לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

&


נכתב לאט . קרא לאט !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

אוי הספק


תפסיק ליפיף לי את הקושי אני טורן לעצמי כמו היה פה מישהו נוסף


כי זה מרגיש כמו מישהו נוסף בתוכי כמו אותו קונפליקט אהוב של הדרמה


אני חושב על אי שקט והוא כלומר אני מנסה ליפות את זה לאי שיש בו שקט


ולהגרר ככה לתוך הדיון הזה אין בזה שום טעם


כמו מכונית שמסתובבת במקום שוב ושוב עד שאתה בטוח שהנהג אינו הבעלים


 


הצעתי לאיש תיאטרון שיכתוב מחזה על הספק


ולא על ספקנות תגרום לי להזדהות איתו עם הספק איך שהוא מגורש שוב ושוב


ואיפה הוא נמצא עכשיו ואיך בסוף איך זה נגמר וגם


אם הוא מסתלק שזה יהיה עצוב כי הספק יהיה הגיבור של המחזה


 


אמרתי לו כי בחיים זה ההפך בחיים מה שטוב על הבמה


בעצם רע ומה שטוב בחיים רע על הבמה


אמרתי לו כי היה שם מישהו נוסף באמת ועם עצמי


זה מסובך אפילו לריב אפילו לדרוש או להציע


 


על דלת מחשבותי אני תולה שלט
נא לא להפריע
עם תוספת קטנה
ואם הגיעה הפרעה, נא לא להפריע גם לה 


 


 

נכתב על ידי , 31/1/2017 19:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 42




16,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , בלוגים בדיוניים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל888 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 888 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)