לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my song is my gift for you


אני ,החיים שלי וכתיבה מידי פעם

Avatarכינוי:  myzelda

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013


הרבה עבר עליי מאז הפעם האחרונה שהייתי כאן . 
הפסקתי לצום . כמו שכתבתי בפרסום האחרון ,
והתחלתי דיאטה .
חשבתי שעליתי בפסח כי טחנתי ,אבל מסתבר שירדתי קילו ..
זו אחלה דיאטה , אני אוכלת בבוקר עד 300 קלוריות ,
צהריים עד 500
וערב עד 100 .
ככה יוצא שבגג אני אוכלת 900 קלוריות ובגלל זה אני יורדת במשקל .. :)


אני באמת קוראת לכל מי שמנסה להקיא או לצום או לוקחת כדורים משלשלים -
תפסיקי !
יש שיטות הרבה יותר קלות !
ובאמת שכשצמתי לא הייתי מאושרת, היום אני מאושרת .
אז אלו החיים שלי :)
ואם ידי פעם אני מפקששת (כמו היום , אכלתי גלידה במקדונלדס . מה חשבתי לעצמי ?! ><) זסה לא סוף העולם!
כי מיום אחד לא משמינים כל כך !! D:
וזהו . 

החיים דיי טובים אליי בזמן האחרון , 
אחרי חרא תקופה מגיעה תקופה מאושרת , ולהיפך . 
לפני כמה חודשים אלו היו החודשים הכי מאושרים בחיי, 
התקבלתי לעבודה והכל בחיים הסתדר . 
אחרי זה הכל נהיה חרא . 
התחלתי לדאוג בקשר למשקל ולצום , 
וקרוב משפחה חלה בסרטן (ואני ממש קשורה אליו . )
ועכשיו הוא מתגבר על זה , הוא עבר ניתוחים ועכשיו הוא עובר את זה ,אני מאושרת ! :)
וגם המשקל הסתדר , ירדתי 3 קילו , החיים טובים :)
זהו . 
תודה אם הקשבתם , וגם אם לא , 
זה היה נחמד . אני לא יודעת כמה אני אמשיך פה .
אולי רק לנושאים החמים ,כי זה דיי נחמד :)

 

נכתב על ידי myzelda , 28/3/2013 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmyzelda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על myzelda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)