לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is Your Love Big Enough?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

נשבר


גם אחרי שנה וחצי שהקשר ניתק, היא עדיין מוציאה אותי מדעתי. 

היא הייתה צריכה להחזיר לי דבר ששכחתי שהיה בכלל קיים.

היא לא דפקה בדלת, היא אפילו לא אמרה לי שהיא באה.

היא פשוט השאירה אותו בחצר. נותנת לי לנחש.

 

גם אחרי שנטשת אותי, אני עדיין נתונה לשליטה שלך.

ואת אפילו לא מנסה, אני פשוט נותנת לך.

נכתב על ידי TreasureYou , 24/4/2013 17:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  TreasureYou

בת: 28

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTreasureYou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TreasureYou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)