלי עבדתי בחוה"מ,אומנם לא מהבוקר עד הערב אבל גם משהו,חצי משמרת-חצי נחמה..


מה שאומר שנשאר לי רק חצי יום להתאפק ולהתרחק מחפצים חדים.


 


שלא יהיו אי הבנות,אני לא שמחה שהיא הלכה,אני רק מאושרת עד הגגגגגגגגגג ששלושת הזאטוטים הקטנים האלו לא מסתובבים לי בין הרגליים יותר, שהבית שלי לא מריח כמו פח טיטולים, שאין לי צעוצעים מפוזרים במקרר וששום דמות מצויירת לא מצווחת לי בטלויזיה.


ותאמינו לי,מי שלא ראה את הצעד הזה לא ראה יציאת מצריים מימיו!!


שלושה ילדים,עשרה ימים, חשבון פשוט!


מזוודה ענקית בגודל של המיטה הזוגית שלי, 2 תיקים בערך בגודל של אמבטיה, 3 חבילות טיטולים ( כי צריך כמה מידות וגם כי זה לא נכנס בשום תיק- מזל שיש לזה ידית ), ילד אחד על הידיים (שלי,אלא מה? ), ילד אחד מזדחל במדרגות והאחרונה מחליטה שסתם לרדת במדרגות זה משעמם וליפול על הראש זה הרבה יותר מגניב- מה שמוסיף סאונד מטורף לכל התהלוכה ההזויה הזאת.


(ואגב,כבר ציינתי שאני גרה בקומה רביעית בלי מעלית,נכון? )


 


ו...


עכשיו דממה!!!!


אחחח.. סופסוף דממה!!!


 


אז עכשיו ברשותכם אני אלך לסדר קצת את הפוגרום שנשאר לי בבית ( והפעם זה אשכרה יחזיק מעמד וישאר מסודר יותר מזמן אכילת פרס ),אתפנק לי במקלחת לוהטת (בלי שאף אחד יזרז אותי ),אשב על הספה בפיג'מה מינימלית (ולא אצטרך להתכסות כי אין אף ילד יהודי טהור שצופה בי ) עם עוגת מוס שוקולד מפוצצת קלוריות ( כשרות לפסח! כל קלוריה וקלוריה עברו תחת ידיו האמונות של המשגיח,מבטיחה לכם!! ) ויין טוב,ארים רגליים על השולחן קפה ( שכבר נראה ממש עזוב בפינה ושכח שהמקום שלו פעם היה באמצע הסלון ואף אחד לא טיפס עליו ולא איים לחצות אותו ל-12 שבילים ), אזמין סרט טוב (בלי לדאוג מצנזורה ובלי שאף אחד יעמוד לי מול המסך בדווקא-או שלא..לא ממש משנה ) ובעיקר בעיקר-


אסניף את השקט הזה לתוך הריאות!!


 


חג שמח

נכתב על ידי רק חני , 29/3/2013 18:50   בקטגוריות שקט, פסח, ילדים, משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  רק חני

בת: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק חני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק חני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)