לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לך אלוהים אבל יש לך כאב ראש



Avatarכינוי:  גורה.

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015


את חזקה.

את יכולה.

עברת כ"כ הרבה - תעברי גם את זה.

אני זו שיזמתי, אבל אם הוא לא התנגד... מי בעצם נפרד ממי?

אז אני יודעת שאת הפרידה הראשונה שלנו יזמתי עוד בראש השנה האזרחית האחרונה (כמעט לפני שנה), בסמס.

ואחריה באו עוד כמה.

והודו הייתה הכי קשה.

אולי היה לי יותר קשה מעכשיו אפילו,

כי הודו, כי מרחק, כי חומרים משני תודעה בלי סוף, כי אני נשארתי מאחור.

ואז השדה תעופה. 4 שעות ביליתי שם, כל רגע קמה ללכת כי זה לא באמת המקום שלי.

הרכבות לדרום היו הכי נוראיות. רציתי לרדת סתם בב"ש צפון, מתוך הרגל.

וללכת ברגל, להעניש את עצמי קצת. ולחכות למטה שמישהו יפתח לי.

ואיך כולם שמחו שחזרתי.

איך אני שמחתי שחזרתי.

אבל אני לא יכולה להמשיך לעשות את זה יותר.

זה הפך כ"כ מסובך שאני לא יכולה לעשות את זה לעצמי יותר.

כמה עוד אפשר לקרוא למה שיש בינינו...

זו פעם ראשונה שאני בוחרת בעצמי.

זו פרידה שונה, אני מרגישה את זה.

תמד הפחד הזה שלא נתראה יותר משתק יותר, עכשיו זה לא זה. אני מפחדת שלא נדבר.

דיברנו תמיד.

גם בצבא, גם בהודו, גם כשהיה לי חבר.

אני חזקה. 

אני יכולה.

מגיע לי טוב.

נכתב על ידי גורה. , 13/11/2015 21:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגורה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גורה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)