לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  אינסומניה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

להתראות.


אין צורך.

אני מבזבזת פה את הזמן שלי .


אם אני לא יעבוד על יחסי אנוש כמו שצריך

לא אקבל אותם 

 

ובכל פעם שאני לא רושמת פה, קורה משהו טוב.
אני מתקשרת, אני נפתחת, אני משתפת. וזה הדדי .

 

 

 

אז להתראות.

בהצלחה לשאר.

 

נכתב על ידי אינסומניה , 31/8/2013 21:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משיכה


Sexual attraction is confusing, maddening, euphoric, even dangerous.
It drives people to extreme behavior, even unspeakable crimes.
The beating pulse, the sweating palms, the rise of chemicals in the brain are the symptoms of a much deeper, more mysterious affliction.
The mechanism that chooses and controls the objects of sexual desire can only be found in the heart of the unexplained.
Sexual attraction is confusing, maddening, euphoric, even dangerous.It drives people to extreme behavior, even unspeakable crimes.The beating pulse, the sweating palms, the rise of chemicals in the brain are the symptoms of a much deeper, more mysterious affliction.The mechanism that chooses and controls the objects of sexual desire can only be found in the heart of the unexplained.
נכתב על ידי אינסומניה , 12/8/2013 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינסומניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינסומניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)