לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Is Your Love Big Enough?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2013

תאום


אנשים לא יודעים כמה מקשה זה להיות חלק מתאומים.

כבר 17 שנים יש לי אח תאום, ומדהים שרק עכשיו התפוצצתי.

כשהיינו קטנים היינו החברים הכי טובים.

אח"כ ביסודי הוא הציק לי כל כך, זה הפך לשגרה. פשוט ספגתי את זה.

 

בשנה האחרונה הוא חזר להתייחס אלי כמו אל בנאדם.

הייתי מאושרת, אף פעם לא חשבתי שזה באמת יקרה.

 

רק שלפני יומיים היה יום הולדת לחברה משותפת שלנו (דבר נדיר מאוד).

שאלתי אותו אם הוא בא. הוא אמר שכן.

"רגע, גם את באה?" הוא שאל בהססנות.

אמרתי שכן. "אז אני לא בא".

 

אז מה שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן קרה. אבל רק בבית.

הוא עדיין מתייחס אלי כמו זבל מול החברים שלו.

 

אח למופת.

 

נכתב על ידי TreasureYou , 17/6/2013 12:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  TreasureYou

בת: 28

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTreasureYou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TreasureYou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)