לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my song is my gift for you


אני ,החיים שלי וכתיבה מידי פעם

Avatarכינוי:  myzelda

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


טוב עוד מעט תהיה ממשלה חדשה (ראו - הנושא החם )
אני לא מבינה גדולה , אבל אני יודעת כבר שאני נוטה לכיוון הימין יותר.
עד כמה אני נוטה? אין לי מושג .עוד לא החלטתי בדיוק .

אני מקווה כמה דברים
- שלא יהיו חרדים בממשלה - ש"ס וכל החבר'ה . כי אם יש משהו אחד שאני יודעת זה שהם לוקחים המון כסף מהמדינה והחצופים האלה אפילו צבא רובם לא עושים .
- שהממשלה לא תהיה קיצונית . בשום צורה או דרך , לא לפה ולא לפה . 



בתכלס אני לא מבינה הרבה , אבל .. זה דיי נחמד שישרא בלוג נותנים נושא ואני צריכה לכתוב את דעתי עליו ,אני חושבת שאני אמשיך !

עוד משהו בקטנה - למה תמיד הבני נוער מתלהבים כל כך מזה שיש את מפלגת "עלה ירוק " ?
זה דיי עצוב הייתי אומרת ,גם אם בצחוק וגם אם לא .
למען השם אנחנו לא צריכים עוד מסוממים כאן ,יש יותר מידי !

אם הייתי יכולה להצביע , למי הייתי מצביעה ?

זו שאלה קשה. יאיר ? לא .. מה הוא קשור ?!
ביבי / נפתלי בנט אני חושבת . 
ביבי לא עשה שום דבר טוב למדינה , מצד שני הוא גם לא ממש גרם לנזקים כבדים (ושוב אם יש משהו שאני לא יודעת ,אתם מוזמנים לספר לי .)
נפתלי .. לא יודעת למה . אין עוד הרבה ברירות אני חושבת . 

אז ביבי או נפתלי . 
אני חושבת שנפתלי , לביבי היו כבר שתי הזדמנויות . 
 
נכתב על ידי myzelda , 10/3/2013 12:34   בקטגוריות אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם בשנה נזכרים בך


"מה שקורה זה שאלו שעולות מט' כבר מפותחות , זה לא כמו בחטיבה. וזה אומר שאתה מקבל שלושה מחזורים של כוסיות " 
זה המשפט ששמעתי היום . הרגשתי דיי מובכת ,אבל בעיקר ריחמתי עליהם , כי ידעתי שאפילו בת אחת לא תירק לכיוונם .



ככה תופסים מהאישה היום (או מהנערה במקרה שלי) - בובה חסרת אופי.
ואני לא פמיניסטית או משהו .
אני בעד שיוויון , לא בעד עליונות של האישה .
אבל זה עדיין מעצבן אותי , כי ראבק יש בנו עוד משהו חוץ מגוף ופנים יפות !! יש לנו אופי . נכון , זה נחמד כשאומרים לך שאת יפה , אבל זה מחרפן כשחושבים עלייך רק כמשהו מיני .
אני לא יודעת אם גם אצל מבוגרים זה ככה , אבל לנערים יש קומקום במקום מוח . 
לא אכפת להם מהאופי . רק מהמראה . ואם יש איזה צדיק בסדום , אז סליחה אבל עוד לא פגשתי אותך .
אצלי בבית ספר זה ככה .

יום האישה הבנלאומי 
שנה שעברה עשיתי עבודה על רוזה לוקסמבורג (שדיי קשורה ליום הזה . )
בכל מקרה , גיליתי שיש (והיו) נשים נורא חזקות . 
ואני באמת רוצה שגם הנשים היום יראו את זה . 
אני רוצה שיהיו עוד שרות בכנסת , שתהיה ראש ממשלה ,
ושבנות ישתלטו על העולם ! (טוב אולי על האחרון אפשר לוותר ..)
בכל מקרה אני באמת קוראת לכל בת שקוראת את זה ליזום , ולשנות מה שהיא לא אוהבת .
לקום ולהשמיע קול . 
אני גם אעשה את זה. אני חושבת שבקשר לאוטובוסים היקרים וזה שהם לא תמיד עוצרים בכלל (ולפעמים גם כשהם ריקים) אני אעשה משהו .. 

אני סוטה מהנושא קצת . 
טוב אז בכל מקרה ,
זה נחמד שיש יום אחד בשנה שמזכיר לך שאת צריכה להיות חזקה .
אז תהיו חזקות !



וזהו אני חושבת .
שיהיה לכם סוף שבוע נעים , אם מישהו פה :)






 

נכתב על ידי myzelda , 8/3/2013 15:32   בקטגוריות אקטואליה, אופטימי, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmyzelda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על myzelda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)