לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני גרושה, אני אמא חד הורית, אני חוזרת בשאלה, זתומרת,אני עדיין קצת דתיה,או שלא?! לא סגורה על זה.. אני סטיגמה בהתגלמותה! אני כנראה חומר להרבה בדיחות, אני חומר להרבה כתבות במגזינים נשיים, חומר רקע,חומר לדיונים פילוסופיים.. אני חומר למחשבה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

זה מעייף אותי..


זה מעייף אותי שאתה מתנהג כמו ילד קטן,

זה מעייף אותי שביום שישי ב-6 בבוקר אתה מודיע לי שלא תוציא אותו מהגן ויש לי 4 שעות (שעות עבודה!!) להשיג בייביסיטר,

זה מעייף אותי שאני מחכה שבועיים שלמים ליום אחד לנוח..אבל באמת לנוח!! וגם את היום הזה אתה גונב לי,

זה מעייף אותי שאתה מבריז לי כל הזמן ואפילו לא טורח להודיע,

זה מעייף אותי שאתה חסר אחריות,

זה מעייף אותי להיות אחראית 24/7,

זה מעייף אותי..

נכתב על ידי רק חני , 12/4/2013 10:59   בקטגוריות לחץ, שקט, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הילד היהודי שלי!


כולם עמדו.

נשים,גברים,עם כיפה או בלי,

הרחוב עבר לדום.

המכוניות עצרו,המדרכות היו מלאות בפסלי אדם,אבל לא ראיתי אותם..

ראיתי רק את הילד במדרכה ממול עם הכיפה הסרוגה והציציות שמשתלשלות והוא עומד דום,בראש מורכן,מרוכז כולו..באבל!!

הוא ילד בן 10 בערך,אולי הוא דור שלישי לשואה,אולי הוא לא..

אבל כנראה שבעיניו זו לא ׳שואת יהודי אירופה׳ כמו שנוטים לטעות אלא זו פשוט ׳שואת העם היהודי׳ והוא מבין את זה,מפנים,מחצין..וגאה בניצחון שהוא מייצג!!

רציתי לצלם אותו אבל פחדתי לחלל את קדושת המעמד,אז צילמתי לי אותו במח וחשבתי על הילד היהודי הפרטי שלי.

שנה שעברה הילד שלי אמר לי בתמימות שזה שהוא ילד יהודי זה אומר שניצחנו-אין לך מושג כמה אתה צודק ילד שלי!!

השנה הסברתי לך קצת יותר לעומק,

רציתי שתבין באמת למה אמא לא הדליקה מוזיקה כשנכנסה הביתה,למה אמא לא שמה לך טלוויזיה,

למה צריך לעצור -ולו לדקה אחת- את המשחק ולהגיד לפחות פרק תהילים אחד..לזכרם!!

ניסיתי לתמצת,לחסוך ממך את הזוועות ולהתמקד בניצחונות,זה לא היה קל,קצת נבהלת כשהסברתי לך על הצפירה,אפילו התעוררת מבוהל בלילה ועל כל רחש קטן שאלת ״אמא,זה הצפירה?״,

אבל דבר אחד הפנמת וזה הדבר החשוב ביותר,אתה,ילד יהודי יקר שלי,הניצחון של כל העם!!!

נכתב על ידי רק חני , 8/4/2013 11:21   בקטגוריות ילדים  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי ההיא הלכה..


אני אוהבת את חברה שלי,

באמת שאני אוהבת אותה.

וגם היא אוהבת אותי,אני יודעת..

היא ה-BFF שלי.

 

**

 

אנחנו חברות מגיל 8.

אני זוכרת את היום שהמשאית חנתה מתחת לבניין שלנו ומשפחה חדשה הגיעה לגור בדירה הריקה שמתחתינו,

הם היו אשכנזים כאלו,עדינים,רגישים לרעש,מתלוננים על כל צעד שעשינו בין 14:00-16:00 (וגם בכל שעה אחרת..),

הפריעה להם המוזיקה שלנו,השירים שאבא שלי שר בליל שבת (ואבא שלי אוהב לזייף מכל הלב כולל לדפוק על השולחן..כי אסור למחוא כפיים בשבת).

 

אבל לאט לאט למדנו להסתדר,אנחנו למדנו ללכת קצת יותר בשקט,הם למדו לדפוק על התיקרה עם מגב והשבטים למדו לחיות בשלום :)

 

עד היום אנחנו יושבות מידי פעם ומעלות חוויות ותמיד זה עושה לי צביטה קטנה בלב..

 

הטלפון שהזעיק אותי בשתיים בלילה סתם כי לא בא לה לישון לבד במיטה,

הטיולים משותפים עם האבות שלנו (שעם הזמן הפכו לאובים מושבעים),

ארוחות שבת ביחד,

המנהג שלהם בליל הסדר לעלות אלינו מחופשים בג'לביות וצרורות על השכם,

הפינה הקבועה בחצר של הבצפר שהיינו יושבות בה עמוסות במכיתביות ומדבקות וכותבות אחת לשניה מכתבים כאילו אנחנו גרות ב-2 עברי האוקיינוס,

הלילות האלו שלפני סוכות שהיינו יושבות על הגדר ומחליטות של מי הסוכה הכי יפה מכל השכנים,

הבריחה המשותפת מאחותי שקטנה מאיתנו בכמעט שנתיים ואהבה ללכת אחריי לכל מקום כמו צל,

השנים הארוכות בפנימיה..

והרשימה עוד ארוכה.

 

עברנו מלאאאאא מאז-

רבנו אלף פעמים והשלמנו אלף ואחת,

ואני אוהבת אותה,באמת באמת!

אבל אני גם מתגעגעת אליה..

כי יש אנשים שכשהם בזוגיות אז שאר העולם מאבד משמעות מבחינתם,

כמו שמצלמים אובייקט ממש ממש קטן אז כל התמונה מטושטשת ורק הפרח הזה באמצע חד וברור..

והיא כזאת,החברה שלי..

החסרה שלי

 


 

תמונת אילוסטרציה

למצולמים אין קשר לכתבה

(אולי מלבד העובדה שאני שחורה והיא בלונדינית,

טוב,לפחות היתה :))

נכתב על ידי רק חני , 4/4/2013 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק חני

בת: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק חני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק חני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)