לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is Your Love Big Enough?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013

רק הציון


עשיתי אתמול את שאלון 01.
כן, שלוש יחידות, ובכל זאת היה נמאס לי לשבת מתוסכלת מול המבחן ולא הבין מה לעזאזל רוצים ממני.
אחרי שניסיתי לענות על יותר משאלה אחת,
הבוחנת הבינה שהסיכויים שנעבור את המבחן הם דיי נמוכים.
תלמידים שהיו בכיתה בחנו את הגבולות שלה, ולא ממש היו גבולות.
מישהו תמים שאל שאלה, ומישהו אחר גילה את התשובה. ציפיתי לצעקות. ציפיתי לפסילת מבחן. 
ציפיתי למימוש של כל האיומים שהיו לפני כן.
והיא שתקה.  
נשארתי מהאחרונים בכיתה, וכשאחד התלמידים לא הצליח לענות על שאלה 4, היא לקחה טופס של תלמיד שכבר סיים את הבחינה,
ושמה אותו על השולחן. אחר כך אחד אחר שאל אותה שאלה. היא העבירה את הטופס אליו.
גם מי שלא למד בשיט למבחן יכל להצליח. זו הייתה סוג של בגרות של עבודת צוות.
אלו הפנים של מערכת החינוך שלנו.

 

למראית עין-זה מעולה בשבילי, כן? שמגלים לי מה שאני לא יודעת. אבל למה אני לא יודעת?

 

הרי זה לא באמת משנה אם אנחנו יודעים את החומר, העיקר שנקבל ציון טובבוכה

נכתב על ידי TreasureYou , 24/5/2013 19:13  
הקטע משוייך לנושא החם: לקראת סוף שנת הלימודים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  TreasureYou

בת: 28

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTreasureYou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TreasureYou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)