לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

מושלם


אני חושבת שאתמול היה לי את הערב הכי מקסים בעולם.
אני לא יכולה אפילו לתרגם את השמחה שלי לתנועות הנכונות של האצבעות על המקלדת.
זה כאילו שכל מה שייחלתי לו בזמן האחרון ממנו התגשם.

 

נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 28/9/2013 15:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אצלך בעולם


 

 

 

הלוואי.

נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 27/9/2013 02:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא ליווה אותי הביתה לפני כשעה, אחרי שהיה לנו מאד כיף. סחרחורות של אדרנלין וחיוכים מסופקים.
בדרך עצרנו והסתכלנו על כוכב אחד שתפס את העין של שנינו.
ואז הוא התחיל לספר לי שהוא רוצה ללמוד אסטרו-פיזיקה ולמה פיזיקה זה המקצוע האהוב עליו.
"זה פשוט נותן יותר מקום לדמיון", אני זוכרת בבירור את המשפט הזה.

אני חושבת שבאותו הרגע, כשראיתי את הברק בעיניו והחיוך הענק שלו כשהוא אמר את זה, הבנתי כמה שאני אוהבת אותו.

 

 

 

 

בערך שעתיים לפני זה, נרדמתי באוטו שלו באמצע נסיעה.
הוא ראה אותי במצב שלא רבים זכו לראות אותי בו. אני מקווה שהוא יודע את זה.

 

 

 

הלוואי והיית תרופה שהייתי לוקחת, כדי שאקח אותך במנות קטנות באופן קבוע וחוקי. 

נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 26/9/2013 05:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אינטרפרטציה.

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטרפרטציה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטרפרטציה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)