לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

&


נכתב לאט . קרא לאט !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

(צריך סורק)


לפעמים אני זוכר להזהר שלא להתאים את המעשה לאמצעים  


וככה לברור אותם
בקפידא שלא ירהיבו עוז לשנות את העיקר בשביל תפל


ואם לדבר בקצרה אז גם בצבעי מים
שהמכחול בהם מזמן הפך בשבילי


לשנורקל בצלילות הכפויות של הנסיבות הלו הן הוד מעלתה - המציאות


פתאום אני יכול לפתוח את העיניים ולראות בתוך מצבים שהיו שורפים באישונים


שלא לומר לנשום ממש לשאוף ולנשוף הפשוט הזה לא היה במקומות האלה


ופתאום יש




ככה בחרתי לי להתנסות בדפי A  4 למדפסת


כלומר בפשוט ביותר


שלא אהיה תלוי בנייר
יקר המצריך שעות פתיחה של חנויות מסוימות


שלא אתרגל שלא לצורך לזה שאינו תדיר


 


וגם יש את עניין הזה של הקשקוש כמו ערבה אחת ל2 או יותר אני חייב
קשקוש גמור


זה לא שאני מתכנן את זה אבל זה הממוצע שלי


אחרת הכל  נהיה קפוץ ולחוץ ולא נושם וזה הרי כל העניין


לנשום


ואם מותר גם לקשקש באוסף הזה


אז כל ציור מתחיל בחידה ובלי התחייבות להיות בעל
ערך בהכרח


 


בכלל נדמה לי יותר ויותר שדווקא הדברים הבאים כלאחר יד


דווקא תופעות
הלוואי של פעולותינו הם המתכון היותר מוצלח


והדרך היותר טובה לטוב ולאמת


ואולי גם
ליפה


 


בכלל רציתי לכתוב על שאלה ששאלה אותי מזמן חברה


זה היה קר וברור ניגש אל העניין בלי היסוס


מ1 עד 10 כמה אני חושב שאני עם בעיות נפשיות


 


מסתבר שיש לי המן ציפיות גם כשאני משוכנע שאני הכי גמיש ולא עקרני לי
מאומה

נכתב על ידי , 25/3/2017 20:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ילנה ב-25/3/2017 21:30



Avatarכינוי: 

בן: 42




16,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , בלוגים בדיוניים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל888 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 888 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)